02-09-19 Προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες ωρομισθίων εκπαιδευτών ΔΙΕΚ (Χειμερινού εξαμήνου 2019β & Εαρινού 2020α) (2)

αναπληρωτές 4

02-09-19 Προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες ωρομισθίων εκπαιδευτών ΔΙΕΚ (Χειμερινού εξαμήνου 2019β & Εαρινού 2020α)

Οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες ωρομισθίων εκπαιδευτών για ΔΙΕΚ θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του συστήματος υποδοχής αιτήσεων (https://mis.inedivim.gr/).

Κάνετε είσοδο στο σύστημα με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που ορίσατε κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης και στη συνέχεια επιλέγετε το σύνδεσμο "Πίνακες Κατάταξης” για την ανάγνωση των αποτελεσμάτων.

Η κατάταξη είναι ανά περιφέρεια και ειδικότητα εκπαιδευτή.

Επιλέγοντας τον σύνδεσμο “Εκτύπωση Διοικ. Επαλήθευσης”, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις αλλαγές που έγιναν στις αιτήσεις σας, ανά πεδίο, από τις επιτροπές αξιολόγησης.

Ενστάσεις

Σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος οι ενστάσεις υποβάλλονται αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή στη διεύθυνση http://mis.inedivim.gr. Οι υποψήφιοι που θα υποβάλλουν ένσταση θα κάνουν είσοδο στο σύστημα με χρήση των κωδικών που χρησιμοποίησαν για την υποβολή της αίτησης υποψηφιότητας.

Επισημαίνεται ότι οι αναρτημένοι προσωρινοί πίνακες στο (http://mis.inedivim.gr), έχουν κωδικοποιημένη μορφή κατά τα οριζόμενα από τον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR.

Συμβουλευτείτε και τις αναρτημένες οδηγίες.

Προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών ενστάσεων:

Από 03-09-2019 και ώρα 00.00 έως και 05-09-2019 και ώρα 23.59.

(οι ενστάσεις υποβάλλονται όλο το 24ωρο της 3ης , 4ης  και 5ης  Σεπτεμβρίου 2019).

Ηλεκτρονική Διεύθυνση υποβολής ενστάσεων:

https://mis.inedivim.gr

Δείτε την απόφαση του δ.σ. σε μορφή pdf

Δείτε τις οδηγίες για την υποβολή ηλεκτρονικής ένστασης σε μορφή pdf

ΑΠΟΦΑΣΗ: Είσοδος κοινού

Α) Απαγορεύεται η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου και συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr, ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, http://mydocs.minedu.gov.gr).
Β) Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση του κοινού αποκλειστικά κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Γ) Κατά το ίδιο διάστημα δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση άνω των πέντε (5) ατόμων κάθε φορά.
Δ) Κατά το διάστημα εφαρμογής των έκτακτων μέτρων δεν συνιστάται η παρουσία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στους χώρους του Υπουργείου.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top