17-09-25 Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης – β΄φάση

Ανοιχτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός άνω των ορίων μέσω του ΕΣΗΔΗΣ, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής για το έργο «Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης – β΄φάση» που εντάσσεται ως Υποέργο 5 στην Πράξη «SUB.3 Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης – Δράση 16676» (Κωδικός Έργου 2021ΤΑ04700002, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5149224) στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.

Αντικείμενο Διαγωνισμού: Το έργο ενισχύει ουσιαστικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, καθώς εισάγει την χρήση της νέας τεχνολογίας στην καρδιά της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αυτή που λαμβάνει χώρα στην αίθουσα διδασκαλίας. Εγκαθίσταται έτσι η υποδομή που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση της μαθητοκεντρικής προσέγγισης και την ανάδειξη της συνεργατικής μάθησης μέσα στην σχολική τάξη. Παράλληλα θα μεγιστοποιηθεί η αξιοποίηση και η ανταποδοτικότητα έργων χρηματοδοτούμενων από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Η καταγραφή αναγκών προέκυψε ύστερα από επεξεργασία των δεδομένων που έχουν αποτυπώσει οι σχολικές μονάδες στο πληροφοριακό σύστημα myschool του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου, οι Ανάδοχοι θα αναλάβουν να παραδώσουν το σύνολο του ζητούμενου εξοπλισμού, σε είδη και ποσότητες, όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα I και με ελάχιστες τεχνικές προδιαγραφές που αποτυπώνονται στους πίνακες συμμόρφωσης του Παραρτήματος III, στις σχολικές μονάδες του Παραρτήματος VΙΙΙ της παρούσας Διακήρυξης. Εάν κατά τη διάρκεια υλοποίησης της σύμβασης υπάρξει μεταβολή της κατάστασης λειτουργίας (συγχώνευση, αναστολή λειτουργίας, κατάργηση κ.λπ.) κάποιων εκ των σχολικών μονάδων προορισμού του εξοπλισμού, τότε η Αναθέτουσα Αρχή διατηρεί το δικαίωμα να ορίσει άλλες σχολικές μονάδες προς αντικατάσταση.

Μέσω του Έργου θα πραγματοποιηθεί προμήθεια 2.933 τεμαχίων διαδραστικών συστημάτων.

Τα προς προμήθεια είδη κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV): 30200000-1 Εξοπλισμός Η/Υ & προμήθειες

Προϋπολογισμός: Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 9.697.870,97 € μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24 % (εκτιμώμενη αξία συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ: 12.025.360,00 € και ΦΠΑ: (24%) 2.327.489,03 €).

Χρηματοδότηση: Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU, σύμφωνα με την Α.Π. ΑΠ 152825ΕΞ2021 Απόφαση Ένταξης του Έργου «SUB.3 Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης – Δράση 16676» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5149224) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την 3η τροποποίηση της Απόφασης Ένταξης (ΑΔΑ:ΡΠΠ7Η-Ξ5Α). Κωδικός έργου ΠΔΕ: 2021ΤΑ04700002.

Χρόνος και Τόπος Υποβολής Προσφορών: Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με τη χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος. Οι προσφορές υποβάλλονται από τους υποψήφιους ηλεκτρονικά, μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του ΕΣΗΔΗΣ.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών: Πέμπτη 16-10-2025 και ώρα 11:30

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλαμβάνουν το σχετικό Τεύχος Διακήρυξης και οποιοδήποτε άλλο σχετικό με τον Διαγωνισμό έγγραφο, άνευ αντιτίμου, από τη διαδικτυακή σελίδα του ΕΣΗΔΗΣ ή την ιστοσελίδα της Αναθέτουσας Αρχής (Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού) www.epiteliki.minedu.gov.gr.

ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΑΡΧΕΙΑ:

Απόφαση Διενέργειας: 5999/16-09-2025

Δημοσίευση στην ΕΕΕΕ: 602433-2025

Αναλυτικό Τεύχος Διακήρυξης: 6100/16-09-2025

Περίληψη Διακήρυξης: 6101/16-09-2025

Τεύχος Διακήρυξης σε επεξεργάσιμη μορφή

ΕΕΕΣ σε XML

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού ειδικά στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top