22-12-15 Παράταση δηλώσεων και διανομής διδακτικών βιβλίων χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2015-2016

Θέμα: Παράταση δηλώσεων και διανομής διδακτικών βιβλίων χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2015-2016

Σε συνέχεια του υπ’ αριθ. 166100/Ζ1/20-10-2015 εγγράφου μας, σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται η προθεσμία δηλώσεων διδακτικών βιβλίων από τους φοιτητές για το τρέχον χειμερινό εξάμηνο έως και την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016. Επίσης, ως νέα καταληκτική ημερομηνία για τη διανομή των συγγραμμάτων στους φοιτητές ορίζεται η Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016.

Παρακαλούνται οι Γραμματείες των Τμημάτων ή Σχολών των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και των Προγραμμάτων Σπουδών των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών να μεριμνήσουν για την έγκαιρη χορήγηση των απαραίτητων ηλεκτρονικών κωδικών προκειμένου οι φοιτητές που έχουν επιτύχει τη μεταφορά θέσης εισαγωγής τους να έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν δηλώσεις και να παραλάβουν τα διδακτικά τους βιβλία εντός των ανωτέρω προθεσμιών.

Αντίστοιχα, η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων προμήθειας διδακτικών συγγραμμάτων μέσω του συστήματος «ΕΥΔΟΞΟΣ» από τις βιβλιοθήκες των Α.Ε.Ι. παρατείνεται έως και την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016 ενώ η διαδικασία παράδοσης από τους εκδοτικούς οίκους των παραγγελθέντων από τις βιβλιοθήκες συγγραμμάτων θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016.

Υπενθυμίζεται η υποχρέωση των εκδοτών, η οποία απορρέει από τη σύμβαση που έχουν συνάψει ηλεκτρονικά με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων κατά την εγγραφή τους στο πληροφοριακό σύστημα «ΕΥΔΟΞΟΣ» και τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. Φ.1/76244/Β3/30-6-2010 (Β΄957) υπουργικής απόφασης, για την αποστολή και διατήρηση επαρκούς αποθέματος αντιτύπων στα σημεία διανομής προκειμένου να ολοκληρωθεί ομαλά η διανομή των διδακτικών βιβλίων στους φοιτητές κατά το τρέχον εξάμηνο σπουδών.

 

ΑΠΟΦΑΣΗ: Είσοδος κοινού

Α) Απαγορεύεται η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου και συνιστάται η χρήση κάθε πρόσφορου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας και διεκπεραίωσης υποθέσεων (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr, ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, http://mydocs.minedu.gov.gr).
Β) Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση του κοινού αποκλειστικά κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Γ) Κατά το ίδιο διάστημα δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση άνω των πέντε (5) ατόμων κάθε φορά.
Δ) Κατά το διάστημα εφαρμογής των έκτακτων μέτρων δεν συνιστάται η παρουσία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στους χώρους του Υπουργείου.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top