21 07 16 aei

21-07-16 Απλούστευση της διαδικασίας εγγραφής των επιτυχόντων (κατόχων απολυτηρίου ΓΕΛ, ΕΠΑ.Λ. ή άλλου τύπου Λυκείου) στα ΑΕΙ

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Παιδείας απλουστεύτηκε η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων (κατόχων απολυτηρίου Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. ή άλλου τύπου Λυκείου) στα τμήματα και στις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση καταργείται η υποβολή ευκρινούς φωτοαντιγράφου του τίτλου απόλυσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  (ήτοι απολυτήριο ή πτυχίο ή αποδεικτικό του σχολείου αποφοίτησης), το οποίο απαιτείται ως δικαιολογητικό  στη διοικητική διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων στα τμήματα και στις σχολές των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών και των ΤΕΙ, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην αριθ. Φ253/139098/Α5/7.09.2015 (ΦΕΚ 1882/Β΄/8.09.2015) απόφαση.


Καταργείται η υποβολή ευκρινούς φωτοαντιγράφου της Βεβαίωσης Πρόσβασης της παρ. 13 του άρθρου 1 του Ν. 2525/1997, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν. 2929/2001 και ισχύει, το οποίο, ομοίως, απαιτείται ως δικαιολογητικό στη διοικητική διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων στα τμήματα και στις σχολές των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκ-
κλησιαστικών Ακαδημιών και των ΤΕΙ, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ίδια ως άνω Απόφαση.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων . Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top