3e868b61fcd5d21c4c52c4c32e0cbd91 XL

17-09-25 Αποτελέσματα εισαγωγής καταρτιζόμενων στις ΣΑΕΚ – Με sms θα ενημερωθούν οι καταρτιζόμενοι – Από αύριο, 18 Σεπτεμβρίου, η β΄φάση αιτήσεων-εγγραφών

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνει την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης των αποτελεσμάτων επιλογής-εγγραφής καταρτιζόμενων Α΄ φάσης στις Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. αρμοδιότητάς του για το εκπαιδευτικό έτος 2025-2026. Ταυτόχρονα έχει ολοκληρωθεί και η εγγραφή τους στη Σ.Α.Ε.Κ. επιτυχίας τους χωρίς να απαιτείται άλλη διαδικασία ή ενέργεια εκ μέρους τους.
Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι θα ενημερωθούν με γραπτό μήνυμα στο κινητό τους για το αποτέλεσμα της αίτησής τους, αλλά και μέσω της εφαρμογής Υποβολής Αιτήσεων Υποψηφίων Καταρτιζόμενων Σ.Α.Ε.Κ.. στον σύνδεσμο: https://diek.it.minedu.gov.gr
Υποβλήθηκαν 12.298 αιτήσεις και εγγράφηκαν 11.508 (ποσοστό 94%) εκ των οποίων οι 10.489 (ποσοστό 91%) έχουν εγγραφεί στην ειδικότητα και στη Σ.Α.Ε.Κ. που ήταν η πρώτη τους επιλογή.
Μαζί με τους 5.696 εγγεγραμμένους με την διαδικασία του Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου, ο συνολικός αριθμός των εγγεγραμμένων καταρτιζόμενων για το έτος 2025-26 ανέρχεται στις 17.204 (αύξηση περίπου 10% σε σχέση με την αντίστοιχη φάση εγγραφών για το έτος 2024-2025), ενώ αναμένεται να αυξηθεί με τις αιτήσεις εγγραφής που θα υποβληθούν στη συμπληρωματική περίοδο υποβολής αιτήσεων.
Όσοι δεν έχουν επιλεγεί – εγγραφεί, μπορούν να υποβάλλουν νέα αίτηση για τις ειδικότητες στις οποίες προέκυψαν κενές θέσεις αποκλειστικά από την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 11:00, έως την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 16:00.
Στην ανωτέρω προθεσμία μπορούν να υποβάλλουν αίτηση και όσοι δεν υπέβαλλαν καθόλου αίτηση κατά την Α΄ φάση υποβολής αιτήσεων (2 έως 12 Σεπτεμβρίου 2025) στον σύνδεσμο: https://diek.it.minedu.gov.gr

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού ειδικά στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top