mathim2

28-03-17   Ένατο  Διεθνές Συνέδριο Mathematics Education and Society

 

ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Mathematics Education and Life at Times of Crisis

http://mes9.ece.uth.gr/portal/index.php

Η τρέχουσα οικονομική και η πολιτική κρίση έχει επηρεάσει πολύπλευρα την κοινωνική ζωή, συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι, και ιδιαίτερα τα παιδιά και οι νέοι, έρχονται σε επαφή με τα μαθηματικά. Τα μαθηματικά ενσωματώνονται σε μια ποικιλία από θεσμικές εκφάνσεις, όπως η οικογένεια, το σχολείο, το φροντιστήριο ή ο χώρος εργασίας, ενώ ταυτόχρονα συνδέονται με την κουλτούρα και τον πολιτισμό. Οι κοινωνικές και οι πολιτισμικές διαφορές, η παγκόσμια μετανάστευση, το προσφυγικό ζήτημα, η άνιση κατανομή του πλούτου, η φτώχεια, η ανεργία και η υποαπασχόληση, αλλά και η περιβαλλοντική καταστροφή, παράλληλα με τις αυξημένες πιέσεις για τεχνολογικά επαρκείς κοινωνικές υποδομές δημιουργούν μια κρίσιμη και επισφαλή πραγματικότητα που δεν μπορεί να αγνοηθεί στο πλαίσιο της σύγχρονης μαθηματικής εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα η κρίση έχει τις πιο σοβαρές επιπτώσεις της όταν συναρτάται με το φύλο και τη σεξουαλικότητα,, τη «φυλή» και την εθνικότητα, την «ικανότητα», την κοινωνική τάξη, και τη βιωσιμότητα. Μέσα σ’ αυτές τις περίπλοκες, σύνθετες και αβέβαιες κοινωνικές συνθήκες, είναι σημαντικό να διερευνήσουμε τη  συνάρθρωση της μαθηματικής εκπαίδευσης με την καθημερινή κοινωνική ζωή και την κρίση προκειμένου να στοχαστούμε κριτικά α) τις επιπτώσεις της κοινωνικοοικονομικής κρίσης για τα μαθηματικά και την μαθηματική εκπαίδευση και β) τις δυνατότητες που παρέχει η έρευνα για τη μαθηματική εκπαίδευση για την κατανόηση της κρίσης στο σημερινό νεοφιλελεύθερο κοινωνικό πλαίσιο.  

Η διεθνής κοινότητα Mathematics Education and Society (MES) και το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνουν το 9ο Διεθνές Συνέδριο Mathematics Education and Society (MES9) που θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 12 Απριλίου 2017 στο ξενοδοχείο Valis Resort στην Αγριά Βόλου. Στο συνέδριο θα συμμετέχουν επιστήμονες από 29 χώρες του κόσμου και θα παρουσιαστούν 4 προσκεκλημένες ομιλίες (plenary papers), 3 ανοιχτές ομιλίες, 62 research papers, 18 projects, 9 symposia, 6 posters, τα οποία θα αφορούν και θα εγείρουν προβληματισμούς για την κοινωνικές, πολιτικές και ηθικές διαστάσεις της μαθηματικής εκπαίδευσης και της έρευνας για την μαθηματικής εκπαίδευση.

Εγγραφές θα γίνονται καθημερινά κατά τις μέρες διεξαγωγής στον τόπο του συνεδρίου. Υπάρχει η δυνατότητα ημερήσιας εγγραφής. Για ειδικές πληροφορίες επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου στο mes9@uth.gr  

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου δείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου http://mes9.ece.uth.gr/portal/index.php

Tο Πρόγραμμα Εργασιών του Διεθνούς Συνεδρίου σε μορφή PDF

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Για το διάστημα από τις 30-05-2025 έως και τις 25-06-2025, των Σαββάτων συμπεριλαμβανομένων, που διενεργούνται Πανελλαδικές Εξετάσεις θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

Η είσοδος κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών στο ΥΠΑΙΘΑ απαγορεύεται για όλη τη διάρκεια της ημέρας, με εξαίρεση τα ραντεβού δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών για επείγουσες υποθέσεις, που θα πραγματοποιούνται μετά τις 11.00π.μ. και πριν τις 18.00μ.μ..

Η είσοδος των ταχυμεταφορέων θα επιτρέπεται μόνο προς το Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘΑ μετά τις 11:00 π.μ.

Ειδικά για τις 21-6-2025 θα ισχύσει η απόλυτη απαγόρευση εισόδου κοινού, δικηγόρων και επισκεπτών για όλο το 24ωρο.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top