yp 16b 400

19-03-19 Απλοποίηση διαδικασιών για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς

Η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ – Τομέα Παιδείας του ΥΠΠΕΘ σε συνεργασία με υπηρεσίες του ΕΣΠΑ του ΥΠΟΙΑΝ συνεχίζει συστηματικά την εφαρμογή ενεργειών στην κατεύθυνση ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗΣ των πολύπλοκων και επιβαρυμένων διαχειριστικά διαδικασιών υλοποίησης έργων ΕΣΠΑ.

Συγκεκριμένα:

  1. Από την έναρξη του σχολικού έτους 2018-2019 εγκρίθηκαν και εφαρμόζονται οι διαδικασίες απλοποιημένου κόστους για όλα τα έργα ΕΣΠΑ που περιλαμβάνουν απασχόληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ/ΕΒΠ προκειμένου να επιτυγχάνεται αποδοτικότερη απορρόφηση των κονδυλίων ΕΣΠΑ, μείωση των διαχειριστικών βαρών και ταχύτερη καταβολή της μισθοδοσίας των εκπαιδευτικών.
  2. Στο πλαίσιο εφαρμογής του απλοποιημένου κόστους, από 1η Απριλίου 2019 καταργούνται πλέον τα παρουσιολόγια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ/ΕΒΠ και αντικαθίστανται από ειδικό έντυπο αποτύπωσης ημερών απουσίας.
  3. Εφαρμόζονται ηλεκτρονικές πλατφόρμες που επιτρέπουν την ταχύτατη και με μηδενικό κόστος διακίνηση των πολυπληθών απαιτούμενων διοικητικών και οικονομικών παραστατικών δεκάδων χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ/ΕΒΠ,
  • η διακίνηση των παραστατικών μεταξύ των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και της ΕΔ ΕΣΠΑ του ΥΠΠΕΘ πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας  https://invoices.espa.minedu.gov.gr
  • πρόσφατα δημιουργήθηκε η πλατφόρμα https://invoices-schools.espa.minedu.gov.gr , η οποία επιτρέπει την διακίνηση παραστατικών και την επικοινωνία μεταξύ των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Σχολικών Μονάδων.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Για το διάστημα από τις 30-05-2025 έως και τις 25-06-2025, των Σαββάτων συμπεριλαμβανομένων, που διενεργούνται Πανελλαδικές Εξετάσεις θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

Η είσοδος κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών στο ΥΠΑΙΘΑ απαγορεύεται για όλη τη διάρκεια της ημέρας, με εξαίρεση τα ραντεβού δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών για επείγουσες υποθέσεις, που θα πραγματοποιούνται μετά τις 11.00π.μ. και πριν τις 18.00μ.μ..

Η είσοδος των ταχυμεταφορέων θα επιτρέπεται μόνο προς το Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘΑ μετά τις 11:00 π.μ.

Ειδικά για τις 21-6-2025 θα ισχύσει η απόλυτη απαγόρευση εισόδου κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών για όλο το 24ωρο.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top