eidxalk2 400

14-06-17 Ανάρτηση προσωρινών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ Δυτικής Ελλάδας

«Ανάρτηση προσωρινών πινάκων υποψηφίων αναπληρωτών-ωρομισθίων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για τις  δομές της Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.Ε., Κ.Ε.Δ.Δ.Υ., Ε.Δ.Ε.Α.Υ. καθώς και για την εξειδικευμένη υποστήριξη μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Γενικής Παιδείας) της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας σχολικού έτους 2017-2018»

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας ανακοινώνει ότι, σύμφωνα: α) με τις αρ.65475/Δ3/20-4-2017 (ΦΕΚ 1369/τ.Β΄/21-4-2017) και αρ.66929/Δ3/24-4-2017 (ΦΕΚ 1431/τ.Β΄/21-4-2017 Υ.Α. και β) το αριθμ. πρωτ. 3350/30-5-2017 έγγραφο της Επιστημονικής Επιτροπής για Εξέταση Συνάφειας των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών τίτλων με την ΕΑΕ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής με θέμα «Διαβίβαση Αποσπάσματος Πρακτικού», καταρτίστηκαν και έχουν σταλεί στο Α.Σ.Ε.Π. οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης (Κύριοι και Επικουρικοί) υποψηφίων αναπληρωτών-ωρομισθίων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού-ΕΕΠ (κλάδοι ΠΕ21/26 Λογοθεραπευτών, ΠΕ22 Επαγγελματικών Συμβούλων, ΠΕ23-Ψυχολόγων, ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών, ΠΕ28-Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ29- Εργασιοθεραπευτών και ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών) και προσωρινοί πίνακες  κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού-ΕΒΠ καθώς και ΠΙΝΑΚΕΣ «Απορριπτέων» ΕΒΠ & ΕΕΠ με τους υποψηφίους που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της Πρόσκλησης και τη σχετική αιτιολόγηση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.

Συγκεκριμένα οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης έχουν αναρτηθεί τις 14-06-2017:

  • Στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας:  http://pdede.sch.gr

Κατά των πινάκων αυτών δύναται να υποβληθεί ένσταση στο Α.Σ.Ε.Π. από τους υποψηφίους από Πέμπτη 15-06-2017 έως και Δευτέρα 19-06-2017

Η άσκηση της ενστάσεως γίνεται στο Α.Σ.Ε.Π. αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού του τόπου (www.asep.gr).

Για την ηλεκτρονική υποβολή των ενστάσεων απαραίτητη προϋπόθεση είναι η Εγγραφή στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ, στη διαδρομή: «Πολίτες-> Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες» η οποία πραγματοποιείται με:

• Εγγραφή Νέου Χρήστη μέσω ΓΓΠΣ (τα προσωπικά στοιχεία συμπληρώνονται αυτόματα) ή

• Εγγραφή Νέου Χρήστη (με πλήρη συμπλήρωση των προσωπικών στοιχείων από τους υποψήφιους) και στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τα Στοιχεία Σύνδεσης, οι υποψήφιοι προχωρούν στην «Είσοδο Μέλους» και στην επιλογή <<ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ>>.

Οι υποψήφιοι που είναι ήδη εγγεγραμμένοι στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π. προχωρούν στην «Είσοδο Μέλους» χρησιμοποιώντας τα Στοιχεία Σύνδεσης.

Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων παρέχεται ειδικά σχεδιασμένος σύνδεσμος «Ξέχασα τον κωδικό μου» στη διαδρομή: «Πολίτες -> Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες». Σημειώνεται ότι για την ηλεκτρονική υποβολή των ενστάσεων στην εν λόγω πρόσκληση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη ενεργού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ έχει αναρτηθεί Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης για τη συμπλήρωση των πεδίων της ένστασης.

Το Α.Σ.Ε.Π. εξετάζει τις υποβληθείσες ενστάσεις, ελέγχει τη νομιμότητα των πινάκων κατάταξης αναπληρωτών ΕΕΠ και ΔΕ 1-ΕΒΠ και εκδίδει σχετική απόφαση.

Για διευκόλυνση των υποψηφίων αναπληρωτών/τριών, οι πίνακες διατίθενται σε δύο μορφοποιήσεις: α) Σε μορφή excel (συμπιεσμένο αρχείο), β) σε μορφή PDF.

Καμία ένσταση δεν υποβάλλεται στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων/Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.

Οι Πίνακες σε συμπιεσμένο αρχείο

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 22

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top