rsz logo iep big

23-05-22 Διαδικτυακό Εργαστήριο-Visionary Workshop στο πλαίσιο του Έργου «Learning from the Extremes» που αφορά στη μείωση του ψηφιακού χάσματος σχολικών κοινοτήτων απομακρυσμένων περιοχών

Το ΔΤ σε μορφή pdf 

Η εν λόγω συνάντηση απευθύνεται στα σχολεία όλης της χώρας και θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 30 Μαΐου 2022 & ώρα 16:00-18:00.
Σύμφωνα με το περιεχόμενο του Δελτίου Τύπου του ΙΕΠ:


Το διαδικτυακό Visionary Workshop θα περιλαμβάνει ενημέρωση των εκπαιδευτικών  σχετικά με τον σκοπό και τους στόχους του έργου, παρουσίαση του περιεχομένου της
πρόσκλησης συμμετοχής των σχολικών μονάδων, όπως είναι οι όροι συμμετοχής, οι προδιαγραφές και τα κριτήρια επιλογής των σχεδίων δράσης κ.ά..


Επίσης, θα πραγματοποιηθεί η διεξαγωγή μιας σειράς οργανωμένων δραστηριοτήτων συμμετοχής όπου οι συμμετέχοντες/ουσες εκπαιδευτικοί μεταξύ άλλων θα εμπλακούν σε
διάλογο μεταξύ τους με στόχο:


i. την αποτύπωση των προβλημάτων και δυσκολιών που αντιμετωπίζουν λόγω των ελλείψεων τόσο σε επίπεδο ψηφιακής υποδομής όσο και πρόσβασης σε ψηφιακές συσκευές, ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα και εργαλεία, και
ii. την ανταλλαγή απόψεων στο πλαίσιο αναζήτησης καινοτόμων λύσεων, ώστε να μειωθεί το ψηφιακό χάσμα που αντιμετωπίζουν.


Οι ενδιαφερόμενοι/ες δύνανται να δηλώσουν συμμετοχή κάνοντας εγγραφή στο
σύνδεσμο που θα βρουν στις ανακοινώσεις της ιστοσελίδας του Έργου «Learning from the Extremes»
http://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/visionary-workshop-learning-from-the-extremes


Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής θα αποσταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν δηλώσει στο οποίο θα βρίσκεται ο σύνδεσμος του Visionary Workshop.
Η δήλωση συμμετοχής μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή πριν την έναρξη του Workshop.


Χωρίς εγγραφή δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στο διαδικτυακό εργαστήριο.

Για τεχνικά θέματα και ερωτήματα μπορούν να ανατρέξουν στον σχετικό σύνδεσμο:
https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=69

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων . Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top