IMG 70a1ceb4c96b2d45d103e2ba7d3e80f3 V

05-02-21 «Ο ρόλος του σχολικού περιβάλλοντος καθοριστικός στην αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού»

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μ. Μακρή υποδέχτηκε στο Υπουργείο τον κ. Κώστα Γιαννόπουλο, με τη διπλή του ιδιότητα, ως Προέδρου του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αλλά και ως -για τέταρτη συνεχόμενη θητεία- Προέδρου του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού - ΕΑΝ European Antibullying Network.

Η κ. Μακρή συζήτησε με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για τις δράσεις ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης παιδιών και ενηλίκων ως προς το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, που υλοποιεί το Δίκτυο. Στόχος του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, που σήμερα αποτελείται από 21 φορείς - μέλη από 14 ευρωπαϊκές χώρες, είναι να παρακολουθεί και να επηρεάζει τις πολιτικές σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο για τη διαμόρφωση μίας κοινής ευρωπαϊκής στρατηγικής ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό στην Ευρώπη.

Η Υφυπουργός συνεχάρη τον κ. Γιαννόπουλο για την πρωτοβουλία του ελληνικού οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» να συντονίζει δράσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού, αναπτύσσοντας συνεργασίες σε όλη την Ευρώπη. Η πρωτοβουλία αυτή οδήγησε το 2014 στη δημιουργία του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού.

Η Υφυπουργός ανέφερε σχετικά:

«Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα συχνό φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας και αναφέρεται στην επιθετική συμπεριφορά μεταξύ μαθητών ή συνομηλίκων παιδιών, που λαμβάνει τη μορφή λεκτικής, κοινωνικής, σωματικής ή ηλεκτρονικής βίας και εκφοβισμού. Η προστασία κάθε παιδιού και η προάσπιση της παιδικής ευημερίας, σφαιρικά και πολυδιάστατα, είναι ευθύνη και χρέος όλων μας. Ο ρόλος του σχολικού περιβάλλοντος, στενού και ευρύτερου, είναι καθοριστικός στην αντιμετώπιση περιστατικών, που μπορεί να προβληματίσουν και να πληγώσουν τα παιδιά. Τα περιστατικά αυτά δεν πρέπει να υποβαθμίζονται ή να αποσιωπούνται.

Μέσα από την ανάπτυξη βασικών κοινωνικών δεξιοτήτων απέναντι σε κινδύνους, όπως η κακοποίηση, η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός, προετοιμάζουμε τα παιδιά για να κοιτάξουν με θάρρος τη ζωή. Μέσα από οργανωμένες, διαδραστικές και βιωματικές πρωτοβουλίες και με τη στήριξη εκπαιδευτικών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, μπορούμε να προλάβουμε, να αντιμετωπίσουμε και να απαλύνουμε τον πόνο των παιδιών. Και να τα βοηθήσουμε ουσιαστικά και άμεσα να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους, να θωρακιστούν απέναντι στους κινδύνους και να ενημερωθούν για το πού και πώς μπορούν να ζητήσουν βοήθεια.

Θέλουμε να βλέπουμε το φωτεινό χαμόγελο όλων των παιδιών ζωγραφισμένο στα πρόσωπά τους. Ευχαριστούμε, στηρίζουμε έμπρακτα και ενισχύουμε τις πρωτοβουλίες του κου Γιαννόπουλου, που έχουν στο επίκεντρο τα δικαιώματα των παιδιών».

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Για το διάστημα από τις 30-05-2025 έως και τις 25-06-2025, των Σαββάτων συμπεριλαμβανομένων, που διενεργούνται Πανελλαδικές Εξετάσεις θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

Η είσοδος κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών στο ΥΠΑΙΘΑ απαγορεύεται για όλη τη διάρκεια της ημέρας, με εξαίρεση τα ραντεβού δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών για επείγουσες υποθέσεις, που θα πραγματοποιούνται μετά τις 11.00π.μ. και πριν τις 18.00μ.μ..

Η είσοδος των ταχυμεταφορέων θα επιτρέπεται μόνο προς το Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘΑ μετά τις 11:00 π.μ.

Ειδικά για τις 21-6-2025 θα ισχύσει η απόλυτη απαγόρευση εισόδου κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών για όλο το 24ωρο.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top