25-04-17 Νέα Ηλεκτρονική Υπηρεσία προς τους πολίτες για την υποβολή αιτημάτων προς το ΥΠ.Π.Ε.Θ.

PORTAL logo4

25-04-17 Νέα Ηλεκτρονική Υπηρεσία προς τους πολίτες για την υποβολή αιτημάτων προς το ΥΠ.Π.Ε.Θ.

(https://mydocs.minedu.gov.gr)

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της υλοποίησης της ψηφιακής πολιτικής, προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα υποβολής αιτήσεων και παρακολούθησης της πορείας τους ηλεκτρονικά μέσω της διαδικτυακής του πύλης.

Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, 7 ημέρες την εβδομάδα να υποβάλει τις αιτήσεις από το σπίτι του χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί αυτοπροσώπως στο κτίριο της κεντρικής υπηρεσίας του Υπουργείου, πραγματοποιώντας είσοδο στην πύλη https://mydocs.minedu.gov.gr και λαμβάνοντας τη στιγμή εκείνη και τον αριθμό πρωτοκόλλου της.

Η ταυτοποίησή του γίνεται μέσω του TaxisNet, οπότε είναι απαραίτητο το αντίστοιχο όνομα χρήστη και ο κωδικός που του έχουν χορηγηθεί από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Κατά την περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων 2021, δηλαδή από τις 14-6-2021 έως και τις 28-6-2021 (συμπεριλαμβανομένων και των Σαββάτων), προβλέπεται η απαγόρευση της εισόδου του κοινού, των δικηγόρων και των επισκεπτών στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας. Για επείγουσες υποθέσεις θα επιτρέπεται η είσοδος σε δικηγόρους αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού μετά τις 11:00π.μ. Για υπηρεσίες πρωτοκόλλου, συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 22

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top