04-10-16 Διαδικασίες για την αναβάθμιση αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου στην Παράλληλη σε πλήρες

04 10 16 teachers

04-10-16 Διαδικασίες για την αναβάθμιση αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου στην Παράλληλη σε πλήρες

Τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την μετατροπή των συμβάσεων αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου σε πλήρες για τη Β/θμια Ειδική Αγωγή, παραθέτει έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού προς τις Διευθύνσεις.

Αναφορικά με τη μετατροπή συμβάσεων εργασίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών  παράλληλης στήριξης στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-2017» με κωδικό ΟΠΣ 5001960 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020», από μειωμένου ωραρίου σε πλήρους σύμφωνα με την παρ. 2 του αρ. 46 του ν. 4264/2014 (ΦΕΚ 118Α), γνωστοποιούνται  τα εξής:

  1. Οι Υπηρεσίες αποστέλλουν τα ονόματα εκπαιδευτικών για τους οποίους προτείνεται η μετατροπή συμβάσεων σε πλήρους ωραρίου.
  2. Η Υπηρεσία του Υπουργείου τροποποιεί την απόφαση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ενημερώνει τις οικείες Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης για τις δικές τους περαιτέρω ενέργειες.

Επισημαίνεται ότι η μετατροπή της σύμβασης αναπληρωτή εκπαιδευτικού δύναται να πραγματοποιηθεί μετά την τροποποίηση της Υπουργικής απόφασης πρόσληψης.

 

Οι Διευθύνσεις θα πρέπει να αποστείλουν τις εισηγήσεις με τα ονόματα των εν λόγω εκπαιδευτικών, συμπληρώνοντας επιπρόσθετα και το επισυναπτόμενο αρχείο excel, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο  (t09pde1@minedu.gov.gr), μέχρι τη Δευτέρα 3/10/2016. Επισημαίνεται ότι κατά τη διαμόρφωση της πρότασής σας λαμβάνονται υπόψη αποκλειστικά οι ανάγκες του οικείου προγράμματος.

 

Το έγγραφο

ΑΠΟΦΑΣΗ: Είσοδος κοινού

Κατά την διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων, απαγορεύεται η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου. Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού, η είσοδος δικαστικών επιμελητών από τις 12:00 έως και τις 14:00, καθώς επίσης οι επείγουσες παραδόσεις ταχυμεταφορών (courier) για υπηρεσίες πρωτοκόλλου οι οποίες θα διεκπεραιώνονται με τη συνδρομή υπαλλήλου του Κεντρικού Πρωτοκόλλου, έξω στην Πύλη τις ίδιες ώρες (12:00 – 14:00). Συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, http://mydocs.minedu.gov.gr.

Ενημερωθείτε αναλυτικά

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top