SZ

15-06-26 Αρχίζει η Β' φάση του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου»: 238 σχολεία σε 132 δήμους μπαίνουν σε εργασίες αναβάθμισης – Από τον προσεχή Σεπτέμβριο θα αρχίσουν οι μελέτες για τα επόμενα 450 σχολεία

Ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα αναβάθμισης σχολικών υποδομών των τελευταίων δεκαετιών περνά από τη θεωρία στην πράξη, καθώς, εντός της εβδομάδας, αρχίζουν σε πολλούς δήμους της χώρας οι εργασίες της Β' φάσης του προγράμματος ανακαίνισης σχολικών κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη σε συνέντευξή της στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.

Σύμφωνα με την Υπουργό, από το σχολικό έτος 2026-2027, θα αρχίσουν οι μελέτες για τις επιπλέον 450 σχολικές μονάδες της επόμενης φάσης του προγράμματος. Στόχος του προγράμματος είναι οι αντίστοιχες παρεμβάσεις αναβάθμισης να ολοκληρωθούν για 2.000 σχολεία έως το 2029.

«Πρόκειται για τη συνέχεια μιας συνολικής στρατηγικής επένδυσης στις σχολικές υποδομές της χώρας, με σύγχρονα κτίρια και περισσότερες ευκαιρίες για τους μαθητές. Θέλουμε πραγματικά να ενισχύσουμε το δημόσιο σχολείο. Αρχίζουν, μέσα στην εβδομάδα, σιγά-σιγά οι ανακαινίσεις με τη Β΄ φάση του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» για 238 σχολεία σε πολλούς δήμους, ενώ τον προσεχή Σεπτέμβριο, θα αρχίσουν να συντάσσονται οι μελέτες για τα επόμενα 450 σχολεία. Η παιδεία δεν είναι μόνο προγράμματα σπουδών και μεταρρυθμίσεις. Είναι και οι αίθουσες, οι αυλές, οι χώροι δημιουργίας και συνεργασίας. Είναι το σχολείο που αξίζουν οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι τοπικές κοινωνίες» τόνισε χαρακτηριστικά η Υπουργός.

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν αναβαθμίσεις σε υποδομές υγιεινής, μονώσεις αιθουσών, επισκευές κεραμοσκεπών, στεγανώσεις και γενικότερες εργασίες συντήρησης, με στόχο τα κτίρια να είναι έτοιμα και πλήρως λειτουργικά πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, χωρίς να επιβαρύνεται η λειτουργία των σχολείων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Η Β' φάση αφορά συνολικά 238 σχολεία και σχολικά συγκροτήματα σε 132 δήμους σε ολόκληρη την επικράτεια. Τα έργα υλοποιούνται από την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. (ΚΤΥΠ) και χρηματοδοτούνται από δωρεά ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ των τεσσάρων συστημικών τραπεζών —Alpha Bank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα και Τράπεζα Πειραιώς— μέσω της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών.

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-14.00.
Η είσοδος του κοινού ειδικά στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 10.00-14.00.
Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό.
Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr και της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://mydocs.minedu.gov.gr


rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλεφωνικό Κέντρο :  Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

Ενημέρωση Πολιτών : Στον αριθμό 210 344 3915 (Γραφείο Ηλεκτρονικής Ενημέρωσης του Πολίτη)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ : συμπληρώνοντας την φόρμα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

Back to top