20-03-19 Ξεκινά η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος ΙΡΙΔΑ για τη διακίνηση εγγράφων μεταξύ των δομών του Υπουργείου

20 aerop

20-03-19 Ξεκινά η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος ΙΡΙΔΑ για τη διακίνηση εγγράφων μεταξύ των δομών του Υπουργείου

Μνημόνιο συνεργασίας υπεγράφη μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας για την διάθεση του συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων "ΙΡΙΔΑ" στο ΥΠΠΕΘ. Το μνημόνιο υπεγράφη εκ μέρους του ΓΕΑ από τον Υπαρχηγό Υποπτέραρχο κ. Γκοντικούλη και, εκ μέρους του ΥΠΠΕΘ, από τον Γενικό Γραμματέα κ. Γεωργαντά.

Η ΙΡΙΔΑ έχει αναπτυχθεί από το ΓΕΑ και λειτουργεί τα τελευταία χρόνια σε όλες τις μονάδες της Αεροπορίας. Το ΓΕΑ έχει ήδη διαθέσει την ΙΡΙΔΑ στο Υπουργείο Εσωτερικών, τη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης και την Προεδρία της Δημοκρατίας. Η διάθεση της ΙΡΙΔΑΣ γίνεται με μηδενικό κόστος για τους ωφελούμενους φορείς του δημοσίου, καθώς το σύστημα αναπτύσσεται, συντηρείται και παραμετροποιείται από την αρμόδια διεύθυνση του ΓΕΑ.

 Το Υπουργείο Παιδείας θα ξεκινήσει την πιλοτική εφαρμογή του συστήματος στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας που εκδήλωσε πρώτη ζωηρό ενδιαφέρον για την υιοθέτησή του. Μετά από την πιλοτική φάση αναμένεται να συνδεθούν στο σύστημα τόσο άλλες περιφερειακές δομές του ΥΠΠΕΘ όσο και η Κεντρική Υπηρεσία, καθιστώντας τη διακίνηση εγγράφων μεταξύ των δομών του Υπουργείου άμεση και ασφαλή και μηδενίζοντας το κόστος για το δημόσιο.   

 Η ΙΡΙΔΑ θα λειτουργεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες στις εγκαταστάσεις του κυβερνητικού νέφους (G-Cloud) της ΓΓΠΣ, ολοκληρώνοντας την επιτυχή συνεργασία πολλών φορέων του δημοσίου τομέα.

 

 

ΑΠΟΦΑΣΗ: Είσοδος κοινού

Α) Απαγορεύεται η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου και συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr, ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, http://mydocs.minedu.gov.gr).
Β) Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση του κοινού αποκλειστικά κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Γ) Κατά το ίδιο διάστημα δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση άνω των πέντε (5) ατόμων κάθε φορά.
Δ) Κατά το διάστημα εφαρμογής των έκτακτων μέτρων δεν συνιστάται η παρουσία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στους χώρους του Υπουργείου.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top