Διοικητική Διάρθρωση

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ - Υπηρεσιακές Μονάδες

Το Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών» διορθώνεται ως εξής:

Διεύθυνση Διοικητικής και Οικονομικής Διαχείρισης, στην οποία υπάγονται τα εξής Τμήματα:

Τμήμα Α' - Θρησκευτικών Υποθέσεων

Είναι αρμόδιο για την οργανωμένη και συστηματική εξυπηρέτηση των μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική, καθώς και των επισκεπτών του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών για την άσκηση των θρησκευτικών τους καθηκόντων σε αυτό.

Τμήμα Β' - Τμήμα Διοικητικού και Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου

 Α) Είναι αρμόδιο για την προώθηση και τη μέριμνα της διεκπεραίωσης των αποφάσεων και οδηγιών του Δ. Σ., κατά το μέρος που το αφορούν, την αντιμετώπιση όλων των διοικητικών θεμάτων που αφορούν την υπηρεσία και την υπηρεσιακή κατάσταση του προσωπικού του Ν.Π.Ι.Δ., την ευπρεπή παρουσίαση, ευταξία και καθαριότητα του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών και την ασφάλεια των εγκαταστάσεων του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών.

Β) το Τμήμα διαρθρώνεται σε επιμέρους Γραφεία ως εξής:

  1. Γραφείο Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου.
  2. Γραφείο Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.
  3. Γραφείο Πρωτοκόλλου – Γραμματείας.

 Τμήμα Γ' - Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών.

 Α) Είναι αρμόδιο για την προώθηση και τη μέριμνα της διεκπεραίωσης των αποφάσεων και οδηγιών του Δ.Σ. κατά το μέρος που το αφορούν, την οικονομική και λογιστική διαχείριση, την πραγματοποίηση των πάσης φύσεως προμηθειών και εργασιών, έργων και μελετών και την διαχείριση των πάσης φύσεως εσόδων του Ν.Π.Ι.Δ.

Β) Το Τμήμα διαρθρώνεται στα επιμέρους γραφεία ως εξής :

  1. Γραφείο Λογιστηρίου και Οικονομικής Διαχείρισης.
  2. Γραφείο Προϋπολογισμού.
  3. Γραφείο Μισθοδοσίας.
  4. Γραφείο Περιουσίας, Προμηθειών και Διαγωνισμών.

 

ΑΠΟΦΑΣΗ: Είσοδος κοινού

Α) Απαγορεύεται η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου και συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr, ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, http://mydocs.minedu.gov.gr).
Β) Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση του κοινού αποκλειστικά κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Γ) Κατά το ίδιο διάστημα δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση άνω των πέντε (5) ατόμων κάθε φορά.
Δ) Κατά το διάστημα εφαρμογής των έκτακτων μέτρων δεν συνιστάται η παρουσία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στους χώρους του Υπουργείου.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top