Δελτία Τύπου

20-11-19 Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους (βίντεο) με θέμα «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι» - σχ. έτος 2019-2020

 rsz poster landscape2019

20-11-19 Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους (βίντεο) με θέμα «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι» - σχ. έτος 2019-2020

Η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος διοργανώνουν Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους (βίντεο) με θέμα: «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι».

Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν έως 15 Ιανουαρίου 2020 μαθητές/τριες της Α΄ και Β΄ τάξης Λυκείου των παρακάτω Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

  • Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ Αθήνας
  • Α’, Β’ Θεσσαλονίκης
  • Ανατολικής και Δυτικής Αττικής
  • Αρκαδίας
  • Βοιωτίας
  • Δράμας
  • Ηρακλείου
  • Λασιθίου
  • Μαγνησίας
  • Πειραιά
  • Ρεθύμνης
  • Χανίων

Οι πρωτεύσαντες  θα συμμετάσχουν σε ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εκπαιδευτική επίσκεψη στο «Κρατικό Μουσείο Άουσβιτς-Μπίρκεναου» στην Πολωνία.

Θεματικό πεδίο του διαγωνισμού αποτελεί το Ολοκαύτωμα των Εβραίων στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο με ιδιαίτερη μνεία στους Έλληνες Εβραίους. Οι μαθητές/τριες μέσα από τα έργα τους καλούνται να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για το θέμα, καθώς και να προβληματιστούν σχετικά με τη σημασία και την επικαιρότητά του στη σύγχρονη ζωή.

Οι μαθητές/τριες που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό θα εξοικειωθούν με την επιστημονική και ιστορική έρευνα και θα γίνουν οι ίδιοι ερευνητές του παρελθόντος μέσα από την αναδίφηση και μελέτη πρωτογενών και δευτερογενών ιστορικών πηγών. Επιπλέον, ο διαγωνισμός αποτελεί αφορμή για την ενασχόληση των μαθητών με την ιστορία του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και του Ολοκαυτώματος στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, αλλά συγχρόνως και με την ιστορία της τοπικής τους κοινωνίας.

Αφίσα

Πρόσκληση συμμετοχής 

Υποβολή Αίτησης Συμμετοχής και Έργου

Υπεύθυνη Δήλωση Συναίνεσης Γονέων/Κηδεμόνων

Ενημέρωση για την Επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

19-11-19 Ορίσθηκε με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων το νέο ΔΣ του ΙΕΠ

ipourgeio 400px

19-11-19 Ορίσθηκε με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων το νέο ΔΣ του ΙΕΠ

Υπεγράφη σήμερα η απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κας Νίκης Κεραμέως, για τον ορισμό νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνέχεια της από 12.11.2019 Συνεδρίασης της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η οποία και διατύπωσε σύμφωνη γνώμη – με ευρεία πολυκομματική στήριξη – για την τοποθέτηση του κ. Ιωάννη Αντωνίου στη θέση του Προέδρου του ΙΕΠ.

Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΕΠ έχει ως ακολούθως:

  • Πρόεδρος:             Ιωάννης Αντωνίου, Εκπαιδευτικός, Διδάκτωρ ΕΜΠ/ΕΚΠΑ
  • Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Μπαραλής, Αν.Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ
  • Τακτικά Μέλη: Ζωή Γείτονα, Εκπαιδευτικός, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. σε ιδιωτικό σχολείο

Αναστάσιος Εμβαλωτής, Αν. Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Νικόλαος Μαρίνης, Εκπαιδευτικός, Διευθυντής σε δημόσιο σχολείο

Χρύσα Σοφιανοπούλου, Επ.Καθηγήτρια στο Τμήμα
Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

