Δελτία Τύπου

05-07-10 Αποτελέσματα Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Πετοσφαίρισης

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πετοσφαίρισης διοργανώθηκε στην πόλη Μπαοτού στην Κίνα από 26/06/2010 έως 04/07/2010 και ολοκληρώθηκε την Κυριακή, 4 Ιουλίου. Στη διοργάνωση συμμετείχαν 22 χώρες μέλη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού.

Την Ελληνική Αποστολή αποτέλεσαν δύο ομάδες πετοσφαίρισης, των αγοριών από το Ελληνικό Κολέγιο Θεσσαλονίκης και των κοριτσιών από το Αριστοτέλειο Κολέγιο Θεσσαλονίκης.

Οι μαθήτριες/αθλήτριες της χώρας μας κατέκτησαν την 6η θέση ανάμεσα σε 22 ομάδες, ενώ οι μαθητές/αθλητές μας κατέκτησαν την 11η θέση ανάμεσα σε 21 ομάδες.

 

Αναλυτικά αποτελέσματα βρίσκονται  στην επίσημη ιστοσελίδα της ISF: http://www.isfsports.net/sports/default.asp?id=1533 .

 Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

01-07-10 Δηλώσεις Υπουργού- Υφυπουργού - Σχέδιο Νόμου για τη Δια Βίου Μάθηση

Υπουργός: H Δια Βίου Μάθηση ενισχύει την απασχόληση, ενδυναμώνει την ανταγωνιστικότητα, συνεισφέρει στην ανάπτυξη. Σε μία εποχή που η κρίση και οι διεθνείς ανακατατάξεις αλλάζουν τα πάντα , ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα πρόσβασης στο μεγαλύτερο κεφάλαιο της εποχής μας, τη γνώση. Με τη νέα νομοθετική πρωτοβουλία μας προχωράμε στην οργάνωση, στην πιστοποίηση και την ενδυνάμωση των δομών της Δια Βίου Μάθησης σε εθνικό, περιφερειακό και δημοτικό επίπεδο, ώστε να πετύχουμε συγκεκριμένους, ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους. Με την ενεργό συμμετοχή  όλων των κοινωνικών εταίρων θέτουμε σε λειτουργία το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, δομή αναγκαία για την υποστήριξη του πολίτη σε όλη την εκπαιδευτική και επαγγελματική πορεία του.

Υφυπουργός: Ο καθένας έχει δικαίωμα στη μάθηση, έχει δικαίωμα να διευρύνει τις γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες που θα εξασφαλίσουν την επαγγελματική του εξέλιξη. Το υπό κατάθεση νομοσχέδιο όμως δεν έχει μόνο επαγγελματική διάσταση. Προσδοκούμε την ενίσχυση της συμμετοχής, βοηθώντας τους πολίτες μέσα από τη μάθηση να αναπτύξουν τα ενδιαφέροντα και την προσωπικότητα τους.

Με την αποκέντρωση και τη διευρυμένη συμμετοχή των παραγωγικών δυνάμεων σε τοπικό επίπεδο, ενισχύουμε τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα. Βάζουμε τέλος στα στεγανά της μάθησης, διασφαλίζοντας την πρόσβαση σε όλους και δίνοντας τη δυνατότητα πιστοποίησης των προσόντων ανεξάρτητα από τον τρόπο που αποκτήθηκαν.

Επισυνάπτεται :

  • το  «Νομοσχεδίου για την ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης»
  • επεξηγηματικό  σημείωμα του Νομοσχεδίου

01-07-10 Δηλώσεις Υπουργού- Υφυπουργού - Σχέδιο Νόμου για τη Δια Βίου Μάθηση (αρχείο .zip)

01-07-10 Νέος Διαδικτυακός τόπος του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Δελτίο Τύπου 01/07/2010

 

Νέος Διαδικτυακός τόπος του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

 

 

Ύστερα από 9 χρόνια λειτουργίας του διαδικτυακού τόπου: www.ypepth.gr, το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προχωράει σήμερα, στην πλήρη ανανέωση του διαδικτυακού του τόπου.

Ο νέος διαδικτυακός τόπος βρίσκεται, πλέον, στην διεύθυνση: www.minedu.gov.gr, ακολουθώντας τα πρότυπα ονοματοδοσίας του Ελληνικού Πλαισίου Πιστοποίησης Δημόσιων Διαδικτυακών Τόπων.

Από σήμερα, ο διαδικτυακός τόπος www.ypepth.gr σταματάει να ενημερώνεται, θα παραμείνει, όμως, σε λειτουργία μέχρι την πλήρη μετάπτωση των δεδομένων του.

Το έργο υλοποιήθηκε με εσωτερική παραγωγή από στελέχη της Διεύθυνσης Λειτουργικών Υποδομών και Νέων Τεχνολογιών του Υπουργείου. Η χρονική διάρκεια του έργου ήταν 3 μήνες, η υλοποίηση έγινε με χρήση ανοιχτού λογισμικού και η συνολική δαπάνη του δημοσίου ήταν 150 Ευρώ. Στην ομάδα έργου συμμετείχαν οι Σωτήρης Μεϊντάνης, Χαράλαμπος Γιαννακός, Γιώργος Καλέμης, Βάσω Ηλιάδου, Αντώνης Ρούσσος, Εύη Γιούρα, Μαρία Κανελλοπούλου, Χαρά Θεουλάκη και συνέδραμαν όλες οι διευθύνσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου.

