rsz_mak-1.jpg

22-06-22 Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID -19 στο σύνολο της Επικράτειας κατά τη διενέργεια των εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής εξεταστικής περιόδου 2022

Σε συνέχεια της έκδοσης της υπό στοιχεία 73004/Α5/14-06-2022 Υπουργικής Απόφασης με θέμα «Προκήρυξη διεξαγωγής εξετάσεων Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής Α’ εξεταστικής περιόδου 2022 για την πιστοποίηση της γνώσης χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα α) επεξεργασίας κειμένου, β) υπολογιστικών φύλλων και γ) υπηρεσιών διαδικτύου», υπενθυμίζεται ότι κατά τη διενέργεια των εξετάσεων του ΚΠΠ της εξεταστικής περιόδου 2022, λόγω των κρίσιμων επιδημιολογικών δεδομένων, θα ισχύσουν τα μέτρα προστασίας και πρόληψης έναντι του κορωνοϊού COVID-19 που ορίζονται με τις διατάξεις της υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.34692/14-06-22 Κ.Υ.Α. με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας από την Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022 και ώρα 6:00 έως και την Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2022 και ώρα 6:00» (Β΄ 3004).

Ειδικότερα, σύμφωνα με το ανωτέρω θεσμικό πλαίσιο, κατά τη διενέργεια των εξετάσεων του ΚΠΠ εξεταστικής περιόδου 2022 σε κάθε Εξεταστικό Κέντρο ανά την Επικράτεια, ανά ημέρα εξέτασης και σε όλα τα στάδια διεξαγωγής των εξετάσεων (δηλ. κατά την εξέταση κάθε αντικειμένου) θα ισχύσει το παρακάτω υγειονομικό πρωτόκολλο:

  • Υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας από τους υποψηφίους και τους απασχολούμενους των Εξεταστικών Κέντρων στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.
  • Τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ των υποψηφίων, μεταξύ των υποψηφίων και των επιτηρητών, και μεταξύ των απασχολούμενων στα Εξεταστικά Κέντρα και αποφυγή του συγχρωτισμού.
  • Συχνός καθαρισμός των χεριών με χρήση νερού και σαπουνιού ή με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα.
  • Καθαρισμός αιθουσών, επιφανειών και εξοπλισμού, μετά από κάθε χρήση, και εξασφάλιση επαρκούς φυσικού αερισμού των αιθουσών.
  • Η εξέταση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση.
  • Η είσοδος των εξεταζομένων στο Εξεταστικό Κέντρο επιτρέπεται χωρίς να απαιτείται η επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή βεβαίωσης νόσησης ή βεβαίωσης/δήλωσης αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) καθώς και βεβαίωση διενέργειας κάθε άλλου τύπου διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test).
  • Οι φορείς διοργάνωσης των εξετάσεων/εξεταστικά κέντρα όσον αφορά στο κάθε είδους προσωπικό που απασχολείται με φυσική παρουσία κατά τη διενέργεια των εξετάσεων είναι υπεύθυνοι για την τήρηση της υποχρέωσης διενέργειας από το εν λόγω προσωπικό, το οποίο δεν διαθέτει πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης εντός του τελευταίου εξαμήνου, εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR) μία (1) φορά την εβδομάδα. Η δαπάνη για τη διενέργεια του διαγνωστικού ελέγχου του προηγούμενου εδαφίου βαρύνει το προαναφερθέν προσωπικό. Οι φορείς/εξεταστικά κέντρα οφείλουν να γνωστοποιήσουν τη διάρκεια λειτουργίας τους και τους κανόνες τήρησης υγιεινής στην ηλεκτρονική διεύθυνση kiroseis_gge@mnec.gr της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων . Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top