Ανδρονίκη Χαριτωνίδου, Εκπαιδευτικός, Σύμβουλος A’ στο ΙΕΠ

Με αφορμή τον ορισμό του νέου Δ.Σ. του ΙΕΠ, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τα Μέλη του νέου Δ.Σ. του ΙΕΠ, καθένα με διαφορετική αφετηρία και πορεία στο χώρο της εκπαίδευσης, διαθέτουν συσσωρευμένη και βαθιά γνώση και εμπειρία στο αντικείμενο, αλλά και τη βούληση και το δυναμισμό να συνδράμουν αποτελεσματικά το Υπουργείο Παιδείας στην υλοποίηση των αναγκαίων τομών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, για τις οποίες και έχουμε δεσμευτεί. Τομές που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία των σχολείων, αλλαγές στα προγράμματα σπουδών, ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο, την καλλιέργεια ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, την εισαγωγή νέων θεματικών για τη σφαιρικότερη εκπαίδευση των μαθητών, την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, την επαναφορά και ενίσχυση των πρότυπων και πειραματικών σχολείων. Είμαι πεπεισμένη ότι το ΙΕΠ θα σταθεί πολύτιμος αρωγός στο έργο μας».

Ακολουθούν σύντομα βιογραφικά σημειώματα των νέων μελών:

κ. Ιωάννης Αντωνίου, Εκπαιδευτικός, Διδάκτωρ ΕΜΠ/ΕΚΠΑ, Πρόεδρος

 Ο Δρ. Ιωάννης Αντωνίου έχει πάνω από 35 χρόνια θητεία στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση σε θέσεις ευθύνης. Έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων Πειραματικών Σχολείων, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Μέλος Διδακτικού Προσωπικού στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και Επιστημονικός Συνεργάτης στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σπούδασε στο Φιλοσοφικό Τμήμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Διαπανεπιστημιακό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ιστορίας, Φιλοσοφίας των Επιστημών και της Τεχνολογίας από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και το ΕΚΠΑ, όπου και έλαβε το διδακτορικό του δίπλωμα.

κ. Γεώργιος Μπαραλής, Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ, Αντιπρόεδρος

Ο κ. Γεώργιος Η. Μπαραλής είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ. Το επαγγελματικό, διδακτικό και ερευνητικό του έργο επικεντρώνεται στο ρόλο και στη διδασκαλία των μαθηματικών στην εκπαίδευση. Έχει εμπειρία διδασκαλίας πλέον των 25 ετών στη δημόσια Β/θμια εκπαίδευση (σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου, Λυκείου και Πειραματικού Λυκείου) στο ΕΚΠΑ, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, στην Ακαδημαϊκή και Επαγγελματική Αναβάθμιση Εκπαιδευτικών Α/βάθμιας Εκπαίδευσης και στο ΠΕΚ Πειραιά, έχει διατελέσει Διευθυντής Γυμνασίου, Μέλος και Αν.Ταμίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, Πρόεδρος του μαθητικού διαγωνισμού «Παιχνίδι και Μαθηματικά» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και Μέλος της συγγραφικής ομάδας σχολικού βιβλίου «Μαθηματικά» Ε΄ Δημοτικού. Σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών και έλαβε το διδακτορικό του δίπλωμα από το ΕΚΠΑ.

κα. Ζωή Γείτονα, Εκπαιδευτικός, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο, Τακτικό Μέλος

Η κα. Ζωή Γείτονα είναι μαθηματικός και ηγετικό στέλεχος στην ιδιωτική εκπαίδευση. Πέραν της διδασκαλίας και των διοικητικών της καθηκόντων, η επαγγελματική της ενασχόληση επικεντρώνεται στο σχεδιασμό επιμορφωτικών προγραμμάτων για εκπαιδευτικούς και καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σε συνεργασία με ελληνικά και διεθνή πανεπιστήμια και άλλους ακαδημαϊκούς φορείς. Σπούδασε Μαθηματικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων  (BSc) στο Imperial College του Λονδίνου και έκανε μεταπτυχιακά στη Διδακτική Μαθηματικών (MA) στο Πανεπιστήμιο του Cambridge και στη Μάθηση και Διδασκαλία (MEd) στο Πανεπιστήμιο του Harvard.