Πέρα από την επίσημη ροή ειδήσεων του Υπουργείου, λειτουργούν ήδη εφαρμογές αναζήτησης δημοσίων δεδομένων όπως θέματα και βαθμολογίες Πανελλαδικών Εξετάσεων, κατάλογος μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην Ελλάδα, βάσεις εισακτέων 2000-2009, σχολικές Μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Επίσης, βρίσκεται ήδη σε λειτουργία υπηρεσία ροής πολυμεσικού περιεχομένου από τις εργασίες της Βουλής πάνω σε θέματα του Υπουργείου.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

30-06-10 Χαιρετισμός Ειδικού Γραμματέα στο Γυμνάσιο και Λύκειο του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα

Δελτίο Τύπου 30/06/2010

Χαιρετισμός του Ειδικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Μιχάλη Κοντογιάννη, στο Γυμνάσιο και Λύκειο του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα

 

O Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπ.ΠΔΒΜΘ, Μιχάλης Κοντογιάννης, απέστειλε σήμερα (30-6-2010) σύντομο χαιρετισμό  στο Γυμνάσιο και Λύκειο που λειτουργεί στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα, με την ευκαιρία της Τελετής Λήξης και την απονομή βραβείων στους διακριθέντες μαθητές των σχολείων αυτών.

 

Ο κος Κοντογιάννης, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα σωρευτικά δεινά, που συνεπάγεται ο εγκλεισμός,  όπως ο αποκλεισμός από το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον, η στέρηση αυτονόητων υλικών αγαθών και υπηρεσιών, η απουσία ετεροφυλικών σχέσεων, η απώλεια κάθε αυτονομίας και η αίσθηση έντονης ανασφάλειας. Επίσης, τόνισε την σημασία της αναβάθμισης του περιβάλλοντος  στο οποίο ζουν οι έγκλειστοι νέοι, ώστε αυτό να μην λειτουργεί  ως σχολείο διαφόρων βαθμίδων εκμάθησης και βελτίωσης των τεχνικών του εγκλήματος και εξήρε το έργο που επιτελείται στο σχολείο αυτό με την συνεχή υποστήριξη και ενθάρρυνση του Διευθυντή και των εκπαιδευτικών. Ο Ειδικός Γραμματέας διαβεβαίωσε ότι, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, η Πολιτική Ηγεσία του Υπ.ΠΔΒΜ,   σε συνεργασία με το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, είναι αποφασισμένη να ενισχύσει την  προσπάθεια που γίνεται με κάθε τρόπο ώστε :

  • Να βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης
  • Να ενισχυθεί η εφαρμογή των εκ του νόμου προβλεπόμενων αναμορφωτικών μέτρων
  • Να  προσληφθούν  ειδικοί  επιστήμονες που  να είναι ικανοί να αντιμετωπίζουν  τα προβλήματα που προκύπτουν, να συντονίζουν  ενέργειες και εκπαιδευτικά προγράμματα προς όφελος των μαθητών, ιδιαίτερα δε των νεοεισερχομένων νέων στα Ειδικά Καταστήματα Κράτησης.

Τέλος, αφού συνεχάρη τον Διευθυντή του Σχολείου, κο Πέτρο Δαμιανό, τους εκπαιδευτικούς και όλους τους μαθητές  για τον μεγάλο αριθμό προαιρετικών προγραμμάτων που υλοποιούνται  στο σχολείο, ευχήθηκε σε όλα τα παιδιά, επαναλαμβάνοντας τα λόγια του μακαριστού παπά-Μάρκου Μελέτη που έφυγε από κοντά μας  πρόσφατα: « Να ονειρεύεστε πως είναι η τελευταία μέρα στη φυλακή. Του χρόνου να ….είστε στη δική σας  γωνιά, κοντά στους δικούς σας ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν».

 

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

30-06-10 Ένταξη της Κυκλοφοριακής Αγωγής στα νέα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων

Δελτίο Τύπου 30/06/2010

Ένταξη της Κυκλοφοριακής Αγωγής στα νέα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων

 

Πραγματοποιήθηκε, σήμερα (30-6-2010), η 2η συνεδρίαση της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, υπό την προεδρεία του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, και με τη συμμετοχή της Υφυπουργού Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύης Χριστοφιλοπούλου, του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων, Νίκου Σηφουνάκη, του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων, Χάρη Τσιόκα, καθώς και εκπροσώπων του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, Συγκοινωνιολόγων, εκπροσώπων Ομοσπονδιών και άλλων φορέων.

 

Στη συνεδρίαση συζητήθηκε και αποφασίστηκε η ένταξη της κυκλοφοριακής αγωγής στα νέα αναλυτικά προγράμματα από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο και ξεκινά άμεσα η συστηματική διδασκαλία της κυκλοφοριακής αγωγής στα 800 Δημοτικά με ενιαίο πρόγραμμα, από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγωγής Υγείας.

