24-04-16 Πρώτη φορά ηλεκτρονικά οι αιτήσεις των αποσπάσεων

24 04 16finger

24-04-16 Πρώτη φορά ηλεκτρονικά οι αιτήσεις των αποσπάσεων

 
Με μεγάλη επιτυχία και χωρίς προβλήματα ξεκίνησε για πρώτη φορά φέτος η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων των εκπαιδευτικών που ζητούν απόσπαση για το σχολικό έτος 2016-2017. Ήδη, πάνω από 3000 εκπαιδευτικοί έχουν συμπληρώσει και έχουν υποβάλει τη σχετική φόρμα από το σπίτι τους, χωρίς να χρειαστεί να προσέλθουν αυτοπροσώπως στις κατά τόπους υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.
 
Πρόκειται, αναμφίβολα, για ένα σημαντικό βήμα  προς την πλήρη ηλεκτρονικοποίηση μιας σειράς διαδικασιών που θα διευκολύνουν τη σχέση του εκπαιδευτικού κόσμου και ευρύτερα των μαθητών, των φοιτητών και των οικογενειών τους  με το Υπουργείο Παιδείας. Όπως, έχει διακηρύξει ο Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, υπάρχει η πολιτική βούληση και ο σχεδιασμός να προχωρήσουν ανάλογες εφαρμογές και σε άλλα θέματα, όπως, οι μεταθέσεις, η πρόσληψη αναπληρωτών, οι απουσίες των μαθητών, η συνεργασία και η διαλειτουργικότητα των πληροφοριακών συστημάτων του Υπουργείου Παιδείας με τα άλλα πληροφοριακά συστήματα και τις βάσεις δεδομένων της δημόσιας διοίκησης.
 
Με σταθερό τρόπο και με μελετημένα βήματα, στο Υπουργείο Παιδείας επιλύονται προβλήματα, αγκυλώσεις και παθογένειες  που χρονίζουν. Με την αποφασιστική συμβολή των υπηρεσιών του Υπουργείου, αλλά και με τη σημαντική συνεισφορά δεκάδων εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων που προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους σε πολλές ομάδες εργασίας που έχουν συσταθεί, επιχειρείται, να δοθεί ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην εισαγωγή των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία.
 

Όλη αυτή η κινητοποίηση και τα πρώτα θετικά αποτελέσματα.  μπορεί να προκαλούν ικανοποίηση, δείχνουν, όμως, ταυτόχρονα, τα τεράστια κενά και καθυστερήσεις που άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Αποδεικνύουν, την κατασπατάληση πόρων σε έργα αμφίβολης αποδοτικότητας, που δεν κατάφεραν ούτε τις πιο απλές διαδικασίες, όπως είναι  οι ετήσιες υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών, να οργανώσουν με ηλεκτρονικό τρόπο. 

ΑΠΟΦΑΣΗ: Είσοδος κοινού

Α) Απαγορεύεται η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου και συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr, ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, http://mydocs.minedu.gov.gr).
Β) Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση του κοινού αποκλειστικά κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Γ) Κατά το ίδιο διάστημα δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση άνω των πέντε (5) ατόμων κάθε φορά.
Δ) Κατά το διάστημα εφαρμογής των έκτακτων μέτρων δεν συνιστάται η παρουσία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στους χώρους του Υπουργείου.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top