κ. Αναστάσιος Εμβαλωτής, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τακτικό Μέλος

Ο κ. Αναστάσιος Εμβαλωτής είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με γνωστικό αντικείμενο «Μεθοδολογία της Έρευνας στις Επιστήμες της Αγωγής». Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στην ανάπτυξη και στην εφαρμογή μεθόδων και τεχνικών επιστημονικής έρευνας, αξιοποίησης τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαιδευτική έρευνα και στη διερεύνηση της σχέσης επιστήμης–τεχνολογίας και Κοινωνίας.  Έχει ερευνητικό έργο και δημοσιεύσεις στο προαναφερόμενο γνωστικό αντικείμενο, ενώ έχει επίσης διατελέσει συντονιστής σε διεθνή, ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά και επιμορφωτικά προγράμματα, σε συνεργασία και με άλλα πανεπιστήμια και ερευνητικά ινστιτούτα.

κ. Νικόλαος Μαρίνης, Εκπαιδευτικός, Διευθυντής σε δημόσιο σχολείο, Τακτικό Μέλος

Ο κ. Νικόλαος Μαρίνης έχει διατελέσει Διευθυντής σε δημόσια δημοτικά σχολεία (2010 έως σήμερα), μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών «Ο Περικλής», εκλεγμένος αναπληρωματικός αιρετός αντιπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Β’ Αθήνας, εκλεγμένος αντιπρόσωπος στα συνέδρια της ΔΟΕ και ΑΔΕΔΥ και Μέλος της Δ.Ε.Π. των Δήμων Φιλοθέης-Ψυχικού και Χαλανδρίου. Σπούδασε στην Παιδαγωγική Ακαδημία Τριπόλεως και κατόπιν συνέχισε τις σπουδές του στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Διδασκαλείο Δ.Ε. Έλαβε το μεταπτυχιακό του τίτλο από το ΕΚΠΑ με ειδίκευση στις «Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική των Βιολογικών Μαθημάτων και Νέες Τεχνολογίες».

κα. Χρύσα Σοφιανοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, Τακτικό Μέλος

Η κα. Χρύσα Σοφιανοπούλου είναι Επίκουρος Καθηγήτρια στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, με γνωστικό αντικείμενο «Ανάλυση της εκπαιδευτικής επίδοσης και της πληροφορικής κατάρτισης». Είναι Εθνική Συντονίστρια του προγράμματος PISA του ΟΟΣΑ και επισκέπτρια καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Cergy-Pontoise στο Παρίσι και στο πανεπιστήμιο της Mons στο Βέλγιο. Έχει διατελέσει σύμβουλος του γάλλου υπουργού Παιδείας σε θέματα εκπαιδευτικής επίδοσης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στους κοινωνικο-οικονομικούς παράγοντες που σχετίζονται με την εκπαιδευτική επίδοση και στη χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών για τη βελτίωση της ποιότητας της μάθησης.

κα. Ανδρονίκη Χαριτωνίδου, Εκπαιδευτικός, Σύμβουλος Α’ Γαλλικής Γλώσσας στο ΙΕΠ, Τακτικό Μέλος

Η κα. Ανδρονίκη Χαριτωνίδου είναι διδάκτωρ Επιστημών της Γλώσσας (UFR Le Mans, Γαλλία), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης (UFR Le Mans, Γαλλία) με τίτλο «Διδακτικές της Πολυγλωσσίας, Γλωσσικές Πολιτικές και Νέες Τεχνολογίες» και πτυχιούχος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ. Από το 2006 υπηρετεί ως καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας στη δημόσια εκπαίδευση. Έχει διδάξει στην πρωτοβάθμια, τη δευτεροβάθμια και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Από το 2014 υπηρετεί με απόσπαση στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στη θέση Συμβούλου για τη Γαλλική Γλώσσα.

