rsz εικόνα για Δελτίο Τύπου

27-04-23 Επίσκεψη στο Ναύπλιο και τελετή βράβευσης διακριθέντων μαθητών στον μαθητικό διαγωνισμό «Μνήμες Μικράς Ασίας-Πόντου: 1922-2022»

Στις 24-26 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναύπλιο των είκοσι τεσσάρων (24) διακριθέντων/εισών μαθητών/τριών στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με θέμα: «Μνήμες Μικράς Ασίας-Πόντου: 1922-2022», που διοργανώθηκε από τη Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με την Ειδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, στο πλαίσιο της συμπλήρωσης των 100 ετών από τη Μικρασιατική τραγωδία.

Την Τρίτη 25 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης των μαθητών/τριών στο Πνευματικό Κέντρο του Ι.Ν. Ευαγγελιστρίας Ναυπλίου παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αργολίδος κ. Νεκταρίου, του Γραμματέα της Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής Πολιτιστικής Ταυτότητας Πανοσιολογιωτάτου Αρχιμανδρίτου
π. Θεόκλητου Μέντη, του Γραμματέα παρά τω Αρχιγραμματεί Πανοσιολογιωτάτου Αρχιμανδρίτου π. Δαμασκηνού Πετράκου και εκπροσώπου της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων.

Την Τετάρτη 26 Απριλίου οι διακριθέντες μετά των συνοδών εκπαιδευτικών τους επισκέφθηκαν το Μέγαρο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, όπου τους υποδέχθηκε ο Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Θεοχάρης Βαρνάβας, ο οποίος μετέφερε τις ευχές και ευλογίες του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου και προσέφερε αναμνηστικά δώρα. 

Μαθητές/τριες της Β’ και Γ’ τάξεως Γυμνασίου δημιούργησαν βίντεο, εμπνευσμένοι/ες από μία από τις παρακάτω προσωπικότητες, οι οποίες είτε γεννήθηκαν και ανατράφηκαν είτε ανέπτυξαν σημαντική δράση στη Μικρά Ασία και στον Πόντο: Μέγας Βασίλειος, Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας, Ευθύμιος, Επίσκοπος Ζήλων (Άγιος και εθνοϊερομάρτυρας, 1921), Φιλιώ Χαϊδεμένου και Νικόλαος Καπετανίδης (Ήρωας του Πόντου, 1921).

Απονεμήθηκαν πέντε (5) Βραβεία και τρεις (3) Τιμητικοί Έπαινοι, ως ακολούθως:

ΒΡΑΒΕΙΑ σε μαθητές/τριες των σχολείων:

  • 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
  • 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΛΚΙΣ
  • ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΧΟΛΗΣ Ι.Μ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
  • 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΕΡΡΩΝ
  • 11ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΤΙΜΗΤΙΚΟΙ ΕΠΑΙΝΟΙ σε μαθητές/τριες των σχολείων:

  • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
  • ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
  • ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΑΓΙΟΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ-ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 

Η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων ευχαριστεί θερμά όλους/όλες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/ριες στον διαγωνισμό και συγχαίρει τους/τις διακριθέντες/είσες, τους εκπαιδευτικούς που στήριξαν αποτελεσματικά την όλη προσπάθεια και ιδιαίτερα τους γονείς των παιδιών.

Ευχαριστεί, επίσης, για τη συνδιοργάνωση την Ειδική Συνοδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητας για την άψογη συνεργασία στη διοργάνωση του διαγωνισμού.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Για το διάστημα από τις 30-05-2025 έως και τις 25-06-2025, των Σαββάτων συμπεριλαμβανομένων, που διενεργούνται Πανελλαδικές Εξετάσεις θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

Η είσοδος κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών στο ΥΠΑΙΘΑ απαγορεύεται για όλη τη διάρκεια της ημέρας, με εξαίρεση τα ραντεβού δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών για επείγουσες υποθέσεις, που θα πραγματοποιούνται μετά τις 11.00π.μ. και πριν τις 18.00μ.μ..

Η είσοδος των ταχυμεταφορέων θα επιτρέπεται μόνο προς το Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘΑ μετά τις 11:00 π.μ.

Ειδικά για τις 21-6-2025 θα ισχύσει η απόλυτη απαγόρευση εισόδου κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών για όλο το 24ωρο.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top