Δελτία Τύπου

23-10-19 Προσωρινός αξιολογικός πίνακας μοριοδότησης προσόντων υποψηφίων, ανά αντικείμενο, για την πρόσληψη ωρομίσθιου προσωπικού, εξειδικευμένου στη διδασκαλία των αντικειμένων των κατευθύνσεων Θεάτρου - Κινηματογράφου και Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία

θεάτρου χορού

23-10-19 Προσωρινός αξιολογικός πίνακας μοριοδότησης προσόντων υποψηφίων, ανά αντικείμενο, για την πρόσληψη ωρομίσθιου προσωπικού, εξειδικευμένου στη διδασκαλία των αντικειμένων των κατευθύνσεων Θεάτρου - Κινηματογράφου και Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr, ο προσωρινός αξιολογικός πίνακας μοριοδότησης προσόντων υποψηφίων, ανά αντικείμενο, για την πρόσληψη ωρομίσθιου προσωπικού, εξειδικευμένου στη διδασκαλία των μαθημάτων του Κινηματογράφου, Κλασικού και Σύγχρονου Χορού και Κίνησης-Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, για το σχολικό έτος 2019-2020, σύμφωνα με την αριθμ. 151858/Ε1/30-9-2019 (ΑΔΑ: 7Χ4Γ4653ΠΣ-0ΘΤ) πρόσκληση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ενστάσεις κατά του ως άνω πίνακα, που αφορούν στη μοριοδότηση των προσόντων των υποψηφίων, υποβάλλονται:

από την Τετάρτη 23/10 έως και την Πέμπτη 31/10/2019, μόνο ηλεκτρονικά, στο Τμήμα Β΄ της Διεύθυνσης Διορισμών-Προσλήψεων Εκπ/κού Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. (email: t09pde1@minedu.gov.gr).

 Δείτε τον πίνακα με τους υποψηφίους για κίνηση-χορό σε pdf

Δείτε τον πίνακα με τους υποψηφίους για σύγχρονο χορό σε pdf

Δείτε τον πίνακα με τους υποψηφίους για κλασσικό χορό σε pdf 

Δείτε τον πίνακα με τους υποψηφίους για κινηματογράφο σε pdf 

23-10-19 Επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Κίνα

rsz Με τη Γενική Γραμματέα της Ένωσης Διεθνούς Εκπαίδευσης και Ανταλλαγών της Κίνας κ κ shen xuesong

23-10-19 Επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Κίνα

Ο Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας κ. Αποστόλης Δημητρόπουλος, συνοδευόμενος από τον Αντιπρύτανη του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Καθηγητή Δημήτρη Καραδήμα, συμμετείχε στο πρόγραμμα «Educators Leadership Programme» που διοργάνωσε η Κίνα, στο πλαίσιο της «Πρωτοβουλίας 17+1».

Η «Πρωτοβουλία 17+1» -της οποίας η Ελλάδα είναι, από τον Απρίλιο 2019, το πιο πρόσφατο μέλος- είναι συμπληρωματική της Belt and Road Initiative (BRI) και αποσκοπεί στην ενίσχυση και επέκταση της συνεργασίας της Κίνας με τα κράτη της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Σκοπός του προγράμματος και της επίσκεψης του Γ.Γ. κ. Δημητρόπουλου ήταν η καλύτερη κατανόηση του εκπαιδευτικού συστήματος της Κίνας και η ενίσχυση της εκπαιδευτικής συνεργασίας της Ελλάδας με την Κίνα και τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με διακεκριμένους Κινέζους επιστήμονες και διοικητικά στελέχη του Υπουργείου Παιδείας και της Ένωσης Διεθνούς Εκπαίδευσης και Ανταλλαγών της Κίνας, καθώς και κινεζικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, όπως του Πανεπιστημίου του Πεκίνου.

