aa8da537 fa94 4b8b 97de b61314561e56

29-03-25 Σοφία Ζαχαράκη προς Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών, στελεχών και σχολικών μονάδων – Μείωση της γραφειοκρατίας

Η ομαλή ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς αλλά και η έγκαιρη προετοιμασία για την έναρξη στις 11/9/2025 της νέας, αποτέλεσε το κύριο θέμα της σύσκεψης που πραγματοποίησε η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Γιάννη Κατσαρού με τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Η Υπουργός αφού ευχαρίστησε τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή της, μίλησε για τη σημασία της καλής συνεργασίας και επικοινωνίας για τον συντονισμό του εκπαιδευτικού έργου και τους διαβεβαίωσε ότι οι συναντήσεις τους θα είναι τακτικές.

Κατά τη σύσκεψη, συζητήθηκαν μείζονα θέματα της εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες επιλογής στελεχών, ενώ δόθηκε έμφαση από την Υπουργό, στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, των στελεχών και των σχολικών μονάδων και ζήτησε την κατάθεση προτάσεων βελτίωσης και απλοποίησης της διαδικασίας με σκοπό τη μείωση της γραφειοκρατίας.

Η Σοφία Ζαχαράκη, διαβεβαίωσε για τον καλύτερο προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς και όπως επεσήμαναν και οι ΠΔΕ, η έγκαιρη ολοκλήρωση των εγγραφών τόσο στην Α΄ Δημοτικού όσο και στα Γυμνάσια και Λύκεια, Γενικά και Επαγγελματικά, θα δώσει τη δυνατότητα πιο σωστής κατανομής του μαθητικού δυναμικού, ορθότερου υπολογισμού των αναγκών σε διδακτικό προσωπικό και καλύτερου προγραμματισμού της λειτουργίας των σχολείων.

Η καθημερινή ζωή στα σχολεία, η εξασφάλιση των καλύτερων συνθηκών μάθησης για τους μαθητές, θέματα της Ειδικής Αγωγής και η λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ, καθώς και η παρακολούθηση του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας μέσα από την καταγραφή των περιστατικών στην πλατφόρμα Stop-Bullying αποτελούν βασική προτεραιότητα για τις Περιφέρειες Εκπαίδευσης. Συζητήθηκαν, επίσης, η έλλειψη νομικής υποστήριξης και η ανάγκη στελέχωσης των Διευθύνσεων και Περιφερειών με διοικητικό προσωπικό.

Παράλληλα, αναδείχθηκαν και τα ιδιαίτερα θέματα της κάθε Περιφέρειας, όπως κτηριακά προβλήματα λόγω φυσικών καταστροφών καθώ και το πρόβλημα στέγης που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί ιδιαίτερα στις νησιωτικές ή τις τουριστικά αναπτυγμένες περιοχές.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού ειδικά στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top