eisaypops

13-10-16 Για την επίτευξη διαλειτουγικότητας στις ηλεκτρονικές αιτήσεις μετεγγραφών

Χάρη στις προσπάθειες της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας Σίας Αναγνωστοπούλου και με την πολλή καλή συνεργασία των διοικητικών υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, φέτος για πρώτη φορά πετύχαμε στις ηλεκτρονικές αιτήσεις μεταγραφών διαλειτουργικότητα με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών για την άμεση άντληση των οικονομικών κριτηρίων.

Μέσω της διαλειτουργικότητας το Υπουργείο επιτυγχάνει να μειώσει τον χρόνο της διαδικασίας στο ελάχιστο, εξασφαλίζει την εγκυρότητα των μετεγγραφών, την μείωση της γραφειοκρατίας και ταυτόχρονα καταργεί διαδικασίες που θα κόστιζαν στους ενδιαφερόμενους χρόνο και έξοδα μετακίνησης.

Για το αποτέλεσμα αυτό υπήρξε σύμπραξη δύο υπουργείων, συντονισμός και κυρίως αποφυγή ενός δυσθεώρητου κόστους που θα απαιτούσε το συγκεκριμένο έργο σε περίπτωση που το αναλάμβανε κάποιος εξωτερικός ανάδοχος. Πραγματική ανταμοιβή είναι όμως η διευκόλυνση των πολιτών και κυρίως των κοινωνικών αυτών ομάδων που έχουν την ανάγκη μέτρων όπως αυτό των μετεγγραφών.

Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής θα ανακοινωθούν λίγες μέρες μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής τους.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Για το διάστημα από τις 30-05-2025 έως και τις 25-06-2025, των Σαββάτων συμπεριλαμβανομένων, που διενεργούνται Πανελλαδικές Εξετάσεις θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

Η είσοδος κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών στο ΥΠΑΙΘΑ απαγορεύεται για όλη τη διάρκεια της ημέρας, με εξαίρεση τα ραντεβού δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών για επείγουσες υποθέσεις, που θα πραγματοποιούνται μετά τις 11.00π.μ. και πριν τις 18.00μ.μ..

Η είσοδος των ταχυμεταφορέων θα επιτρέπεται μόνο προς το Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘΑ μετά τις 11:00 π.μ.

Ειδικά για τις 21-6-2025 θα ισχύσει η απόλυτη απαγόρευση εισόδου κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών για όλο το 24ωρο.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top