Δελτία Τύπου

30-09-19 Παράταση υποβολής ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακαδημαϊκού έτους 2019 - 2020 σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων

mixanografiko 2019

30-09-19 Παράταση υποβολής ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακαδημαϊκού έτους 2019 - 2020 σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται παράταση της προθεσμίας υποβολής ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακαδημαϊκού έτους 2019 - 2020 σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων έως την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019.

Υπενθυμίζεται ότι η εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου θα είναι προσβάσιμη έως την Παρασκευή 4/10/2019 όλο το 24ωρο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα:

https://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr/

και οι υποψήφιοι θα μπορούν από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή με πρόσβαση στο Διαδίκτυο, να υποβάλουν το Μηχανογραφικό τους Δελτίο με τις προτιμήσεις των Σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν και να δηλώσουν όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την υποψηφιότητά τους.

Η εφαρμογή συνοδεύεται από οδηγίες, τις οποίες οι υποψήφιοι οφείλουν να μελετήσουν προσεκτικά και να ακολουθήσουν πιστά τα προτεινόμενα βήματα για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Οι υποψήφιοι πρέπει, αμέσως μετά την ηλεκτρονική υποβολή:

Α. Να εκτυπώσουν απευθείας από την εφαρμογή τα δύο αρχεία που εμφανίζονται και να υπογράψουν σε όλες τις σελίδες:

α)  ένα (1) αντίγραφο του Μηχανογραφικού Δελτίου, καθώς και β) την προσυμπληρωμένη Υπεύθυνη Δήλωση.

Β. Να αποστείλουν (μέχρι και την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019 ημερομηνία ταχυδρομικής σήμανσης) τα δύο (2) ανωτέρω έγγραφα μαζί με:

  • • ένα (1) φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • • ένα (1) φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης, που έχει εκδοθεί από την αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου ή φωτοαντίγραφο Απόφασης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) (με ημερομηνία έκδοσης μετά τις 10 Νοεμβρίου 2017 σύμφωνα με την Φ.151/193255/Α5/9-11-2017).
  • • ένα (1) φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου
  • • σε περίπτωση υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου, από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, συνυποβάλλεται και η πρωτότυπη εξουσιοδότηση.

Η αποστολή θα πρέπει να γίνει Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Α   ΚΑΙ   Μ Ο Ν Ο με ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ (COURIER ) προς το:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

ΤΜΗΜΑ Β΄ γρ. 0091,

Α. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180, Μαρούσι – Αθήνα, Ελλάδα

με την ένδειξη:

Για την Επιτροπή Συγκέντρωσης και Ελέγχου δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις

για το έτος 2019

30-09-19 Συμμετοχή του ΥΠΑΙΘ στην έκτακτη Σύνοδο των Πρυτάνεων

P1130036 1

30-09-19 Συμμετοχή του ΥΠΑΙΘ στην έκτακτη Σύνοδο των Πρυτάνεων

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, ο Υφυπουργός, Βασίλης Διγαλάκης, και ο Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης, Απόστολος Δημητρόπουλος, συμμετείχαν σήμερα στην Έκτακτη Σύνοδο των Πρυτάνεων που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και διεξήχθη σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα.

Η Υπουργός Παιδείας και ο Υφυπουργός, κατά την παρέμβασή τους, υπογράμμισαν τη βασική επιδίωξη της ηγεσίας του Υπουργείου για την οικοδόμηση σχέσης αγαστής συνεργασίας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης με την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στην κατεύθυνση αυτή, αναφέρθηκαν στην πρόσκληση διαλόγου που απηύθυναν προς σύσσωμη την ακαδημαϊκή κοινότητα, μέσω της αναλυτικής επιστολής, εν όψει της νομοθετικής πρωτοβουλίας για τη δημιουργία ενός νέου θεσμικού πλαισίου Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Εν συνεχεία, αναφέρθηκαν σε βήματα στα οποία προέβησαν κατά την ανάληψη της ηγεσίας του Υπουργείου για την επίλυση επειγόντων ζητημάτων, προκειμένου το νέο ακαδημαϊκό έτος να εκκινήσει με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις. Συγκεκριμένα, έκαναν αναφορά σε 4 επιμέρους θέματα:

