22-09-16 Ανάκληση αδειών ιδιωτικών σχολείων που δεν πληρούν κτηριολογικές προϋποθέσεις

 22 09 16 ktiriologiko

22-09-16 Ανάκληση αδειών ιδιωτικών σχολείων που δεν πληρούν κτηριολογικές προϋποθέσεις

Οι άδειες των ιδιωτικών σχολείων για τις κτηριολογικές προϋποθέσεις των οποίων θα διατυπώνεται από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π αρνητική γνώμη,θα ανακαλούνται κατ’εφαρμογή των διατάξεων της υποπαρ. Θ4. του ν.4093/12 (ΦΕΚ 222/τΑ), περ. 1 Α) Β) σε συνδυασμό με την περ.3.από 1/2/2017. Αυτό αναφέρει απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκου Φίλη με θέμα:« Διατύπωση γνώμης για τις κτηριολογικές προϋποθέσεις των ιδιωτικών σχολείων ». Στην απόφαση αναφέρονται τα ακόλουθα:

 

1) Οι φορείς Ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία-δημοτικά-γυμνάσια-λύκεια (Γενικά & Επαγγελματικά)) που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 29 του ν.4415/16 (159/τΑ),υποβάλλουν από 20/9/2016 έως και 30/9/2016 αίτηση τροποποίησης των αδειών τους για ελλείψεις ή/και μεταβολές στις κτηριολογικές προϋποθέσεις που έχουν επέλθει από το διάστημα της αδειοδότησής τους έως και σήμερα.
Οι αιτήσεις τροποποίησης της άδειας υποβάλλονται στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συγκεντρώνονται με ευθύνη των Διευθύνσεων και αποστέλλονται:
α) ο σχετικός φάκελος με τα δικαιολογητικά της τροποποίησης άδειας (εφαρμόζονται οι διατάξεις της υποπαραγράφου Θ.3 της παραγράφου Θ του άρθρου πρώτου του ν.4093/12) στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ (Τμήμα Β’ Ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης της Δ/νσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης ΠΕ, Τμήμα Β’ Ιδιωτικής Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης της Δ/νσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης ΔΕ και Τμήμα Α’ Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης),
 
β) ο σχετικός φάκελος με τα δικαιολογητικά που αφορούν στον έλεγχο των κτηριολογικών προϋποθέσεων στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
2) Ο έλεγχος ως προς την συνδρομή των κτηριολογικών προϋποθέσεων όλων των ιδιωτικών σχολείων Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που έχουν αδειοδοτηθεί με ισχύουσα άδεια ίδρυσης και λειτουργίας, κατά τα οριζόμενα στην περίπτωση 5 της υποπαραγράφου Θ.1 8 της παραγράφου Θ του άρθρου πρώτου του ν.4093/12 (ΦΕΚ 222/τΑ) όπως αντικαταστάθηκε από την παράγραφο 37 του ν.4111/2013 (ΦΕΚ 18/τΑ) διενεργείται από τον ΕΟΠΠΕΠ και θα ολοκληρωθεί έως και 30/11/2016.
3)O Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π, στη συνέχεια, θα αποστείλει στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. την απόφαση της συνεδρίασης του ΔΣ στην οποία θα διατυπώνεται η θετική ή η αρνητική γνώμη του ως προς τη συνδρομή των κτηριολογικών προϋποθέσεων των ως άνω φορέων παροχής εκπαίδευσης (Πρωτοβάθμιας,Δευτεροβάθμιαςκαι Επαγγελματικής συνολικά) σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην περίπτωση 13 της υποπαραγράφου Θ.3 της παραγράφου Θ του άρθρου πρώτου του ν.4093/12 και στην περίπτωση 2 της παραγράφου 3 του άρθρου έκτου του ν.4218/2013 (ΦΕΚ268/τΑ). Η σχετική απόφαση του ΔΣ του ΕΟΠΠΕΠ θα έχει αποσταλεί στο ΥΠ.Π.Ε.Θ. μέχρι 15-01-2017.
4)Οι άδειες των ιδιωτικών σχολείων για τις κτηριολογικές προϋποθέσεις των οποίων θα διατυπώνεται από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π αρνητική γνώμη,θα ανακαλούνται κατ’εφαρμογή των  διατάξεων της υποπαρ. Θ4. του ν.4093/12 (ΦΕΚ 222/τΑ), περ. 1 Α) Β) σε συνδυασμό με την περ.3.από 1/2/2017.
 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-14.00.
Η είσοδος του κοινού ειδικά στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 10.00-14.00.
Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό.
Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr και της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://mydocs.minedu.gov.gr

Η παρούσα τίθεται σε ισχύ από την Τρίτη 14 Ιουλίου 2020.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top