Στην ομιλία του κατά τη συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας της Κίνας, ο κ. Δημητρόπουλος -μεταξύ άλλων- τόνισε ότι:

«Η εποχή όπου η διεθνής εκπαίδευση αντιμετωπίζονταν απλώς ως εργαλείο για την ειρήνη μεταξύ των κρατών, μέσα από την επικοινωνία εθνών και πολιτισμών, έχει παρέλθει. Στην εποχή μας, την εποχή της οικονομικής παγκοσμιοποίησης και των δικτύων παγκόσμιας τηλεπικοινωνίας, μια εποχή όπου ο χώρος και ο χρόνος συμπιέζονται με τρόπο που δεν έχει ιστορικό προηγούμενο, η διεθνής εκπαίδευση έχει πλέον διαφορετικό νόημα και νέα σπουδαιότητα. Σήμερα γνωρίζουμε καλά ότι το ταλέντο και οι δεξιότητες των ανθρώπων ενισχύουν την οικονομία και την ανάπτυξη. Γνωρίζουμε ότι η διεθνής εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικές ανταλλαγές διευρύνουν τους ορίζοντες των φοιτητών και ενισχύουν τις δυνατότητες διαπολιτισμικής επικοινωνίας. Γνωρίζουμε ότι η διεθνής εκπαίδευση ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των οικονομιών και αυξάνει την απασχόληση. Και αυτό αποτελεί συμβολή στην ευημερία όλων.»

Οι αρχές της Κίνας τόνισαν ιδιαίτερα την αναβάθμιση που προσφέρει η συμμετοχή της Ελλάδας στην «Πρωτοβουλία 17+1» και έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ενίσχυση της εκπαιδευτικής συνεργασίας μεταξύ των χωρών. Για το σκοπό αυτό οι δύο πλευρές συμφώνησαν να ολοκληρώσουν σύντομα την υπογραφή του Προγράμματος Εκπαιδευτικής Συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών, που εκκρεμεί από το 2015. 

Ο κ. Δημητρόπουλος αναφέρθηκε επίσης στο μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα της νέας ελληνικής κυβέρνησης στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης και στην δημιουργία των προϋποθέσεων για την επέκταση των εκπαιδευτικών ανταλλαγών και την προσέλκυση φοιτητών από άλλες χώρες στην Ελλάδα.  

Επιπλέον, ο κ. Δημητρόπουλος, στο πλαίσιο του στόχου που έχει θέσει η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ΑΕΙ, απηύθυνε πρόσκληση στις κινεζικές αρχές για την οργάνωση επίσκεψης πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της Κίνας στην Ελλάδα, με σκοπό την διεύρυνση και την εμβάθυνση της συνεργασίας τους με τα ελληνικά πανεπιστήμια και την ανάπτυξη της διεθνούς εκπαίδευσης μεταξύ των δύο χωρών. Ο Γ.Γ. στη συνέχεια έδωσε συνέντευξη στην αγγλόφωνη εφημερίδα της Κίνας, “Daily Times”.

Στο περιθώριο της επίσκεψής του, με πρωτοβουλία της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Κίνα, ο κ. Δημητρόπουλος, συνοδευόμενος από τον Πρέσβη κ. Λεωνίδα Ροκανά, είχε συνάντηση με στελέχη του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου της Κινέζικης Ακαδημίας Κοινωνικών Επιστημών (CASS), της μεγαλύτερης δεξαμενής σκέψης της χώρας, και τον επικεφαλής του, Καθηγητή κ. Huang Ping. Οι δύο πλευρές εξέφρασαν την συναντίληψή τους για τη σημασία της εμβάθυνσης των ελληνοκινεζικών σχέσεων στον τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης και για το σημαντικό ρόλο που θα μπορούσε να διαδραματίσει η CASS στην προώθηση ανταλλαγών και συνεργασιών με ελληνικά πανεπιστήμια.

CASS και Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου έκαναν ευμενώς δεκτή πρόταση του ΓΓ ΥΠΑΙΘ και του Πρέσβη για τη συστηματική εμβάθυνση των διμερών σχέσεων με την υπογραφή μνημονίων συνεργασίας με ελληνικά πανεπιστήμια και την καταβολή προσπαθειών ίδρυσης κοινών προγραμμάτων διδασκαλίας και έρευνας, και πιθανώς και την ίδρυση κοινών ερευνητικών κέντρων και ινστιτούτων στους τομείς κοινού ενδιαφέροντος, όπως η Συγκριτική Φιλοσοφία, Αρχαιολογία, Ιστορία, Ευρωπαϊκές σπουδές και άλλες κοινωνικές επιστήμες. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην δυνατότητα παρόμοια προγράμματα να συμβάλλουν στην εκπαιδευτική συνεργασία στο πλαίσιο της στρατηγικής πρωτοβουλίας που προωθεί η Κίνα, Belt & Road Initiative και Πρωτοβουλίας 17+1.