 

Παράλληλα, αποφασίστηκε η συνεργασία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με το Υπουργείο Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για την πλήρη αξιοποίηση των Πάρκων Κυκλοφοριακής Αγωγής σε όλη τη χώρα, προκειμένου οι μικροί μαθητές να αποκτούν πέρα από τη θεωρητική και πρακτική εμπειρία μέσα από την εξάσκηση τους σε θέματα ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς με επισκέψεις στα Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής.

 

Όπως δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας: «Η κοινωνία μας, που έχει από την κυκλοφορία τραυματίες και θύματα, έχει ευαισθητοποιηθεί και ανταποκρίνεται στις προσπάθειές μας για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Αποφασίσαμε σήμερα σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων την εισαγωγή του μαθήματος της κυκλοφοριακής αγωγής στα Δημοτικά σχολεία με τη νέα σχολική χρονιά. Η προσπάθειά μας αυτή αποτελεί το πρώτο αλλά καθοριστικό βήμα για να δώσουμε στην κοινωνία τους μαθητές με γνώσεις και εμπειρία στην ασφαλή κυκλοφορία. Παράλληλα σε συνεργασία με την Τοπική αυτοδιοίκηση, θα αξιοποιηθούν και θα λειτουργήσουν τα Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής σε όλη τη χώρα, προκειμένου οι μαθητές των σχολείων ύστερα από επισκέψεις τους να αποκτήσουν και πρακτική εκπαίδευση στη ασφαλή κυκλοφορία. Είναι βέβαιο ότι η θεωρητική και πρακτική προετοιμασία και γνώση των μαθητών για στην ασφαλή κυκλοφορία, αποτελεί το πρώτο αλλά καθοριστικό βήμα που θα αποδώσει σημαντικούς καρπούς για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη χώρα μας».

 

Ο Υπουργός τόνισε ακόμη ότι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων θα λειτουργήσει χώρος επικοινωνίας και διαλόγου με την Εθνική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας.

 

Από την πλευρά της, η Υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου τόνισε την ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας και προανήγγειλε στο τριετές πρόγραμμα εκπαίδευσης δασκάλων και καθηγητών, το οποίο θα απευθύνεται σε περισσότερους από 100.000 εκπαιδευτικούς. Θα ενταχτεί ως ανεξάρτητη δράση ένα πρόγραμμα για την οδική αγωγή. Εντάσσεται επίσης η κυκλοφοριακή αγωγή και σε άλλες ομάδες του ενήλικου πληθυσμού, όπως π.χ. στα προγράμματα του ΙΔΕΚΕ για τις σχολές Γονέων, στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, στα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων κ.λπ.

 

«Στα πλαίσια του Νέου Σχολείου», τόνισε η κα Χριστοφιλοπούλου, «η κυκλοφοριακή αγωγή εντάσσεται συστηματικά από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο, με ανάλογους αλληλοσυνδεόμενους στόχους. Ανάλογα με τη βαθμίδα θα είναι μάθημα ή δραστηριότητα ή συνδυασμός και των δύο. Επίσης εντάσσεται στα αναλυτικά προγράμματα διαφόρων μαθημάτων (υπάρχει πρόταση). ʼμεσα, δηλαδή από τον επόμενο Σεπτέμβριο,  ξεκινάμε την υλοποίηση στα 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία με ενιαίο πρόγραμμα».

Στο τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (γυμνάσιο) εξετάζεται η δυνατότητα παροχής Πιστοποιητικού γνώσεων και δεξιοτήτων στην κυκλοφοριακή αγωγή.

 

Ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης στην παρέμβασή του τόνισε ότι το ΕΣΟΑ «δίνει τη δυνατότητα συμμετοχής και έκφρασης σε φορείς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της οδικής ασφάλειας και μέχρι πρόσφατα, δεν είχαν τη δυνατότητα να ακουστούν. Για να είναι ένα ουσιαστικό όργανο σχεδιασμού και παρέμβασης για την οδική ασφάλεια, συνδέθηκε με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου και με τη Συντονιστική Γραμματεία της Διυπουργικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια. Οι συνεδριάσεις του ΕΣΟΑ θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένη θεματική ώστε να τίθενται στόχοι και να υπάρχουν μετρήσιμα αποτελέσματα, δηλαδή εφαρμογή και παρακολούθηση όσων αποφασίστηκαν».

 

Ζήτησε επίσης να οριστούν άμεσα προδιαγραφές για τα μηνύματα για την οδική ασφάλεια. Η επικοινωνία θα πρέπει να είναι ενιαία και ίσως χρειαστεί να γίνει και μια σύσκεψη με όλα τα τηλεοπτικά μέσα.

 

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων, Χάρης Τσιόκας ζήτησε να γίνουν οι Δήμοι πυρήνες επιμόρφωσης κυκλοφοριακής αγωγής, αξιοποιώντας τα Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής, να καθοριστούν  τα προσόντα των εκπαιδευτών και να γίνεται αξιολόγηση των εκπαιδευτικών βοηθημάτων από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

 

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top