04 10 16 teachers

04-10-16 Διαδικασίες για την αναβάθμιση αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου στην Παράλληλη σε πλήρες

Τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την μετατροπή των συμβάσεων αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου σε πλήρες για τη Β/θμια Ειδική Αγωγή, παραθέτει έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού προς τις Διευθύνσεις.

Αναφορικά με τη μετατροπή συμβάσεων εργασίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών  παράλληλης στήριξης στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-2017» με κωδικό ΟΠΣ 5001960 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020», από μειωμένου ωραρίου σε πλήρους σύμφωνα με την παρ. 2 του αρ. 46 του ν. 4264/2014 (ΦΕΚ 118Α), γνωστοποιούνται  τα εξής:

  1. Οι Υπηρεσίες αποστέλλουν τα ονόματα εκπαιδευτικών για τους οποίους προτείνεται η μετατροπή συμβάσεων σε πλήρους ωραρίου.
  2. Η Υπηρεσία του Υπουργείου τροποποιεί την απόφαση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ενημερώνει τις οικείες Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης για τις δικές τους περαιτέρω ενέργειες.

Επισημαίνεται ότι η μετατροπή της σύμβασης αναπληρωτή εκπαιδευτικού δύναται να πραγματοποιηθεί μετά την τροποποίηση της Υπουργικής απόφασης πρόσληψης.

 

Οι Διευθύνσεις θα πρέπει να αποστείλουν τις εισηγήσεις με τα ονόματα των εν λόγω εκπαιδευτικών, συμπληρώνοντας επιπρόσθετα και το επισυναπτόμενο αρχείο excel, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο  (t09pde1@minedu.gov.gr), μέχρι τη Δευτέρα 3/10/2016. Επισημαίνεται ότι κατά τη διαμόρφωση της πρότασής σας λαμβάνονται υπόψη αποκλειστικά οι ανάγκες του οικείου προγράμματος.

 

Το έγγραφο

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων . Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top