23-10-19 Απάντηση του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή για το θέμα των μετεγγραφών

rsz 3423f628 7682 c371 955e eb02c7f11683

23-10-19 Απάντηση του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή για το θέμα των μετεγγραφών

Η διαδικασία των μετεγγραφών φοιτητών εξελίσσεται ομαλά, αν και το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο, όπως αυτό θεσπίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση, έχει δημιουργήσει μία σειρά από σοβαρά ζητήματα, όπως τόνισε ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, αρμόδιος για θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Βασίλης Διγαλάκης, απαντώντας τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Θεσσαλονίκης του ΚKE κ. Γιάννη Δελή.

Ο κ. Διγαλάκης σημείωσε ότι η ομαλότητα στη διαδικασία επιτεύχθηκε επειδή το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων κατάφερε να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά στο θέμα των μετεγγραφών, επιλύοντας σημαντικά προβλήματα μέσα σε ένα πρόχειρο και άναρχο τοπίο που άφησε η προηγούμενη πολιτική ηγεσία.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που επικαλέστηκε ο Υφυπουργός, οι μετεγγραφές ξεκίνησαν στις 16 Οκτωβρίου και μέχρι το πρωί της Δευτέρας 21/10 είχαν οριστικοποιηθεί 5.445 αιτήσεις από τις συνολικά 6.371 που είχαν υποβληθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, ενώ για τις μετεγγραφές αδελφών είχαν γίνει 2.531, από τις οποίες έχουν οριστικοποιηθεί οι 2.034. Για πρώτη φορά, μάλιστα, θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά η διαδικασία για τις κατ’ εξαίρεση αιτήσεις μετεγγραφών.

Σημειώνεται ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα αιτήσεων μετεγγραφών υλοποιεί με ακρίβεια το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο για τις μετεγγραφές. Παρά τη σαφή διαφωνία της παρούσας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τις επιλογές της προηγούμενης κυβέρνησης και με δεδομένη την πρόθεσή της να συγκροτήσει ένα νέο πλαίσιο, πιο δίκαιο και αντικειμενικό, αποφασίστηκε να διατηρηθεί το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο για τις μετεγγραφές του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Η διαδικασία εισαγωγής στα πανεπιστήμια, από κοινού με το θεσμικό πλαίσιο των μετεγγραφών, αποτελούν ένα συνολικό πλαίσιο, το οποίο λαμβάνουν υπόψη τους οι υποψήφιοι φοιτητές. Κάθε εκ των υστέρων παρέμβαση ή αλλαγή, ενώ είχε ξεκινήσει η υποβολή των μηχανογραφικών, δεν θα είχε νομική βάση.

Ζητήματα όπως η ύπαρξη τμημάτων χωρίς αντιστοίχιση και η στέρηση της δυνατότητας μετεγγραφής των φοιτητών των πρώην ΤΕΙ μεγαλύτερων ετών δεν αφορούν τη λειτουργικότητα του συστήματος μετεγγραφών, αλλά καθορίζονται από το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο. Ειδικά για το θέμα των αντιστοιχίσεων, είναι χαρακτηριστικό ότι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία εξέδωσε τη σχετική απόφαση μόλις την 1η Ιουλίου 2019, παραβλέποντας δικό της νόμο, που έθετε ανώτατο χρονικό όριο την 30ή Μαΐου για τη δημοσίευση σε ΦΕΚ των αντιστοιχίσεων των τμημάτων.

21-10-19 Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων τοποθετείται στη Βουλή για την κάλυψη των θέσεων εκπαιδευτικών στα σχολεία

rsz img 9528

21-10-19 Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων τοποθετείται στη Βουλή για την κάλυψη των θέσεων εκπαιδευτικών στα σχολεία

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, τοποθετούμενη στο πλαίσιο της κοινής συνεδρίασης των Διαρκών Επιτροπών Κοινωνικών Υποθέσεων και Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής επί των διατάξεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφέρθηκε στο ζήτημα της κάλυψης όλων των θέσεων εκπαιδευτικών στα σχολεία.

