taksi2

17-06-20 Διαδικτυακή Συνάντηση Γυμνασίων Αττικής, μελών του Δικτύου Συνεργαζόμενων Σχολείων της ΟΥΝΕΣΚΟ (ASPnet)

Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση μαθητών/τριών Γυμνασίων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής τα οποία είναι μέλη  του Δικτύου Συνεργαζόμενων Σχολείων της UNESCO (ASPnet).  Η τηλε-συνάντηση με τίτλο «Μένουμε Συνδε-δεμένοι! Συζητάμε για την Κλιματική Αλλαγή», διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ και υποστηρίχτηκε ψηφιακά από τα Εκπαιδευτήρια Ν. Ζαγοριανάκου.

Αφορμή για αυτή τη διαδικτυακή συνάντηση αποτέλεσαν  οδηγίες της ΟΥΝΕΣΚΟ προς τα σχολεία του Δικτύου μέσω του ηλεκτρονικού περιοδικού “CONNECT” καθώς και η πρωτοβουλία #learningneverstops. Επιπλέον, η σύνδεση της Εκπαίδευσης (Στόχος 4) με την Κλιματική Αλλαγή (Στόχος 13) αποτελεί προτεραιότητα του Διεθνούς Οργανισμού στο πλαίσιο υλοποίησης των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν σε ένα ψηφιακό περιβάλλον με «εικονικά δωμάτια» να εκφραστούν, να μοιραστούν απόψεις και προβληματισμούς και να κάνουν  ουσιαστικές προτάσεις για ένα θέμα ιδιαίτερα επίκαιρο που αφορά την ποιότητα της ζωής τους. Οι μαθητές/τριες στο τέλος της τηλε-συνάντησης ζήτησαν να υποβληθούν τα συμπεράσματα των συζητήσεων και οι προτάσεις τους στην πολιτική ηγεσία ενώ εξέφρασαν την επιθυμία για τη διοργάνωση παρόμοιων εκδηλώσεων με φυσική παρουσία εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν. Χαρακτήρισαν δε τη συνάντηση ως συναρπαστική ανεκτίμητη εμπειρία που συνέβαλε να μην χαθεί η επαφή των μελών του Δικτύου ASPnet.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top