label diagonismoi

Ανακοίνωση – ενημέρωση για την αναστολή της διαδικασίας πρόσληψης προσωπικού για τις ανάγκες φύλαξης των κτηρίων του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

19-06-19 Ανακοίνωση  – ενημέρωση για την αναστολή της διαδικασίας πρόσληψης προσωπικού για τις ανάγκες φύλαξης των κτηρίων του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

             Σας κάνουμε γνωστό ότι λόγω της προκήρυξης των εκλογών και σύμφωνα με την αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.18.31/2361/οικ.22433/14-6-2019 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, η διαδικασία πρόσληψης συνολικά είκοσι εννέα (29) ατόμων για την κάλυψη αναγκών φύλαξης των κτηρίων του ΥΠ.Π.Ε.Θ βάσει της ανακοίνωσης ΣΟΧ 1/2019 αναστέλλεται και θα συνεχιστεί αμέσως μετά την ορκωμοσία της Κυβέρνησης, με τη συνέχιση υποβολής αιτήσεων των ενδιαφερομένων για χρονικό διάστημα πέντε (5) ημερών. Θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση της υπηρεσίας μας στην ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για τις ακριβείς ημερομηνίες.

ΑΠΟΦΑΣΗ: Είσοδος κοινού

Α) Απαγορεύεται η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου και συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr, ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, http://mydocs.minedu.gov.gr).
Β) Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση του κοινού αποκλειστικά κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Γ) Κατά το ίδιο διάστημα δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση άνω των πέντε (5) ατόμων κάθε φορά.
Δ) Κατά το διάστημα εφαρμογής των έκτακτων μέτρων δεν συνιστάται η παρουσία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στους χώρους του Υπουργείου.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top