Δελτία Τύπου

03-07-19 Ίδρυση 8 νέων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

04 02 16 smeae 400px

03-07-19 Ίδρυση 8 νέων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ακολουθώντας τη βασική αρχή του για στήριξη και αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ανακοινώνει την ίδρυση 8 νέων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, ιδρύονται:

  • 2 Ειδικά Νηπιαγωγεία
  • 3 Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) και
  • 3 Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια

Αξίζει να σημειωθεί ότι 1 από τα 3 Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ιδρύεται στο Δήμο Αθηναίων, καθώς μέχρι σήμερα ο μεγαλύτερος Δήμος της χώρας δεν διέθετε παρόμοια σχολική μονάδα, με αποτέλεσμα οι μαθητές δημότες του Δήμου Αθηναίων να διανύουν καθημερινά μεγάλη απόσταση για να φοιτήσουν σε Ε.Ε.Ε.ΕΚ. όμορου Δήμου. Η ίδρυσή του θα συμβάλλει θετικά και στην εύρυθμη λειτουργία των υπολοίπων Ε.Ε.Ε.ΕΚ. της Αττικής.

Επίσης, με την ίδια Κοινή Υπουργική Απόφαση μετατρέπονται 2 σχολικές μονάδες σε Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια και ιδρύονται τομείς και ειδικότητες. Ακόμα, προάγονται 8 Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης λόγω αύξησης του μαθητικού τους δυναμικού και υποβαθμίζονται 3 λόγω μείωσης αυτού. Τέλος, καταργούνται 6 Σ.Μ.Ε.Α.Ε. οι οποίες προ πολλών ετών δεν λειτουργούσαν λόγω έλλειψης μαθητών.

Μετά τις ανωτέρω αλλαγές δημιουργούνται ακόμα καλύτερες συνθήκες για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών κάθε μαθητή, στο πλέον κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον, σε κάθε σημείο της χώρας.

Επισυνάπτεται το ΦΕΚ ιδρύσεων νέων Σ.Μ.Ε.Α.Ε.

03-07-19 Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκαν εξετάσεις εκτέλεσης και ερμηνείας ενόργανης και φωνητικής μουσικής στο πλαίσιο των Πανελλαδικών Εξετάσεων

rsz clarinet 1708715 960 720

03-07-19 Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκαν εξετάσεις εκτέλεσης και ερμηνείας ενόργανης και φωνητικής μουσικής στο πλαίσιο των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, εξετάσεις εκτέλεσης και ερμηνείας ενόργανης και φωνητικής μουσικής. Η διαδικασία αυτή αποτελούσε πάγιο αίτημα της μουσικής κοινότητας και των Τμημάτων ΑΕΙ που είχαν ανάλογες κατευθύνσεις.

Οι εξετάσεις υλοποιήθηκαν σε 14 εξεταστικά κέντρα με την κατάλληλη υποδομή μουσικών οργάνων σε όλη την Ελλάδα. Οι υποψήφιοι/ες αξιολογήθηκαν σε μουσικό όργανο της επιλογής τους, συμπεριλαμβανομένης της φωνής, καθώς και σε όποιο είδος μουσικής κατεύθυνσης επιθυμούσαν.

Με αφορμή την ολοκλήρωση της διαδικασίας που κατά την πρώτη εφαρμογή της εξελίχθηκε ομαλά, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου δήλωσε: «Οι εξετάσεις εκτέλεσης και ερμηνείας ενόργανης και φωνητικής μουσικής αποτελεί καθοριστικό παράγοντα αναβάθμισης της μουσικής παιδείας της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Για την υποδειγματική διεξαγωγή των εξετάσεων θέλω να ευχαριστήσω τους μουσικούς αξιολογητές που χάρη στη σοβαρότητα, την εμπειρία, το επίπεδο αλλά και τη θέλησή τους συνέβαλαν ουσιαστικά στο σημαντικό αυτό εγχείρημα.

Καθοριστική συμβολή είχαν επίσης η Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Εξετάσεων, η οποία αποτελείτο από έγκριτα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας από τα πανεπιστήμια ΕΚΠΑ, Ιόνιο και Ιωαννίνων, καθώς και ο διοικητικός μηχανισμός του Υπουργείου που οργάνωσε και στήριξε τη διαδικασία. Θερμές ευχαριστίες σε όλους».