Πρώτον, σε έκτακτη χρηματοδότηση που εξασφάλισαν για τα Ιδρύματα, κατά προτεραιότητα, για την κάλυψη των επειγουσών αναγκών τους και την εξόφληση οφειλών προς τη ΔΕΗ. Δυστυχώς, η προηγούμενη πολιτική ηγεσία ανεύθυνα είχε υποσχεθεί στις διοικήσεις των Ιδρυμάτων την εκταμίευση ποσών τα οποία δεν είχαν εξασφαλιστεί και, ως εκ τούτου, δεν εκταμιεύθηκαν ποτέ.

Δεύτερον, στη νομοθετική πρωτοβουλία που αναλαμβάνουν κατά προτεραιότητα για τον εξορθολογισμό του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των ΕΛΚΕ των Ιδρυμάτων. Συγκεκριμένα, οι προτεινόμενες ρυθμίσεις στοχεύουν στην απαγκίστρωση  της οικονομικής διαχείρισης των ερευνητικών κονδυλίων από διαδικασίες που δυσχεραίνουν ιδιαίτερα την απορρόφησή τους και στη θεσμοθέτηση ενός πιο ευέλικτου συστήματος που εγγυάται την τήρηση των αρχών της διαφάνειας και της λογοδοσίας.

Τρίτον, στη νομοθετική πρωτοβουλία που αναλαμβάνουν κατά προτεραιότητα για την απλούστευση των διαδικασιών διαχείρισης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων των Ιδρυμάτων, προς διευκόλυνση της διδασκαλίας και της έρευνας και την ενίσχυση του αυτοδιοίκητου των Ιδρυμάτων. Ενδεικτικά, προωθείται η κατάργηση διατάξεων που αφορούν θέματα αμοιβών των μελών ΔΕΠ και εν γένει του διδακτικού προσωπικού των ΠΜΣ, οι οποίες δημιουργούν υπέρμετρο διοικητικό φόρτο στις υπηρεσίες των πανεπιστημίων και αποτρέπουν ικανούς επιστήμονες από τη διδασκαλία και την παροχή εξειδικευμένης γνώσης στους μεταπτυχιακούς φοιτητές. Περαιτέρω, διευκολύνεται η προσέλκυση καταξιωμένων επιστημόνων στα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών, με την απαλλαγή από τις διαδικαστικές υποχρεώσεις που έθετε το μέχρι σήμερα ισχύον πλαίσιο.

Τέταρτον, η Υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε εκτενώς στις πρωτοβουλίες που ανέλαβε κατά την πρόσφατη επίσκεψή της στις ΗΠΑ για την προώθηση της εξωστρέφειας και της διεθνούς προβολής των Ιδρυμάτων. Στο πλαίσιο αυτό, υπογράμμισε το στρατηγικό στόχο της Κυβέρνησης για την αναβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου με την απελευθέρωση των δημιουργικών του δυνάμεων και την ανάδειξη της χώρας σε εκπαιδευτικό κόμβο σε περιφερειακό και διεθνές επίπεδο. Οι προσπάθειες αυτές έχουν ήδη αποδώσει καρπούς καθώς είναι ήδη υπό συζήτηση το ακριβές πλαίσιο επίσκεψης αντιπροσωπείας αμερικανικών πανεπιστημίων στη χώρα μας για τη διερεύνηση περαιτέρω συνεργασίων με ελληνικά πανεπιστημιακά Ιδρύματα.

