22-01-16 Απάντηση του υπουργού στην Ερώτηση σχετικά με την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων

Απαντώντας στην Ερώτηση 2198/07-01-2016, την οποία κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Θεόδωρος Π. Φορτσάκης σχετικά με την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων, σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:

         Η επιλογή του Γενικού Διευθυντή της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων γίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο της Σχολής μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος και βάσει της κείμενης νομοθεσίας.

         Tο Δ.Σ της Σιβιτανιδείου Σχολής, το οποίο έλαβε την απόφαση για τον νέο γενικό διευθυντή, έχει διοριστεί στις 24/05/2013 με απόφαση του υπουργού της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου και αποτελείται από: 

• Το Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο, ως Πρόεδρο,

• τον Πρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, κ. Μιχαήλ Απέσσο, ως Αντιπρόεδρο,

• τον Αντιπρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, κ. Ανδρέα Χαρλαύτη, ως μέλος,

• τον κ. Γεώργιο Κοτονιά, Εκπαιδευτικό, π. Αναπλ. Δ/ντή Σιβιτανιδείου Σχολής, ως μέλος,

• τον κ. Γεώργιο Μιαούλη, Καθηγητή ΤΕΙ Αθήνας, ως μέλος,

• τον κ. Αλέξιο Καπόπουλο, Εκπαιδευτικό, Δ/ντή Γυμνασίου Γλυφάδας, ως μέλος,

• τον κ. Νικόλαο Πετρίδη, συνταξιούχο τραπεζικό, ως μέλος.

     Κριτήρια για την επιλογή του Γενικού Διευθυντή αποτελούν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των υποψηφίων που αποδεικνύονται από τα αντίστοιχα παραστατικά και η ικανότητα διοίκησης της Σχολής με αξιακό σύστημα και με όρους διοίκησης υψηλών προδιαγραφών. Πιο συγκεκριμένα, τα κριτήρια κωδικοποιούνται σε πέντε κατηγορίες: α) σπουδές, β) διοικητική εμπειρία, γ) γνώση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, δ) γνώση των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων και ε) συνεκτιμώμενα στοιχεία (μεταπτυχιακοί τίτλοι, επαγγελματική και επιστημονική δραστηριότητα καθώς και σχετικές δημοσιεύσεις).

       Συνεκτιμώντας τα ανωτέρω κριτήρια, το Δ.Σ. της Σχολής με την υπ΄ αριθ. 149/28-12-2015 απόφασή του έκρινε τον αναφερόμενο στην Ερώτηση ως τον καταλληλότερο έναντι των ανθυποψηφίων του για την πλήρωση της θέσης του Γενικού Διευθυντή «με την γενική αλλά και ειδική αιτιολογία ότι με βάση τα προσόντα και ειδικότερα της διοικητικής του εμπειρίας, δύναται να ασκήσει τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και με βάση τις απαιτήσεις που έχει το κοινωφελές Σιβιτανίδειο Ίδρυμα σε σχέση με τον προγραμματισμό, το σχεδιασμό, την άσκηση διοίκησης και την εκτέλεση προγραμμάτων και αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής αυτού».

     Για τα προσόντα του νέου γενικού διευθυντή, ενδεικτικά πληροφορούμε τον  κ. Φορτσάκη, ότι   ως εργαζόμενος  στο Υπουργείο Παιδείας με υπουργό την κ. Μαριέττα Γιαννάκου, από την οποία είχαν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί τα έξι υπάρχοντα Σχολεία Δεύτερης  Ευκαιρίας στα σωφρονιστικά καταστήματα, συνέβαλε στην πράγματι πρωτοποριακή ενέργεια αυτή. Την περίοδο 2004-2009 εργάστηκε στη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης όπου συνεργάστηκε με τον τότε Γενικό Γραμματέα  κ. Κωνσταντίνο Τσαμαδιά. Την περίοδο αυτή συνέβαλε στην ανάπτυξη των συστημάτων της Δια Βίου Μάθησης σε όλη τη χώρα τόσο σε επίπεδο δομών παροχής υπηρεσιών όσο και σε επίπεδο υποδομών. 

     Τέλος, στην ανωτέρω απόφαση αποτυπώνονται αναλυτικά τα στοιχεία/προσόντα όλων των υποψηφίων και επισημαίνονται αυτά τα οποία είναι καθοριστικά για τη σύγκριση μεταξύ τους.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-14.00.
Η είσοδος του κοινού ειδικά στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 10.00-14.00.
Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό.
Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr και της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://mydocs.minedu.gov.gr

Η παρούσα τίθεται σε ισχύ από την Τρίτη 14 Ιουλίου 2020.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top