ipourgeio 400px

14-05-25 Ανακοίνωση σχετικά με τις ενέργειες του ΥΠΑΙΘΑ στην υπόθεση εκδίκασης δυνητικής αργίας εκπαίδευτικού

Σε συνέχεια της από 12.05.2025 προσωρινής διαταγής του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά, με την οποία ανεστάλη η εκτέλεση απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κατόπιν αίτησης της κας Χοτζόγλου Χρυσάνθη, επισημαίνονται τα εξής: 

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είχε ενεργήσει εγκαίρως και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, καθώς από την 31.03.2025 είχε διαβιβάσει το σύνολο των δικογράφων στην αρμόδια υπηρεσία του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, για τις απαιτούμενες ενέργειες δικαστικής εκπροσώπησης, ενώ είχε ήδη διαβιβαστεί αρμοδίως από την 04.04.2025 η σχετική έκθεση απόψεων της Διοίκησης.
Η έλλειψη εκπροσώπησης του Ελληνικού Δημοσίου στη διαδικασία της προσωρινής διαταγής αποτελεί αντικείμενο θεσμικής διερεύνησης, και το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού έχει ζητήσει να λάβει από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους άμεση ενημέρωση σχετικά με τους λόγους της μη παρουσίας εκπροσώπου του Δημοσίου.
Υπενθυμίζεται ότι η συζήτηση της αίτησης αναστολής έχει προσδιοριστεί για τις 20.05.2025 ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά, κατόπιν της οποίας και αναμένεται να εκδοθεί η κρίση του Δικαστηρίου επί του σχετικού αιτήματος.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top