Στη συνέχεια, αφού τοποθετήθηκαν οι Πρυτάνεις, αναπτύχθηκε ένας πολύ γόνιμος διάλογος με την πολιτική ηγεσία επί όλων των ζητημάτων, όπως αναπτύχθηκαν στις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης και περιγράφονται πιο συγκεκριμένα  στην επιστολή, εν όψει της θεσμοθέτησης του νέου πλαισίου λειτουργίας της Ανώτατης εκπαίδευσης. Η πολιτική ηγεσία αφού υπογράμμισε τη σημασία της συμβολής των διοικήσεων και των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας στη δημιουργία του πλαισίου αυτού, επανέλαβε την κεντρική στόχευση της νομοθετικής πρωτοβουλίας: ενίσχυση της αυτονομίας και αυτοδιοίκησης των Ιδρυμάτων, καθώς και δημιουργία των κατάλληλων εκείνων θεσμών, μηχανισμών και κινήτρων που θα εμπεδώσουν Ακαδημαϊκά Ιδρύματα αξιολογούμενα, πιο ανταγωνιστικά, που συγχρονίζονται με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, πιο σύγχρονα και εξωστρεφή, που επενδύουν με συνέπεια και συνέχεια στην υψηλού επιπέδου διδασκαλία και έρευνα.

28-09-19 Προσλήψεις 3.015 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2019-2020

2018 10 08 19 29 45

28-09-19 Προσλήψεις 3.015 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2019-2020.»

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το διδακτικό έτος 2019-2020, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου:

α) 536 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ78, ΠΕ79, ΠΕ80, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΤΕ02, ΤΕ16 και ΔΕ02, στη Β/θμια ΕΑΕ, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020» με κωδικό ΟΠΣ 5047082 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» 

β) 15 εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, στην ΕΑΕ, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020» με Κωδικό ΟΠΣ 5047057 στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

γ) 2014 εκπαιδευτικοί, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91, ΤΕ01, ΤΕ02 και ΔΕ02, στη Β/θμια Γενική Εκπαίδευση, για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των οικείων σχολικών μονάδων, με χρηματοδότηση από το Εθνικό Σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

δ) 447 εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ79.01 και ΤΕ16, στα Μουσικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2019-2020 με χρηματοδότηση από το Εθνικό Σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. 

ε) 1 εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ79.01, στ, με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό.

στ) 2 εκπαιδευτικοί Β/θμιας ΕΑΕ, κλάδου ΠΕ02, στα Κ.Ε.Σ.Υ., στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενίσχυση υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης, 2019-2020» με Κωδικό ΟΠΣ5048220, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

Οι προσλαμβανόμενοι των ανωτέρω περιπτώσεων α) έως ε) οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου έως και την Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση των Προϊσταμένων των οικείων Διευθύνσεων σε κενές θέσεις των Σχολικών Μονάδων της περιοχής πρόσληψής τους, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020.

Οι προσλαμβανόμενοι της ανωτέρω περίπτωσης στ) οφείλουν να παρουσιαστούν εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, όπου θα τοποθετηθούν στο Κ.Ε.Σ.Υ. πρόσληψής τους, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020.

Επίσης διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, 7 αναπληρωτές κλάδων ΠΕ04, ΠΕ06, ΠΕ86, ΠΕ88 και ΠΕ89.

Ο πίνακας με τους εκπαιδευτικούς Γενικής Παιδείας σε μορφή xls 

O πίνακας με τους εκπαιδευτικούς  Ειδικής Αγωγής σε μορφή xls 

O πίνακας με τους εκπαιδευτικούς  στα Μουσικά σχολεία σε μορφή xls 

Ο πίνακας με τις προσλήψεις ΚΕΣΥ σε μορφή xls 

O πίνακας με τις προσλήψεις στην παράλληλη στήριξη Ειδικής Αγωγής (ΕΣΠΑ) σε μορφή xls 

Ο πίνακας με την πρόσληψη εκπαιδευτικού στο 2ο Γυμνάσιο με Λ.Τ. Ε.Κ.Κ.Ν. Αυλώνα σε μορφή xls 

28-09-19 Προσλήψεις 2.372 εκπαιδευτικών στην Αβάθμια Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση και Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2019-2020

kathig mathim 400

28-09-19 Προσλήψεις 2.372 εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2019-2020.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.) ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2019-2020 προσλαμβάνονται:

α) 594 εκπαιδευτικοί των κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ (ΠΕ71, ΠΕ70.ΕΑΕ, ΠΕ61, ΠΕ60.ΕΑΕ, ΠΕ06.ΕΑΕ, ΠΕ08.ΕΑΕ, ΠΕ11.ΕΑΕ, ΠΕ79.01.ΕΑΕ, ΠΕ86.ΕΑΕ, ΠΕ91.01.ΕΑΕ, ΤΕ16.00.ΕΑΕ) και των κλάδων ΠΕ70, ΠΕ08, ΠΕ91.01 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020» (ΟΠΣ 5047082).  

