Δελτία Τύπου

20-07-10 Αποτελέσματα Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας

Δελτίο Τύπου

Ανακοίνωση επιτυχόντων στις  εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας για τις γλώσσες: Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική

Από το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται τα ονόματα των επιτυχόντων στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας για τις γλώσσες: Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική και Ιταλική, επιπέδων A (A1 «στοιχειώδης γνώση» & Α2 «βασική γνώση»), Β1 «μέτρια γνώση», Β2 «καλή γνώση» και Γ1 «πολύ καλή γνώση»,Ισπανική επιπέδων Β2 «καλή γνώση» και Γ1 «πολύ καλή γνώση» και Τουρκική επιπέδου Β1 «μέτρια γνώση» που πραγματοποιήθηκαν στις 8-9 Μαΐου 2010.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα από :

  1. το Διαδίκτυο www.kpg.minedu.gov.gr -- Είσαι Υποψήφιος; -- Αποτελέσματα Μαΐου 2010, όπου αναρτώνται οι καταστάσεις με την αναλυτική βαθμολογία ανά ενότητα καθώς και τη συνολική βαθμολογία κάθε υποψηφίου. Οι υποψήφιοι μπορούν να έχουν πρόσβαση με τη χρήση του κωδικού τους, που αναγράφεται στη καρτέλα υποψηφίου καθώς και τουλάχιστον τους τρεις αρχικούς χαρακτήρες του επωνύμου τους.
  2. τις Διευθύνσεις/Γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου είχαν υποβληθεί οι αιτήσεις των υποψηφίων (το τηλέφωνο της κάθε υπηρεσίας αναγράφεται στο Δελτίο Εξεταζομένου).

Οι επιτυχόντες θα μπορούν να παραλαμβάνουν τα πιστοποιητικά τους από τις Διευθύνσεις/Γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου είχαν υποβάλει την αίτηση συμμετοχής στις εξετάσεις, κατά το τέλος Σεπτεμβρίου 2010, έχοντας μαζί τους το δελτίο εξεταζομένου ή το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

16-07-10 Απεστάλησαν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο οι πίνακες μοριοδότησης των υποψηφίων Διευθυντών

Ανακοινώνεται ότι απεστάλησαν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο οι πίνακες μοριοδότησης των υποψηφίων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους ενδιαφερόμενους καθώς και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδω.

16-07-10 Συνέντευξη Τύπου για Έρευνα και Τεχνολογία

ypdvmth_thumb_other250_0Δελτίο Τύπου 16/07/2010

Συνέντευξη Τύπου για Έρευνα και Τεχνολογία

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, θα παραχωρήσει τη Δευτέρα, 19/07/2010, στις 12.30, Συνέντευξη Τύπου, για θέματα Έρευνας και Τεχνολογίας (Αίθουσα Έλλη Παππά).

 

Για το Δελτίου Τύπου πατήστε εδώ.

16-07-10 Μελέτη του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ για την ισότητα των φύλων στην Εκπαίδευση

Δελτίο Τύπου 16/07/2010

Μελέτη του Δικτύου Πληροφόρησης «ΕΥΡΥΔΙΚΗ» για την ισότητα των φύλων στην Εκπαίδευση

 

Δημοσιεύθηκε η νέα μελέτη του  Ευρωπαϊκού Δικτύου Πληροφόρησης «ΕΥΡΥΔΙΚΗ», σχετικά με την ισότητα των φύλων στην εκπαίδευση. Η μελέτη καλύπτει  τα κράτη μέλη της ΕΕ.  Τα κύρια πορίσματα που προκύπτουν είναι τα εξής:

