rsz mak 1

14-10-21 Οι νέες Ακαδημαϊκές Ταυτότητες για τους φοιτητές, τώρα και ψηφιακά

Σε ψηφιακή μορφή διατίθενται πλέον, από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, οι Ακαδημαϊκές Ταυτότητες των φοιτητών, κατόπιν συντονισμένων ενεργειών των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η συγκεκριμένη δυνατότητα παρέχεται στους φοιτητές όλων των κύκλων σπουδών και γίνεται διαθέσιμη μέσω της υπηρεσίας απόκτησης ακαδημαϊκής ταυτότητας, academicid.minedu.gov.gr, μετά την έγκριση της αίτησής τους από τη γραμματεία του οικείου τμήματος. Μέσα από το λογαριασμό τους, οι φοιτητές μπορούν να εκδώσουν ψηφιακό αντίγραφο της ακαδημαϊκής τους ταυτότητας σε αρχείο PKPASS (Passbook Pass File) και να το ενσωματώσουν σε συμβατή εφαρμογή της επιλογής τους, σε συσκευές Android και iOS. 

Η ψηφιακή μορφή της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας των φοιτητών υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της Πράξης «Επέκταση Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα 2014-2020» (ΕΣΠΑ 2014 - 2020), με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ταυτόχρονα, η υπάρχουσα ακαδημαϊκή ταυτότητα παραμένει εν ισχύ και σύντομα θα αναβαθμιστεί τεχνολογικά, ενσωματώνοντας δυνατότητες ανέπαφης επικοινωνίας.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Για το διάστημα από τις 30-05-2025 έως και τις 25-06-2025, των Σαββάτων συμπεριλαμβανομένων, που διενεργούνται Πανελλαδικές Εξετάσεις θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

Η είσοδος κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών στο ΥΠΑΙΘΑ απαγορεύεται για όλη τη διάρκεια της ημέρας, με εξαίρεση τα ραντεβού δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών για επείγουσες υποθέσεις, που θα πραγματοποιούνται μετά τις 11.00π.μ. και πριν τις 18.00μ.μ..

Η είσοδος των ταχυμεταφορέων θα επιτρέπεται μόνο προς το Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘΑ μετά τις 11:00 π.μ.

Ειδικά για τις 21-6-2025 θα ισχύσει η απόλυτη απαγόρευση εισόδου κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών για όλο το 24ωρο.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top