15-11-19 Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως στην 40ή Γενική Συνέλευση της UNESCO

symboylos

15-11-19 Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως στην 40ή Γενική Συνέλευση της UNESCO

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως συμμετείχε στην 40ή Γενική Συνέλευση της UNESCO στο Παρίσι στις 13 και 14 Νοεμβρίου, με κύρια θέματα τις δυνατότητες προώθησης διεθνών συνεργειών και την ανταλλαγή καλών πρακτικών στην εκπαίδευση, τον αναπτυξιακό στόχο 4 του ΟΗΕ για ποιοτική εκπαίδευση, το πλαίσιο δράσης της εκπαίδευσης 2030, καθώς και το δίκτυο των συνεργαζόμενων σχολείων.

Η κα Κεραμέως εκπροσώπησε τον Πρωθυπουργό στον πολιτικό διάλογο της Ολομέλειας της Γενικής Διάσκεψης της UNESCO. Στην εθνική της παρέμβαση, μίλησε για προτεραιότητες της χώρας αναφορικά με τον τομέα της εκπαίδευσης, στο πλαίσιο και των στόχων της UNESCO, ενδεικτικά τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση, τη μεγαλύτερη αυτονομία σχολείων και πανεπιστημίων, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξη ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων.

Επίσης, συμμετείχε στη συνάντηση των Υπουργών Παιδείας, με κύριο θέμα τη σημασία της κινητικότητας στην ανώτατη εκπαίδευση και την περαιτέρω ενίσχυση διεθνών συμπράξεων στον ακαδημαϊκό χώρο. Σε παράλληλη εκδήλωση του Ινστιτούτου Στατιστικής της UNESCO, η Υπουργός συζήτησε με εκπροσώπους χωρών-μελών την ανάγκη συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων εκπαιδευτικής φύσης για την αποτελεσματικότερη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής.

Σε γεύμα εργασίας που παρέθεσε η Υπουργός Έρευνας και Ανώτατης Εκπαίδευσης της Νορβηγίας, συζητήθηκε το Διαβατήριο της UNESCO για τα προσόντα των προσφύγων. Περαιτέρω, στο περιθώριο των εργασιών της UNESCO, η κα Κεραμέως πραγματοποίησε διμερείς συναντήσεις με τους Υπουργούς Παιδείας της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας και της Σερβίας, με τους οποίους συζήτησε δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.

Η Υπουργός πραγματοποίησε συνάντηση στο Γαλλικό Προεδρικό Μέγαρο με τον σύμβουλο του Γάλλου Προέδρου Μακρόν κ. Clément Beaune, με τον οποίο συνομίλησε εκτενώς για θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής των δύο χωρών.

Η κα Κεραμέως, επίσης, συνάντησε Έλληνες εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, συλλόγους γονέων και εκπροσώπους της Ελληνικής Κοινότητας Παρισιού, καθώς και Έλληνες Ακαδημαϊκούς, με τους οποίους συζήτησε διεξοδικά θέματα που αφορούν στην ελληνόγλωσση εκπαίδευση, αλλά και σε δυνατότητες ενίσχυσης συνεργασιών.

14-11-2019 Αποτελέσματα μετεγγραφών ακαδημαϊκού έτους 2019 – 2020 – Εκκίνηση διαδικασίας υποβολής ενστάσεων

melidepypost

14-11-2019 Αποτελέσματα μετεγγραφών ακαδημαϊκού έτους 2019 – 2020 – Εκκίνηση διαδικασίας υποβολής ενστάσεων

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφών είναι διαθέσιμα από σήμερα Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής Μετεγγραφών 2019.

Υποβλήθηκαν 10.753 αιτήσεις με μοριοδοτούμενους λόγους (κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια), από τις οποίες 70 υποβλήθηκαν από φοιτητές που έχουν εισαχθεί στα ΑΕΙ με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, 147 από φοιτητές οι οποίοι δήλωσαν ότι εμπίπτουν στις κατηγορίες της παραγράφου 8 του άρθρου 21 του ν. 4332/2015, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και οι υπόλοιπες 10.536 από φοιτητές οι οποίοι δήλωσαν ότι πληρούν κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια.