  • Οι ρόλοι και τα στερεότυπα των φύλων είναι το κύριο πρόβλημα

 Με ελάχιστες εξαιρέσεις, όλες οι χώρες της Ευρώπης έχουν ή σχεδιάζουν να θεσπίσουν πολιτικές για την ισότητα των φύλων στην εκπαίδευση. Ο πρωταρχικός στόχος είναι η αμφισβήτηση των παραδοσιακών ρόλων και στερεοτύπων των φύλων. ʼλλοι στόχοι περιλαμβάνουν την προώθηση της αντιπροσώπευσης των γυναικών στους φορείς λήψης αποφάσεων, την αντιμετώπιση συνήθων προτύπων σχολικής φοίτησης σε σχέση με φύλο και την καταπολέμηση της παρενόχλησης λόγω φύλου στο σχολείο. Σπάνιες είναι οι κυβερνητικές  πρωτοβουλίες με στόχο την ενημέρωση των γονέων σχετικά με τα θέματα ισότητας  των φύλων και τη μεγαλύτερη συμμετοχής τους στην προώθηση της ισότητας των φύλων στην εκπαίδευση.

 

Τα κορίτσια παίρνουν συνήθως καλύτερους βαθμούς και έχουν υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας στις σχολικές εξετάσεις αποφοίτησης από τα αγόρια, ενώ τα αγόρια είναι πιθανότερο να εγκαταλείψουν το σχολείο ή να επαναλάβουν σχολικές χρονιές.  Διεθνείς έρευνες δείχνουν ότι τα αγόρια είναι πιθανότερο να μην έχουν καλές  επιδόσεις στην ανάγνωση, ενώ τα κορίτσια είναι πιθανότερο να έχουν χαμηλότερες επιδόσεις στα μαθηματικά στο ένα τρίτο τουλάχιστον των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων. Ωστόσο, το κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο εξακολουθεί να είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας.

 Λίγες μόνον χώρες αντιμετωπίζουν τα ανεπαρκή επιτεύγματα των αγοριών ως πολιτική προτεραιότητα (η φλαμανδική κοινότητα του Βελγίου, η Ιρλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο). Ακόμη λιγότερες χώρες έχουν ειδικά προγράμματα για τη βελτίωση των δεξιοτήτων ανάγνωσης των αγοριών και των επιτευγμάτων των κοριτσιών στα μαθηματικά και στις θετικές επιστήμες (Aυστρία, Ηνωμένο Βασίλειο (Αγγλία).

 

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αντιμετωπίζει την ανισότητα των φύλων στην εκπαίδευση τόσο ενθαρρύνοντας την πολιτική συνεργασία ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ όσο και μέσω των χρηματοδοτικών προγραμμάτων της. Η καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού και της ανισότητας των φύλων αποτελεί μια θεμελιώδη προτεραιότητα για τη χρηματοδοτική υποστήριξη που προσφέρει η ΕΕ σε πολυεθνικά εκπαιδευτικά προγράμματα και εταιρικές σχέσεις μέσω του προγράμματος διά βίου μάθησης.

 

  • Ο επαγγελματικός προσανατολισμός με επίκεντρο την ισότητα των φύλων απευθύνεται στα κορίτσια

Πολλοί νέοι άνδρες και νέες γυναίκες στα επαγγελματικά σχολεία και στη γενική δευτεροβάθμια εκπαίδευση εξακολουθούν να επιλέγουν σταδιοδρομίες οι οποίες αντικατοπτρίζουν τους παραδοσιακούς ρόλους των φύλων. Για την αντιμετώπιση του θέματος αυτού χρειάζονται καλύτερος επαγγελματικός προσανατολισμός και σύμβουλοι σταδιοδρομίας πιο ευαίσθητοι στο θέμα της ισότητας των φύλων και συνεπώς πιο ικανοί να αμφισβητήσουν τα στερεότυπα.

 

Ο επαγγελματικός προσανατολισμός με επίκεντρο την ισότητα των φύλων, ο οποίος διατίθεται σήμερα μόνον στις μισές ευρωπαϊκές χώρες, απευθύνεται συχνότερα στα κορίτσια παρά σε αγόρια και, συνήθως, αποσκοπεί στην ενθάρρυνση των κοριτσιών να επιλέξουν σταδιοδρομίες στον τομέα της τεχνολογίας και των θετικών επιστημών. Μολονότι υπάρχουν ενδιαφέρουσες επιμέρους πρωτοβουλίες και σχέδια, υπάρχει έλλειψη γενικών εθνικών στρατηγικών για την καταπολέμηση των στερεοτύπων των φύλων στις επιλογές σταδιοδρομίας και πρωτοβουλιών που απευθύνονται στα αγόρια.

