05-05-20 Αυξανόμενη η ανταπόκριση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

rsz mathainoyme sto spiti

05-05-20 Αυξανόμενη η ανταπόκριση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Εντυπωσιακή και ολοένα αυξανόμενη συνεχίζει να είναι η ανταπόκριση μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν την ευρεία συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας και στους τρεις άξονες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης, βάσει των πιο πρόσφατων στοιχείων:

Α. ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Στη σύγχρονη εκπαίδευση καταγράφηκαν τα εξής στοιχεία:
- 9.462.802 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις
- 766.458 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά
- 112.872 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη
- 532.251 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά
- ως και 40.957 ψηφιακές τάξεις την ημέρα
- 36.091.106 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Στην ασύγχρονη εκπαίδευση:
- Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 744.973/ e-me: 369.531
- Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 115.618/ e-me: 75.259
- Συνολικά περισσότεροι από 1.099.421 μαθητές και 193.062 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Εκπαιδευτική τηλεόραση:
145.000 παιδιά ηλικίας 4-14 ετών παρακολούθησαν καθημερινά το μήνα Απρίλιο το πρόγραμμα εκπαιδευτικής τηλεόρασης που καθιέρωσε και υλοποίησε το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την ΕΡΤ.

Β. ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ
96,3% των μαθημάτων που διενεργούνταν δια ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.

Γ. ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, δήλωσε: «Δύο σχεδόν μήνες από την αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών και η εκπαιδευτική κοινότητα συμμετέχει ακόμη πιο ενεργά, ακόμη πιο εντατικά, και στους τρεις άξονες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Μας συγκινεί κάθε φορά η θερμή ανταπόκριση μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών, και μας ενδυναμώνει, για κάθε νέα προσπάθεια, για κάθε επόμενο βήμα. Συνεχίζουμε τα μαθήματα στο σπίτι, ξεκινάμε σταδιακά και τα μαθήματα στο σχολείο, τηρώντας τα μέτρα προστασίας και προφύλαξης, μένοντας ασφαλείς.»

Ακολουθεί γραφιστική απεικόνιση των δεδομένων:

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post1

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post2

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post3

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post4

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post6

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post7

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post8

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post9

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post10

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post11

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post12

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post13

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post14

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post15

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post16

 

Minedu MathainoumeSpiti Statistics01 Post17

ΑΠΟΦΑΣΗ: Είσοδος κοινού

Α) Απαγορεύεται η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου και συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr, ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, http://mydocs.minedu.gov.gr).
Β) Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση του κοινού αποκλειστικά κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Γ) Κατά το ίδιο διάστημα δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση άνω των πέντε (5) ατόμων κάθε φορά.
Δ) Κατά το διάστημα εφαρμογής των έκτακτων μέτρων δεν συνιστάται η παρουσία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στους χώρους του Υπουργείου.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top