ratsismos 2 12 20

02-12-20  3η Δεκεμβρίου-Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία «Όλοι διαφορετικοί-όλοι ίσοι»

To 1992 ο ΟΗΕ καθιέρωσε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, αποσκοπώντας να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κοινού επί ζητημάτων αναπηρίας και να προάγει το δικαίωμα των ατόμων με αναπηρία για ισότιμη πρόσβαση σε όλες τις εκφάνσεις της πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής.  Με αφορμή τη σημερινή ημέρα, η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. αποστέλλει ένα ηχηρό μήνυμα υπέρ της αναγκαιότητας άρσης των στερεοτύπων και των προκαταλήψεων και σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας. Το μήνυμα αυτό αποτυπώνεται στην παρουσίαση με τίτλο: « Όλοι διαφορετικοί-όλοι ίσοι» που επιμελήθηκε  η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και η οποία περιλαμβάνει φωτογραφίες και έργα μαθητών και μαθητριών σχολικών μονάδων από όλες τις γωνιές της Ελλάδας. Στόχος της παρουσίασης είναι, αφενός, να ενώσει τις φωνές όλων των μαθητών και μαθητριών ενάντια σε κάθε μορφή αποκλεισμού και υπέρ της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, αφετέρου, να παρουσιάσει καλές συνεργατικές πρακτικές με έμφαση στην ενταξιακή εκπαίδευση. 

Ευχαριστίες

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά και να συγχαρούμε όλους και όλες τους μαθητές/τριες, τους/τις εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες ανά τη χώρα που μας έδωσαν την ευκαιρία να  απολαύσουμε τις ατομικές και συλλογικές εργασίες τους, τιμώντας με τον πιο ουσιαστικό τρόπο την 3η Δεκέμβρη και διεκδικώντας το δικαίωμά τους για πρόσβαση σε μία ποιοτική εκπαίδευση, χωρίς αποκλεισμούς και εμπόδια στη μάθηση.

Με τον δικό τους μοναδικό και ανεπανάληπτο τρόπο και με την ευκαιρία της ημέρας αυτής, οι μαθητές, πράγματι, ενώνουν τη φωνή τους για να θεμελιωθεί ένα σχολείο ανοιχτό σε όλα τα παιδιά και τους νέους ανθρώπους με ή χωρίς αναπηρία. Ένα σχολείο που δίνει αξία σε όλους και δεν διαχωρίζει τους μαθητές στη βάση των ατομικών τους διαφορών που αφορούν τις ικανότητες, το φύλο, την κοινωνική τάξη, την εθνότητα ή τον τρόπο μάθησης. Ένα σχολείο που αναγνωρίζει και προκρίνει την προσπάθεια και τη συμμετοχή στην καθημερινή του ζωή και λειτουργία, παρέχει τη δυνατότητα σε όλους τους μαθητές μας να γνωρίσουν τις δυνατότητές τους, να αποκτήσουν περισσότερη ελευθερία, να αναπτύξουν την προσωπικότητά τους και να κατανοήσουν τις υποχρεώσεις τους ως ισότιμα, ενταγμένα μέλη μιας δημοκρατικής κοινωνίας.

Με τις εξαιρετικές τους δημιουργίες οι μαθητές μας εκφράζουν και διεκδικούν τα θεμελιώδη δικαιώματά τους να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων, να αναλαμβάνουν ευθύνες,  να συνδημιουργούν δίχως να απαιτείται να χάσουν την ταυτότητά τους  και κυρίως, να αλληλοεπιδρούν αρμονικά στο παιχνίδι της κοινωνικής διαπραγμάτευσης ως «τωρινοί αλλά και ως αυριανοί ενήλικες πολίτες σε δράση».

Από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

του Υ.ΠΑΙ.Θ.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Κατά την περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων 2022, δηλαδή έως και τις 30-6-2022 (συμπεριλαμβανομένων και των Σαββάτων), η είσοδος του κοινού, των δικηγόρων και των επισκεπτών στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, απαγορεύεται σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, με εξαίρεση τα ραντεβού δικηγόρων για επείγουσες υποθέσεις και δικαστικών επιμελητών, που θα πραγματοποιούνται μετά τις 11.00π.μ. και πριν τις 18.00. Ειδικά για τις 24 και 25-6-2022 θα ισχύσει η απόλυτη απαγόρευση εισόδου κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών. Η είσοδος των ταχυμεταφορέων θα επιτρέπεται μόνο προς το Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘ μετά τις 11:00π.μ.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top