β) 77 εκπαιδευτικοί κλάδων EAE (ΠΕ71, ΠΕ70.ΕΑΕ, ΠΕ60.ΕΑΕ) και κλάδου ΠΕ70 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020» (ΟΠΣ 5047057).

γ) 539 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 2019-2020» (ΟΠΣ 5047058).

δ) 1.129 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ70, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΠΕ91.01 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, 2019-2020» (ΟΠΣ 5047065). 

ε) 26 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2019-2020» (ΟΠΣ 5045765).

στ) 7 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70 ως προσωρινοί αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου έως και την Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση των Διευθυντών Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των Σχολικών Μονάδων της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020.

Ο πίνακας με τους εκπαιδευτικούς της Γενικής Παιδείας σε μορφή xls 

O πίνακας με τους εκπαιδευτικούς  της Ειδικής Αγωγής σε μορφή xls 

 

27-09-19 6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού-Αθλητικές δραστηριότητες από το ΥΠΑΙΘ

71053135 491836011662364 2732036625495228416 n

27-09-19 6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού-Αθλητικές δραστηριότητες από το ΥΠΑΙΘ

«ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΑΘΛΗΣΗ - ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ» ήταν το σύνθημα της 6ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού και της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2019 που τιμήθηκε σε όλα τα σχολεία της χώρας.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, παραβρέθηκε στις αθλητικές δραστηριότητες που οργάνωσε η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, τις Αθλητικές Ομοσπονδίες και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, σήμερα Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019 στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών - στον περιβάλλοντα χώρο της Αγοράς και του Τείχους των Εθνών.

Η κα. Κεραμέως, απευθυνόμενη στα παιδιά, επεσήμανε ότι για πρώτη φορά η Πανελλήνια ημέρα του Σχολικού Αθλητισμού γιορτάζεται, ταυτόχρονα, με την Ευρωπαϊκή ημέρα, και υπογράμμισε ότι «οι βασικοί στόχοι της ημέρας του σχολικού αθλητισμού είναι δυο:

-Να ενισχύσουμε τον υγιεινό τρόπο ζωής, εν γένει, την άσκηση, τη σωστή διατροφή

-Να τονισθούν οι αξίες που ενσαρκώνει ο αθλητισμός: Ευγενής άμιλλα,  υγιής ανταγωνισμός, η προσπάθεια του να γίνεσαι κάθε μέρα ο ίδιος καλύτερος,  να ξεπερνάς τον ίδιο σου τον εαυτό.

Έχω συγκινηθεί πάρα πολύ από την παρουσία των παιδιών,  από την έντονη συμμετοχή τους σ’ αυτήν τη μέρα. Μία μέρα χωρίς μαθήματα, αφιερωμένη στην άθληση και στον υγιεινό τρόπο ζωής. Αξίζει να αναφέρω ότι μας τίμησαν με την παρουσία τους και Ολυμπιονίκες, διακεκριμένοι αθλητές από πάρα πολλούς χώρους του αθλητισμού».

 Στην εκδήλωση συμμετείχαν, τρεις χιλιάδες (3.000), περίπου, μαθητές/μαθήτριες από σχολικές μονάδες της Περιφέρειας Αττικής οι οποίοι/ες είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε πλήθος αθλημάτων παρουσία διακεκριμένων αθλητών και προπονητών.

Οι αθλητικές δραστηριότητες περιελάμβαναν όλα τα ολυμπιακά και παραολυμπιακά αθλήματα.

Στις αθλητικές δραστηριότητες στο Ο.Α.Κ.Α. παραβρέθηκε και η Υφυπουργός Παιδείας κα. Σοφία Ζαχαράκη και ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού κ. Γ. Μαυρωτάς.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top