Επιπλέον, υποβλήθηκαν 3883 αιτήσεις από αδελφούς προπτυχιακούς φοιτητές οι οποίοι πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις του στοιχείου ε) της παρ. 8 του ν.4332/2015, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Μετεγγράφονται:

α) 5434 φοιτητές με μοριοδοτούμενους λόγους (κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια), εκ των οποίων οι 145 είναι οι δικαιούχοι της υποπαραγράφου β της παρ. 8 του άρθρου 21 του ν. 4332/2015 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και οι 50 είναι Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, και

β) 3868 αδελφοί προπτυχιακοί φοιτητές.

Επιπλέον υποβλήθηκαν 52 αιτήσεις από φοιτητές κυπριακής καταγωγής, εκ των οποίων κρίθηκαν επιτυχόντες οι 31.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνδεθούν στην ειδική εφαρμογή με τους κωδικούς με τους οποίους υπέβαλαν την αίτησή τους μέσω του σχετικού συνδέσμου https://transfer.it.minedu.gov.gr ή μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων από σχετικό σύνδεσμο.

Ενστάσεις-αιτήσεις θεραπείας θα υποβάλλονται μέσω της ανωτέρω ηλεκτρονικής εφαρμογής από την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου έως και την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019.

14-11-19 Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020

αθλητές

14-11-19 Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται σήμερα, Tρίτη  12/11/2019, τα αποτελέσματα των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την κατηγορία των αθλητών το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020.

Τα ανωτέρω αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στους υποψηφίους  μέσω  διαδικτύου στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  www.minedu.gov.gr   (αρχική σελίδα)  ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://results.it.minedu.gov.gr

Οι υποψήφιοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα πληκτρολογώντας στο σχετικό πεδίο τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό υποψηφίου και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο-Όνομα-Πατρώνυμο- Μητρώνυμο ).

Οι υποψήφιοι οι οποίοι εισάγονται χωρίς ποσοτικό περιορισμό σε Σχολή, Τμήμα/Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος Πανεπιστημίου της προτίμησής τους, μπορούν να πληροφορηθούν τα αποτελέσματα με τον ανωτέρω τρόπο, εφόσον γνωρίζουν τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό υποψηφίου, ή   επικοινωνώντας στα τηλέφωνα : 210-3442067, 210-3442709.

Οι εγγραφές των εισαγομένων θα πραγματοποιηθούν από 19 Νοεμβρίου 2019 έως και 29 Νοεμβρίου  2019.

Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία εγγραφής είναι αποκλειστική και οι επιτυχόντες εγγράφονται στο  Α΄ εξάμηνο.

Οι ενδιαφερόμενοι  πρέπει να  υποβάλουν, αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους, στη Γραμματεία της σχολής ή τμήματος επιτυχίας τους μέσα στην παραπάνω προθεσμία τα ακόλουθα:

      α) Αίτηση εγγραφής

      β) Φωτοαντίγραφο, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 11 του ν.  2690/1999 (ΦΕΚ Α΄45), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 1 κεφ. Α΄ του ν. 4250/2014 (ΦΕΚ Α΄74), τίτλου απόλυσης

      γ) Υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνουν ότι δεν είναι εγγεγραμμένοι σε άλλη σχολή ή τμήμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας

      δ) Τέσσερις  (4) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.

Οι εισαγόμενοι αθλητές κατά την προσέλευσή τους για εγγραφή πρέπει να έχουν μαζί τους το δελτίο της αστυνομικής τους ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο από το οποίο να αποδεικνύεται η ταυτότητά τους.

Επισημαίνεται ότι όσοι είναι εγγεγραμμένοι σε άλλη Σχολή, πρέπει να διαγραφούν προκειμένου να εγγραφούν στη νέα σχολή εισαγωγής τους.

Διευκρινίζεται ότι τα  σχετικά δικαιολογητικά που έχουν υποβάλει οι επιτυχόντες στο Υπουργείο Παιδείας  και Θρησκευμάτων θα αποσταλούν υπηρεσιακά στη Σχολή επιτυχίας τους.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top