Διοικητική Διάρθρωση

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ - Υπηρεσιακές Μονάδες

Το Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών» διορθώνεται ως εξής:

Διεύθυνση Διοικητικής και Οικονομικής Διαχείρισης, στην οποία υπάγονται τα εξής Τμήματα:

Τμήμα Α' - Θρησκευτικών Υποθέσεων

Είναι αρμόδιο για την οργανωμένη και συστηματική εξυπηρέτηση των μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική, καθώς και των επισκεπτών του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών για την άσκηση των θρησκευτικών τους καθηκόντων σε αυτό.

Τμήμα Β' - Τμήμα Διοικητικού και Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου

 Α) Είναι αρμόδιο για την προώθηση και τη μέριμνα της διεκπεραίωσης των αποφάσεων και οδηγιών του Δ. Σ., κατά το μέρος που το αφορούν, την αντιμετώπιση όλων των διοικητικών θεμάτων που αφορούν την υπηρεσία και την υπηρεσιακή κατάσταση του προσωπικού του Ν.Π.Ι.Δ., την ευπρεπή παρουσίαση, ευταξία και καθαριότητα του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών και την ασφάλεια των εγκαταστάσεων του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών.

Β) το Τμήμα διαρθρώνεται σε επιμέρους Γραφεία ως εξής:

  1. Γραφείο Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου.
  2. Γραφείο Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.
  3. Γραφείο Πρωτοκόλλου – Γραμματείας.

 Τμήμα Γ' - Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών.

 Α) Είναι αρμόδιο για την προώθηση και τη μέριμνα της διεκπεραίωσης των αποφάσεων και οδηγιών του Δ.Σ. κατά το μέρος που το αφορούν, την οικονομική και λογιστική διαχείριση, την πραγματοποίηση των πάσης φύσεως προμηθειών και εργασιών, έργων και μελετών και την διαχείριση των πάσης φύσεως εσόδων του Ν.Π.Ι.Δ.

Β) Το Τμήμα διαρθρώνεται στα επιμέρους γραφεία ως εξής :

  1. Γραφείο Λογιστηρίου και Οικονομικής Διαχείρισης.
  2. Γραφείο Προϋπολογισμού.
  3. Γραφείο Μισθοδοσίας.
  4. Γραφείο Περιουσίας, Προμηθειών και Διαγωνισμών.

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Για το χρονικό διάστημα από τις 21/9/2020 έως 4/10/2020 η εξυπηρέτηση του κοινού με προσέλευση στις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα πραγματοποιείται κατόπιν προηγούμενου ραντεβού έως τις 16:00. Για το χρονικό διάστημα από τις 14.09.2020 έως και τις 30.09.2020 δεν θα επιτρέπεται η διέλευση του κοινού, των δικηγόρων, των επισκεπτών καθώς και των υπαλλήλων, από την πτέρυγα Δ’ του Ισογείου και καθ’ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου.
Θα επιτρέπεται η είσοδος υπαλλήλων ταχυμεταφορών (couriers), καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας,. για να παραδώσουν δικαιολογητικά υποψηφίων με αθλητικές διακρίσεις ή με σοβαρές παθήσεις, προκειμένου, να κριθούν για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση..
Για υπηρεσίες πρωτοκόλλου, συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top