 

 

 

03-07-19 Απάντηση του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. στην ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών ΔΙΕΚ

inedibim newx400

03-07-19 Απάντηση του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. στην ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών ΔΙΕΚ

Σε συνέχεια της πρόσφατης ανακοίνωσης της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Δημοσίων ΙΕΚ, το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. θα ήθελε να διευκρινίσει τα παρακάτω σημεία τα οποία αφορούν στα θέματα αρμοδιότητάς του:

  1. Ως αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση του έργου των Δημοσίων ΙΕΚ, λαμβάνουμε τη μέγιστη δυνατή μέριμνα ώστε να ικανοποιούνται τα αιτήματα των Διευθυντών των ΔΙΕΚ που αφορούν σε προμήθειες (πχ. υλικά εκπαίδευσης, γραφικής ύλης, ανταλλακτικών, επισκευών εξοπλισμού κλπ.). Προϋπόθεση για την ικανοποίηση των αιτημάτων αυτών είναι να αφορούν σε δικαιολογημένες και επιλέξιμες δαπάνες λειτουργίας και να πληρούνται οι προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον σχετικό θεσμικό πλαίσιο. Θα πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι δεν τηρείται πάντα το σύνολο των προϋποθέσεων αυτών από τα ΔΙΕΚ, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται καθυστερήσεις για τις οποίες σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
  2. Είναι σε γνώση τόσο των Διευθυντών των ΔΙΕΚ όσο και των ίδιων των εκπαιδευτών ότι η επιλογή και η πληρωμή μη πιστοποιημένων εκπαιδευτών ενέχει δυσχέρειες εξαιτίας του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου, συνεπώς οι όποιες καθυστερήσεις είναι σε γνώση τους.
  3. Όσον αφορά στις δαπάνες μέσω των σχολικών επιτροπών και στις πληρωμές των προμηθευτών, η διαδικασία έως την ολοκλήρωση των πληρωμών απαιτεί βάσει νόμου την αποστολή του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών από τα ΔΙΕΚ, κάτι το οποίο δεν τηρείται στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Σε συνέχεια των ανωτέρω, θα ήταν αποτελεσματικότερο οι Διευθυντές των ΔΙΕΚ να εστιάσουν στην άρτια εκτέλεση των υπηρεσιακών τους καθηκόντων και στην εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας, αντί να επιχειρούν να συντηρούν πολιτικά παιχνίδια τα οποία δεν αρμόζουν στο χώρο της επαγγελματικής κατάρτισης. 

02-07-19 Απάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κ. Γαβρόγλου στο ΚΙΝΑΛ

08 k 400

02-07-19 Απάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου στο ΚΙΝΑΛ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το ΚΙΝΑΛ για την τιμή που μου έκανε να εκδώσει ανακοίνωση με έναν τίτλο που παραπέμπει σε επικήδειο παρά σε οτιδήποτε άλλο: «Αποχαιρετώντας τον Κ. Γαβρόγλου». Το προσπερνάμε.

Διαβάζοντας, όμως, το κείμενο μας πιάνει θλίψη για την έλλειψη επιχειρηματολογίας αλλά και την ένταση της εμπάθειας μιας ανακοίνωσης που θα μπορούσε να είναι πολιτισμένη και ουσιαστική για να καταλάβουμε, επιτέλους, τις θέσεις του ΚΙΝΑΛ για την εκπαίδευση. Μέσα από έναν ατελείωτο αχταρμά, πουθενά δεν δεσμεύεται ούτε για την ανάγκη διορισμού των 15.000 μόνιμων εκπαιδευτικών, ούτε για την υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, ούτε μας λέει τις θέσεις του για την Γ Λυκείου, η οποία ουσιαστικά δεν υφίσταται σήμερα, ούτε αν συμφωνεί με τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης μόνον με το απολυτήριο, σε Πανεπιστημιακά Τμήματα, ούτε αν συμφωνεί με τις ρυθμίσεις που έχουν γίνει για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς όπως και για τους εργαζόμενους στα φροντιστήρια. Θρηνεί για την τεχνολογική εκπαίδευση όταν με μεγάλη μαεστρία άφησε χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα χιλιάδες πτυχιούχους και προσπάθησε για πολλά χρόνια να εντάξει το τεχνολογικά ιδρύματα στο σύστημα πολιτικής διαπλοκής.

Το αποκορύφωμα, όμως, του αποχαιρετισμού είναι το παράπονο του ΚΙΝΑΛ ότι η ΝΔ υιοθετεί τις θέσεις του αλλά τις κάνει πιο συντηρητικές!

Του ευχόμαστε καλή επιτυχία στον μάταιο τούτο κόσμο, και ελπίζουμε να βρει παρηγοριά σε όλες τις θέσεις της ΝΔ που το ίδιο υιοθέτησε.

02-07-19 Κατανομή 500 θέσεων ΔΕΠ στα Πανεπιστήμια για το ακαδημαϊκό έτος 2019 - 2020

400x550 foitites amfitheatro

02-07-19 Κατανομή 500 θέσεων ΔΕΠ στα Πανεπιστήμια για το ακαδημαϊκό έτος 2019 - 2020

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου υπέγραψε απόφαση για την κατανομή 500 θέσεων για την πρόσληψη διδακτικού προσωπικού / μελών Δ.Ε.Π. στα Α.Ε.Ι. για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020.

Το έγγραφο σε μορφή pdf

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας.)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top