taksi2

20-10-17 Διευκρινίσεις για την ανάκληση αναπληρωτών-εκπαιδευτικών για το διδακτικό έτος 2017-2018

«Διευκρινίσεις για την πρόσφατη ανάκληση πρόσληψης εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2017-2018».

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζονται τα ακόλουθα:

Με την αριθμ. 175485/Ε2/18-10-2017 (ΑΔΑ: ΩΟΥΕ4653ΠΣ-5ΒΤ) υ.α. ανακλήθηκαν, μεταξύ άλλων, οι προσλήψεις δύο (2) εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ02-Φιλολόγων [αριθμ. πρωτ. υ.α. πρόσληψης 147404/Ε2/06-09-2017 (ΑΔΑ: ΩΕ3Π4653ΠΣ-Ψ0Ν)], για τους παρακάτω λόγους:

Κατά την υποβολή των αιτήσεων ένταξης στους πίνακες αναπληρωτών σχολ. έτους 2017-2018 [αριθμ. πρωτ. 63486/Ε2/12-4-2017 (ΦΕΚ 1315/τ.Β΄/13.4.2017, ΑΔΑ: Ψ9Ν14653ΠΣ-Σ5Ξ) υ.α.], οι εν λόγω εκπαιδευτικοί αιτήθηκαν την πρόταξή τους στον οικείο πίνακα αναπληρωτών με βάση κοινωνικά κριτήρια. Το αίτημά τους δεν έγινε δεκτό, διότι κατά την προθεσμία υποβολής των αιτήσεων (13/4 έως 28/4/2017) δεν διέθεταν τα προβλεπόμενα, από την ως άνω υ.α./πρόσκληση, πιστοποιητικά.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου τρίτου, παρ. 1, του ν. 4395/2016 (ΦΕΚ 110 Α΄), σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 46, παρ. 1, του ν. 4465/2017 (ΦΕΚ 47 Α΄), οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υποβάλλονται για έλεγχο νομιμότητας στο Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), το οποίο έχει και την αρμοδιότητα των ενστάσεων επί αυτών.

Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί προτάχθηκαν στον οικείο οριστικό πίνακα αναπληρωτών, με βάση τα κοινωνικά κριτήρια, κατόπιν των αριθμ. 862/19-7-2017 και 866/19-7-2017 αποφάσεων του 1ου Τμήματος Διακοπών του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού οι οποίες εξεδόθησαν επί σχετικών ενστάσεων των ιδίων, και στις οποίες ετίθετο ρητά η προϋπόθεση της προσκόμισης του απαιτούμενου πιστοποιητικού κατά την πρόσληψη. Δεδομένου ότι οι εν λόγω εκπαιδευτικοί δεν προσκόμισαν, κατά την πρόσληψη, το απαιτούμενο πιστοποιητικό για την απόδειξη των κοινωνικών κριτηρίων πρόταξης στον οικείο πίνακα, η Διοίκηση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις ως άνω αποφάσεις της Αρχής, προχώρησε στην, κατά τα ανωτέρω, ανάκληση της πρόσληψής τους.

Τα σοβαρά κοινωνικά ή ιατρικά προβλήματα των υποψηφίων είτε σε ατομικό είτε σε συλλογικό επίπεδο αντιμετωπίζονται με ευαισθησία από τη Διοίκηση, υπό το πρίσμα, όμως, του ισχύοντος νομικού πλαισίου που ρυθμίζει τα θέματα διορισμών και προσλήψεων, το οποίο οφείλει να τηρεί, για λόγους ίσης μεταχείρισης όλων των υποψηφίων.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 22

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top