ΥΠΑΙΘ 2

20-1-2022 Συμπληρωματική περίοδος δηλώσεων και παράταση διανομής διδακτικών συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2022-2023
Σε συνέχεια των υπ’ αριθ. 129011/Z1/20-10-2022 και 159552/Z1/22-12-2022 εγγράφων μας, σας ενημερώνουμε ότι ορίζεται συμπληρωματική περίοδος δηλώσεων διδακτικών συγγραμμάτων από τους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. για το τρέχον χειμερινό εξάμηνο ακαδ. έτους 2022-2023 από την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023 έως και την Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023. Επίσης, ως νέα καταληκτική ημερομηνία για τη διανομή των συγγραμμάτων στους φοιτητές ορίζεται η Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023.

Παρακαλούνται οι Γραμματείες των Τμημάτων των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α για την ολοκλήρωση των διαδικασιών μετεγγραφής προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους μετεγγραφόμενους φοιτητές να προβούν εμπρόθεσμα σε δήλωση διδακτικών συγγραμμάτων. Τέλος υπενθυμίζεται η υποχρέωση των εκδοτών, η οποία απορρέει από τη σύμβαση που έχουν συνάψει ηλεκτρονικά με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων κατά την εγγραφή τους στο πληροφοριακό σύστημα «ΕΥΔΟΞΟΣ» και τις διατάξεις της υπ’ αριθ. Φ.1/76244/Β3/30-6-2010 Υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ Β ́957) καθώς καιτης υπ’ αριθ. 125766/Ζ1/28-07-2016 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 2433), για την αποστολή και διατήρηση επαρκούς αποθέματος αντιτύπων στα σημεία διανομής προκειμένου να ολοκληρωθεί ομαλά η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων στους φοιτητές κατά το τρέχον εξάμηνο σπουδών. 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Για το διάστημα από τις 30-05-2025 έως και τις 25-06-2025, των Σαββάτων συμπεριλαμβανομένων, που διενεργούνται Πανελλαδικές Εξετάσεις θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

Η είσοδος κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών στο ΥΠΑΙΘΑ απαγορεύεται για όλη τη διάρκεια της ημέρας, με εξαίρεση τα ραντεβού δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών για επείγουσες υποθέσεις, που θα πραγματοποιούνται μετά τις 11.00π.μ. και πριν τις 18.00μ.μ..

Η είσοδος των ταχυμεταφορέων θα επιτρέπεται μόνο προς το Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘΑ μετά τις 11:00 π.μ.

Ειδικά για τις 21-6-2025 θα ισχύσει η απόλυτη απαγόρευση εισόδου κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών για όλο το 24ωρο.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top