 

  • Οι πολιτικές για την τριτοβάθμια εκπαίδευση επικεντρώνονται κυρίως στον όλο και μεγαλύτερο αριθμό των γυναικών στα μαθηματικά, στις θετικές επιστήμες και στην τεχνολογία (MΕT)

Οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν την πλειονότητα των φοιτητών και των αποφοίτων σε όλες σχεδόν τις χώρες και κατέχουν κυρίαρχη θέση στους τομείς της παιδείας, της υγείας και πρόνοιας, των ανθρωπιστικών επιστημών και των καλών τεχνών. Οι άνδρες κυριαρχούν στους τομείς της μηχανικής, της μεταποιητικής βιομηχανίας και των δομικών κατασκευών.

 

Περίπου τα δύο τρίτα των χωρών διαθέτουν πολιτικές για την ισότητα των φύλων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ωστόσο, σχεδόν όλες αυτές οι πολιτικές και τα σχέδια απευθύνονται μόνον στις γυναίκες. Αφετέρου, το ποσοστό των γυναικών στο εκπαιδευτικό προσωπικό στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα μειώνεται με κάθε βαθμίδα στην κλίμακα της ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας. Ωστόσο, περίπου ένα τρίτο μόνο των χωρών έχουν εφαρμόσει συγκεκριμένες πολιτικές για την επίλυση αυτού του προβλήματος με στόχο την εξάλειψη αυτού του κάθετου επαγγελματικού διαχωρισμού.

 

Πολιτικές που ασχολούνται με αμφότερα τα θέματα υπάρχουν στη φλαμανδική κοινότητα του Βελγίου, στη Γερμανία, στις Κάτω Χώρες, στην Αυστρία, στη Σουηδία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Νορβηγία.

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

 

Η πλήρης μελέτη με τίτλο «Gender Differences in Educational Outcomes: study on

the measures taken and current situation in Europe»

http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/thematic_studies_en.php

http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/thematic_studies_fr.php

http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/thematic_studies_de.php

 

Αναλυτικές εθνικές περιγραφές των πολιτικών για την ισότητα των φύλων θα καταστούν διαθέσιμες στο διαδικτυακό τόπο: www.eurydice.org

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

15-07-10 Η Υπουργός Παιδείας στο άτυπο Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας για την Έρευνα, στις Βρυξέλλες

Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ʼννα Διαμαντοπούλου, στο άτυπο Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας, για την Έρευνα, στις Βρυξέλλες

Η Υπουργός Παιδείας, ʼννα Διαμαντοπούλου, θα συμμετάσχει σήμερα και αύριο, 15 & 16/07/2010, στο άτυπο Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας, για θέματα Έρευνας, στις Βρυξέλλες.

Στο επίκεντρο του Συμβουλίου θα βρεθεί ο σχεδιασμός για το 8ο “Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Πλαίσιο”, σχετικά με την Έρευνα.

Στο πλαίσιο της υλοποίησης των στόχων της Στρατηγικής για το 2020 οι περιφερειακές, εθνικές και ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές και να αποβλέπουν σε έρευνα υψηλής ποιότητας και αντίστοιχη παραγωγή καινοτομίας.

Η Υπουργός Παιδείας θα υπογραμμίσει την ανάγκη συμφωνίας και καλύτερης συνεργασίας μεταξύ των θεσμικών οργάνων της ΕΕ, αναφορικά με τις διαδικασίες υλοποίησης των ερευνητικών προγραμμάτων. Θα αναφερθεί, ακόμη, στην ανάγκη για απλοποίηση των σημερινών  διαδικασιών, κανόνων και συστημάτων,  στη βάση κοινά αποδεκτών βασικών αρχών.

 

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας.)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top