Δελτία Τύπου

28-06-19 Διευκρινίσεις σχετικά με την πρόταση αντιστοίχισης πτυχίων ΤΕ σε πτυχία ΠΕ

yp 16b 400

28-06-19 Διευκρινίσεις σχετικά με την πρόταση αντιστοίχισης πτυχίων ΤΕ σε πτυχία ΠΕ

Με αφορμή τοποθετήσεις και δημοσιεύματα σχετικά με την πρόσφατη πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για το σχέδιο αντιστοίχισης και ισοτίμησης πτυχίων ΤΕ με πτυχία ΠΕ, διευκρινίζονται τα εξής:

Α. Η μόνη κυβέρνηση που κατά γενική ομολογία ασχολήθηκε αποτελεσματικά και σε βάθος με τις στρεβλώσεις και τις αδικίες που υφίστανται τα ΤΕΙ από το 1983 έως σήμερα είναι η σημερινή, η οποία έβαλε τέλος στις από εδώ και στο εξής διαφοροποιήσεις αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με την εμπέδωση του Ενιαίου Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης, ο οποίος επισφραγίστηκε με τον ν. 4610/2019. Η νέα αρχιτεκτονική των Πανεπιστημίων εγγυάται αναβαθμισμένα πτυχία ΠΕ σε όλους όσοι  εισάγονται στα Τμήματα της προτίμησης τους.

Β. Παράλληλα, η κυβέρνηση ξεκίνησε εδώ και δύο χρόνια έναν διάλογο με όλους τους ενδιαφερομένους για την απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε αποφοίτους ΤΕ, που εκκρεμούν εδώ και 35 χρόνια και μετά από εξαντλητικές συζητήσεις νομοθετήθηκε το άρθρο 257 στον ν. 4610/2019, το οποίο εισάγει μία διαφανή και τεχνικά πλήρη διαδικασία, παρόμοια με αυτή που κατέληξε στην έκδοση του ΠΔ 99/2018 για τους διπλωματούχους Μηχανικούς, για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων Μηχανικών ΤΕ, μετά από δεκαετίες κωλυσιεργίας και ερασιτεχνισμών προηγούμενων δεκαετιών, που κατέπεσαν στο ΣτΕ. Οι επιτροπές που θα συγκροτηθούν, λαμβάνουν υπόψη την εισήγηση της οικείας επιτροπής των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 46 του ν. 4485/2017, πράγμα που σημαίνει ότι τα πορίσματα που έχουν διαμορφωθεί μετά το 2017 για την επίλυση της τριαντακονταετούς εκκρεμότητας θα αξιοποιηθούν από την Επιτροπή του ν. 4610/2019. Μετά από 35 χρόνια αρρύθμιστων δικαιωμάτων των Μηχανικών ΤΕ, όσοι κάνουν κριτική θα πρέπει να δηλώσουν με σαφήνεια αν επιθυμούν ή όχι να συνεχιστεί το καθεστώς ασάφειας και ομηρίας ή να αρχίσουν να λύνονται αυτές οι εκκρεμότητες. Αναρωτιόμαστε μήπως κάποιοι βολεύονται από τη συνέχιση της σημερινής κατάστασης.

