ΤΑΞΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΧΟΛΕΙΟ

30-08-18 Από τη Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου οι κατ'εξαίρεση εγγραφές για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 

Από την 3η Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 12:00 έως την 9η Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 24:00 η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes θα είναι σε λειτουργία προκειμένου να υποβληθούν κατ΄ εξαίρεση ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής - δηλώσεις προτίμησης για ΓΕ.Λ. και  ΕΠΑ.Λ. από τους γονείς-κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και τους ίδιους τους/τις μαθητές/τριες, εάν είναι ενήλικοι/ες. Οι παραπάνω ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής - δηλώσεις προτίμησης υποβάλλονται για  λειτουργούντα τμήματα.

 Από τη 12η Σεπτεμβρίου 2018 ώρα 12:00 και έως την 21η Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 24:00 η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes θα είναι σε λειτουργία προκειμένου να υποβληθούν εκπρόθεσμες ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής - δηλώσεις προτίμησης για ΓΕ.Λ. και  ΕΠΑ.Λ. από τους γονείς-κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και τους ίδιους τους/τις μαθητές/τριες, εάν είναι ενήλικοι/ες. Οι παραπάνω ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής - δηλώσεις προτίμησης υποβάλλονται για  λειτουργούντα τμήματα.

Η έγκριση των εκπρόθεσμων εγγραφών πραγματοποιείται από τον/τη Διευθυντή/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ως εκ τούτου, οι ενδιαφερόμενοι/ες εκτυπώνουν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής - δήλωση προτίμησης και την καταθέτουν μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά έως την 21η Σεπτεμβρίου στον/στη Διευθυντή/ντρια του σχολείου προκειμένου ο/η τελευταίος/α να τα αποστείλει στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top