ipourgeio 400px

16-11-22 Περισσότερα από 132 εκ. ευρώ στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας για την αγορά ψηφιακού εξοπλισμού μέσω της «Ψηφιακής Μέριμνας»

 Ολοκληρώθηκε, ύστερα από παράταση ενός μήνα λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης, το Πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ». Η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» αποτέλεσε συνέχεια του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» που υλοποιήθηκε σε τρεις φάσεις. Δικαιούχοι του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» ήταν μαθητές και σπουδαστές 4-24 ετών, με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ»  σχεδιάστηκε προκειμένου να ενισχύσει α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων καθώς και β) πυρόπληκτες οικογένειες με εξαρτώμενα μέλη που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας, προκειμένου να προχωρήσουν σε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού. Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Προγράμματος, και η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» σημείωσε τεράστια επιτυχία, καθώς το 97% του συνόλου των εκπαιδευτικών αιτήθηκε και έλαβε την επιταγή ονομαστικής αξίας 200 ευρώ.

 Το ύψος της συνολικής επένδυσης ξεπέρασε συνολικά τα 132 εκ. ευρώ και αξιοποιήθηκαν κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ο συνολικός αριθμός των εξαργυρωμένων επιταγών ξεπέρασε τις 664.000 ενώ οι ωφελούμενοι συνολικά ανέρχονται σε περισσότερες από 292.000 οικογένειες και 163.000 εκπαιδευτικούς, που αγόρασαν συνολικά πάνω από 528.000 συσκευές.

 Τα Προγράμματα εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ΥΠΑΙΘ για την υιοθέτηση ενός συμπεριληπτικού, χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου στην Ελλάδα. Η συνολική επένδυση είχε ως στόχο α) την εξάλειψη των ανισοτήτων των μαθητών κατά την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να επωφεληθούν ισότιμα από τον εν εξελίξει ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποκτώντας πρόσβαση στις γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην παγκόσμια -βασιζόμενη στη γνώση- οικονομία β) την ενίσχυση των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού που επιταχύνθηκε ιδιαίτερα κατά τη περίοδο της πανδημίας της νόσου COVID-19.

 Τα Προγράμματα υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνθήκες τεχνολογικά εμπλουτισμένης δια ζώσης εκπαίδευσης, καθώς και σε εξ αποστάσεως διδασκαλία, τη διευκόλυνση της πρόσβασης των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

 

Συνολικός Αριθμός Επιταγών

672.751

Επιταγές που εξαργυρώθηκαν

664.077

Συνολικός αριθμός συσκευών που αγοράστηκαν 

528.811

Tablets

332.902

Laptops

174.267

Desktops

21.642

 

 

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Για το διάστημα από τις 30-05-2025 έως και τις 25-06-2025, των Σαββάτων συμπεριλαμβανομένων, που διενεργούνται Πανελλαδικές Εξετάσεις θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

Η είσοδος κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών στο ΥΠΑΙΘΑ απαγορεύεται για όλη τη διάρκεια της ημέρας, με εξαίρεση τα ραντεβού δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών για επείγουσες υποθέσεις, που θα πραγματοποιούνται μετά τις 11.00π.μ. και πριν τις 18.00μ.μ..

Η είσοδος των ταχυμεταφορέων θα επιτρέπεται μόνο προς το Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘΑ μετά τις 11:00 π.μ.

Ειδικά για τις 21-6-2025 θα ισχύσει η απόλυτη απαγόρευση εισόδου κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών για όλο το 24ωρο.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top