10-04-2020 «Διανέμουμε κατ’ οίκον τα συγγράμματα στους φοιτητές μας, στηρίζουμε ακόμα περισσότερο την τριτοβάθμια εκπαίδευση»

rsz syggramata afisa

10-04-2020 «Διανέμουμε κατ’ οίκον τα συγγράμματα στους φοιτητές μας, στηρίζουμε ακόμα περισσότερο την τριτοβάθμια εκπαίδευση»

Μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών θα διανεμηθούν στους φοιτητές τα έντυπα διδακτικά συγγράμματα του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020, μετά την ευόδωση των προσπαθειών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς τα σημεία διανομής είναι κλειστά για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.

Η υποβολή δηλώσεων των επιλεγόμενων διδακτικών συγγραμμάτων από τους δικαιούχους φοιτητές θα ξεκινήσει σήμερα, Παρασκευή 10 Απριλίου, και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την Κυριακή 26 Απριλίου 2020. Σημειώνεται ότι δεν θα δοθεί καμία παράταση στην καταληκτική ημερομηνία υποβολής δηλώσεων, καθώς αυτές πρέπει να έχουν οριστικοποιηθεί μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διανομής  των συγγραμμάτων, Δευτέρα 27 Απριλίου.

Η διανομή των έντυπων συγγραμμάτων θα γίνει με ευθύνη και δαπάνη των εκδοτικών οίκων, στο πλαίσιο των συμβατικών τους υποχρεώσεων. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει ότι ουδέποτε εξετάστηκε η οικονομική συνδρομή του στο κόστος διανομής. Αυτό θα ήταν αφενός εκτός θεσμικού και συμβατικού πλαισίου, αφετέρου θα απαιτούνταν χρονοβόρες διαδικασίες, οι οποίες θα καθυστερούσαν τουλάχιστον δύο - τρεις μήνες την έναρξη διανομής των πρώτων διδακτικών συγγραμμάτων. Η διαδικασία της διανομής καθορίζεται με την με αριθ. 44726/Ζ1/9.4.2020 ΚΥΑ (Β’ 1271) των υφυπουργών Οικονομικών κ. Θ. Σκυλακάκη και Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Β. Διγαλάκη. 

Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Βασίλης Διγαλάκης δήλωσε: «Λαμβάνουμε ένα πρόσθετο μέτρο για να στηρίξουμε ακόμα περισσότερο την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μετά από τη θεσμοθέτηση της δυνατότητας επιλογής πρόσθετου ηλεκτρονικού διδακτικού συγγράμματος από την εμπλουτισμένη συλλογή των 104.000 συγγραμμάτων τα οποία είναι διαθέσιμα στους φοιτητές μας. Τα έντυπα συγγράμματα θα διανεμηθούν μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών στον τόπο κατοικίας των φοιτητών μας. Ευχαριστώ τους εκδοτικούς οίκους,  οι οποίοι με επαγγελματισμό ανέλαβαν, ως όφειλαν, το μερίδιο ευθύνης τους απέναντι στους φοιτητές μας εν μέσω της υγειονομικής κρίσης.» 

Η εγκύκλιος σε μορφή pdf 

Το ΦΕΚ σε μορφή pdf 

 

ΑΠΟΦΑΣΗ: Είσοδος κοινού

Α) Απαγορεύεται η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου και συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr, ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, http://mydocs.minedu.gov.gr).
Β) Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση του κοινού αποκλειστικά κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Γ) Κατά το ίδιο διάστημα δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση άνω των πέντε (5) ατόμων κάθε φορά.
Δ) Κατά το διάστημα εφαρμογής των έκτακτων μέτρων δεν συνιστάται η παρουσία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στους χώρους του Υπουργείου.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top