31 07 17panep

31-07-17 Δεν υπάρχει θέμα επαναφοράς της «βεβαίωσης παροχής υπηρεσιών» στα ΑΕΙ

Σχετικά με τη «βεβαίωση παροχής υπηρεσιών» που φέρεται να προκύπτει  σε ορισμένα ΑΕΙ ως παρουσιολόγιο για μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ και διοικητικό – μόνιμο και με σχέση εργασίας ΙΔΑΧ προσωπικό, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει τα εξής:

Η όλη διαδικασία είχε αρχικά προκύψει σε κάποια Α.Ε.Ι. στις 16 Φεβρουαρίου 2017 κατόπιν παρερμηνείας του υπ’ αριθμ. ΕΑΠ 2000487/15-2-2017 εγγράφου της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

Η Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ) του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους διευκρίνισε εγγράφως, την ακριβώς επόμενη ημέρα, 17 Φεβρουαρίου 2017 ότι «δεν απαιτείται κανένα έγγραφο προς την ΕΑΠ» σχετικά με την επιβεβαίωση παροχής υπηρεσιών και η όποια παρερμηνεία θεραπεύτηκε. Η απάντηση της ΕΑΠ πρωτοκολλήθηκε στο Ε.Κ.Π.Α. στις 17 Φεβρουαρίου με αριθμ. πρωτ. 1617018420.

Ως εκ τούτου, θεωρούμε ότι δεν προκύπτει κανένα θέμα επαναφοράς του ζητήματος «βεβαίωσης παροχής υπηρεσιών».

Είναι απορίας άξιο για ποιους λόγους επανήλθε ένα θέμα που έχει οριστικά λήξει.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top