book 1091627 1280

17-10-25 Αιτήματα διόρθωσης/επανεξέτασης υποβληθέντων αιτημάτων επικαιροποίησης στοιχείων στο  πλαίσιο της αριθμ. 4ΕΑ/2025  (Α.Σ.Ε.Π. 42) Προκήρυξης Α.Σ.Ε.Π.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 4 της υπό στοιχεία 44479/Ε1/24-4-2025 (Β΄ 2018) υ.α., οι υποψήφιοι της αριθμ. 4ΕΑ/2025 (Α.Σ.Ε.Π. 42) Προκήρυξης Α.Σ.Ε.Π.  μπορούν να εισέρχονται στους ηλεκτρονικούς τους φακέλους που τηρούνται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ. για την προεπισκόπηση των στοιχείων τους και έχουν τη δυνατότητα, εφόσον επιθυμούν, να υποβάλουν αίτημα διόρθωσης/επανεξέτασης για ήδη υποβληθέντα αιτήματα επικαιροποίησης στοιχείων.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με τις ως άνω διατάξεις, αφενός δεν υφίσταται δυνατότητα νέας μεταφόρτωσης δικαιολογητικών ή επίκλησης νεότερων στοιχείων, αφετέρου αξιολογούνται μόνο περιπτώσεις για τις οποίες η διαχείριση του αρχικού αιτήματος οφείλεται σε προφανή υπαιτιότητα των αρμόδιων καταχωριστών.

Για την υποβολή αιτήματος διόρθωσης/επανεξέτασης οι υποψήφιοι εισέρχονται στο σχετικό αίτημα επικαιροποίησης στοιχείων (Ενέργειες/Ενημέρωση αιτήματος), συμπληρώνουν το πεδίο «Αίτημα επανεξέτασης» και επιλέγουν «καταχώριση».

Η προθεσμία για την υποβολή αιτήματος διόρθωσης/επανεξέτασης, κατά τα ανωτέρω, ορίζεται από τη Δευτέρα 20  έως και την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού ειδικά στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top