rsz mak 1 1

22-10-21 5.500 νέες προσλήψεις στα σχολεία για κάλυψη αυξημένων αναγκών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Την πρόσληψη 2.500 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανακοίνωσε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ζέττα Μακρή, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση σήμερα στη Βουλή.

«Φέτος, διορίσαμε, σχεδόν, 12.000 μονίμους εκπαιδευτικούς, πέρυσι, 4.500 στην ειδική αγωγή, τους πρώτους στα εκπαιδευτικά χρονικά και, σήμερα, σας ανακοινώνω, ότι πέραν των 31.638 αναπληρωτών που έχουν, ήδη, προσληφθεί, θα προσληφθούν αμέσως 2.500 ακόμη αναπληρωτές και θα ακολουθήσουν τις προσεχείς ημέρες και 3.000 προσλήψεις που θα καλύψουν πραγματικές ανάγκες. Αυτά είναι τα αποτελέσματα των συντονισμένων και μεθοδευμένων παρεμβάσεων της Υπουργού κ. Νίκης Κεραμέως προς το Υπουργείο Εσωτερικών.», ανέφερε χαρακτηριστικά η κα Μακρή.

«Εκείνο το οποίο κάνουμε είναι η ορθή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Γιατί φαντάζομαι ότι κι εσείς όταν ήσασταν Υπουργός, δεν αφήνατε ένα σχολείο να έχει 30 παιδιά και 6 δασκάλους ή ένα σχολείο να έχει 150 παιδιά με 3 δασκάλους. Άρα το προσωπικό, θα χρησιμοποιηθεί εκεί που είναι απαραίτητο, εκεί που υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Αυτή είναι η ορθή διαχείριση και σωστή αξιοποίηση των χρημάτων που πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι. Να πιάνουν, δηλαδή, τόπο τα λεφτά τους και στην εκπαίδευση.», απάντησε η Υφυπουργός στις αιτιάσεις του εκπροσώπου ης Αξιωματικής Αντιπολίτευσης για τη διαχείριση του προσωπικού που επιχειρεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ως προς το ποσοστό των τμημάτων γενικής παιδείας στις δημόσιες σχολικές μονάδες, η Υφυπουργός ανέφερε ότι μόνο ένα 4,53% έχει πάνω από 25 μαθητές/μαθήτριες. Ενώ, κατά το σχολικό έτος 2018-19, επί συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, σχεδόν 7% των τμημάτων είχαν πάνω από 25 μαθητές.

Σε ό,τι αφορά την Παράλληλη Στήριξη, τα στοιχεία είναι εύγλωττα: την τριετία 2016-2018 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, οι προσλήψεις ήταν 4.134 κατά μέσο όρο, ενώ την τριετία 2019-2021, επί κυβέρνησης ΝΔ, οι προσλήψεις ήταν 8.443 κατά μέσο όρο, δηλαδή υπερδιπλάσιες.

Για τις επιπλέον ανάγκες που διαρκώς δημιουργούνται στα σχολεία, η κα. Μακρή διευκρίνισε ότι «σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών αποχωρούν οριστικά από την υπηρεσία για λόγους, όπως συνταξιοδότηση, παραίτηση, κλπ. ή απουσιάζουν κάνοντας χρήση νόμιμων αδειών. Στη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους είχαμε 193 ακόμη αποχωρήσεις εκπαιδευτικών και 7.500 περίπου νόμιμες άδειες (π.χ.: άνευ αποδοχών, αναρρωτικές, ανατροφής τέκνων κτλ). Η κάλυψη των αναγκών είναι μια δυναμική διαδικασία και οι ανάγκες προκύπτουν καθημερινά, όταν έχεις να διαχειριστείς 180.000 εκπαιδευτικούς.»

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top