Η Υπουργός παρέθεσε αριθμητικά στοιχεία, που καταδεικνύουν ότι το Υπουργείο έχει ανταποκριθεί τάχιστα και αποτελεσματικά στην κάλυψη των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, παρά το γεγονός ότι αυτές φέτος εκτοξεύθηκαν, εξ αιτίας των επιλογών της προηγούμενης Κυβέρνησης, επιλογές προχειρότητας και ελλιπούς προγραμματισμού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Η απερχόμενη ηγεσία του Υπουργείου, επέφερε μια σειρά από αλλαγές χωρίς να προβλέψει τη συνακόλουθη ραγδαία αύξηση στις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Ορισμένες από τις αλλαγές αυτές είναι οι κάτωθι:
1. Εισαγωγή της υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης σε 116 Δήμους της χώρας χωρίς την πρόβλεψη των αναγκαίων πιστώσεων για την κάλυψη πρόσληψης νηπιαγωγών.
2. Μείωση από 25 σε 22 μαθητές ανά τμήμα στην Α’ Δημοτικού που αύξησε τον αριθμό των τμημάτων συμπαρασύροντας πρόσθετες ανάγκες σε προσωπικό.
3. Προσθήκη 4ης Ομάδας Προσανατολισμού στην Γ Λυκείου η οποία δημιούργησε επιπλέον – κυρίως ολιγομελή – τμήματα σε όλη την Επικράτεια.
4. Υποχρεωτικά 7ωρα στα μαθήματα κατεύθυνσης και εκτόξευση αναγκών σε συγκεκριμένες ειδικότητες.
5. Κατάργηση της διπλής μοριοδότησης για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες, που ήρε κίνητρο μετακίνησης εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτες περιοχές.
6. Σημαντική μείωση της ποινής για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που δεν παρουσιάζονται.

Παρά τη δυσμενή κατάσταση που η νέα ηγεσία παρέλαβε, κατάσταση που θα μπορούσε να έχει εκτροχιάσει την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής χρονιάς, αυτό απετράπη και, αντιθέτως, έχουν ήδη υλοποιηθεί:
1. Πρώτη φάση προσλήψεων αναπληρωτών (5/9/2019)
2. Δεύτερη φάση προσλήψεων αναπληρωτών (27/9/2019)
3. Ρεκόρ προσλήψεων στην Παράλληλη Στήριξη:
4949 προσλήψεις (πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια), έναντι 1656 πέρυσι.
4. Έγκριση σημαντικά μεγαλύτερου αριθμού κατά παρέκκλιση ολιγομελών τμημάτων:
1727 ολιγομελή τμήματα Ομάδων Προσανατολισμού στη Γ' Γενικού Λυκείου, έναντι 1195 πέρυσι καθώς και 1298 ολιγομελή τμήματα ΕΠΑΛ φέτος, έναντι 1181 τμήματα πέρυσι.
Παράλληλα, δρομολογείται:
5. 3η φάση προσλήψεων βάσει των νέων κενών, κατόπιν έγκρισης από τη Βουλή 1800 νέων πιστώσεων που προτείναμε.

Ακόμη και υπό τις αντίξοες αυτές συνθήκες, τα κενά αυτή τη στιγμή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι ήδη λιγότερα από πέρυσι και στην πρωτοβάθμια παρεμφερή, δεδομένων των αυξημένων αναγκών, ενώ δρομολογείται η πλήρης κάλυψή τους.

21-10-19 Προκήρυξη για την πλήρωση πέντε (5) θέσεων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Έρευνας και Ανάπτυξης (Ι.Ε.Ε.Α) του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος

φοιτητες

21-10-19 Προκήρυξη για την πλήρωση πέντε (5) θέσεων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Έρευνας και Ανάπτυξης (Ι.Ε.Ε.Α) του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος

Δείτε την προκήρυξη σε μορφή pdf

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top