Γ. Όσον αφορά  στο επίμαχο ζήτημα της πρότασης ισοτίμησης και αντιστοίχισης των πτυχίων ΠΕ και ΤΕ: Κατηγορείται από την Επαγγελματική & Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΕΕΤΕΜ) το Υπουργείο και ο Υπουργός προσωπικά ότι εξαπάτησε τους αποφοίτους ΤΕ, αφού σε δήλωσή του είχε αναφέρει ότι τα πτυχία των ΤΕΙ είναι ισότιμα με αυτά των πανεπιστημίων. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι αν και τα ΤΕΙ και τα Πανεπιστήμια αποτελούσαν έως τώρα τους δύο πυλώνες της Ανώτατης Εκπαίδευσης και τα πτυχία που απέδιδαν αντιστοιχούν στο επίπεδο 6 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων, για 4ετή προγράμματα σπουδών (όσον αφορά το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων υφίσταται η ισοτιμία των πτυχίων), η διάκριση μεταξύ πανεπιστημιακού και τεχνολογικού τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, από τον ν.2916/2001 και μετά ήταν πάντα σαφής και εδραζόταν στο είδος των σπουδών που τα Ιδρύματα του πανεπιστημιακού και του τεχνολογικού τομέα παρείχαν.  Η αναβάθμιση σε πανεπιστημιακό Τμήμα και ο αντίστοιχος αποδιδόμενος τίτλος δεν είναι μια απλή λογιστική πράξη πιστωτικών μονάδων, αλλά εμπεριέχει την ενίσχυση του προγράμματος σπουδών με νέα μαθήματα και την αλλαγή του χαρακτήρα πολλών μαθημάτων από τη στόχευση της εφαρμογής στην οποία εστιάζουν τα ΤΕΙ στη μεγαλύτερη θεωρητική εμβάθυνση που χαρακτηρίζουν τις πανεπιστημιακές σπουδές. Ανάλογη διαδικασία καλούνται να ακολουθήσουν και οι εν ενεργεία φοιτητές των ΤΕΙ που καταργήθηκαν, οι οποίοι επιφορτίστηκαν με επιπλέον μαθήματα για να λάβουν, εφόσον το επιθυμούν, τίτλο σπουδών ΠΕ. Συνεπώς, το Υπουργείο είναι απολύτως συνεπές, αφού τη διαδικασία που ακολουθείται για τους εν ενεργεία φοιτητές, την προτείνει για τους απόφοιτους χωρίς τη βάσανο των κατατακτηρίων, ενώ αυτοί που εμπαίζουν τους απόφοιτους είναι αυτοί που απαιτούν ή και τάζουν απευθείας μετατροπή του πτυχίου τους σε ΠΕ. Το Υπουργείο έχει την υποχρέωση στις προτάσεις του να κινείται με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον, τη διασφάλιση της νομιμότητας, την πραγματική κατοχύρωση των πτυχίων, μακριά από αστήρικτες αιτιάσεις, οι οποίες μπορεί να ακούγονται ευχάριστες, όμως δεν οδηγούν πουθενά και δε θα λύσουν το πρόβλημα των αποφοίτων, αφού η αυτόματη μετατροπή των πτυχίων ΤΕ σε ΠΕ δεν είναι σύννομη και προσκρούει σε πληθώρα αποφάσεων του ΣτΕ που αναφέρονται στον διακριτό ρόλο των δύο πυλώνων της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Η υλοποίηση της πραγματικά Ενιαίας Ανώτατης Εκπαίδευσης στην χώρα μας που επισφραγίστηκε με τον ν. 4610/2019, αποτελεί μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση μακράς πνοής, μοναδική στα χρονικά του Ελληνικού Κράτους, η οποία άρει τις ανισότητες από εδώ και στο εξής και ανοίγει τον δρόμο για την ορθολογική διευθέτηση σειράς στρεβλώσεων που ταλαιπωρούν τους αποφοίτους των ΤΕΙ τα τελευταία σαράντα χρόνια.

27-06-19 Ανοιχτή δημόσια επιστολή του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου προς τον Πρόεδρο της Ν.Δ. Κυριάκο Μητσοτάκη

28 03 gavr

27-06-19 Ανοιχτή δημόσια επιστολή του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου προς τον Πρόεδρο της Ν.Δ. Κυριάκο Μητσοτάκη

Κύριε Μητσοτάκη,

                Επειδή υπάρχει μία πολυγλωσσία στις τοποθετήσεις των συνεργατών σας και ορισμένων Βουλευτών της ΝΔ, για τα ζητήματα της Εκπαίδευσης αλλά και ασάφειες στο δημοσιευμένο πρόγραμμα της Ν.Δ. για την Εκπαίδευση, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη η αποσαφήνιση των θέσεων του κόμματός σας ως προς τα παρακάτω ερωτήματα:

 1. Συμφωνείτε με τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση σε δημόσιες σχολικές μονάδες με καθολική δημόσια χρηματοδότηση και δωρεάν πρόσβαση για όλους;

 

 2. Συμφωνείτε με τη μείωση των γραπτά εξεταζομένων μαθημάτων στο Γυμνάσιο και το Λύκειο;

 

 3. Συμφωνείτε ότι η Γ΄ Λυκείου ουσιαστικά δεν υφίσταται σήμερα και ότι πρέπει να εξελιχθεί σε μία τάξη μετάβασης που θα εξασφαλίζει τη διασύνδεση των εγκύκλιων σπουδών με την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με λίγα σε αριθμό μαθήματα και πολλές ώρες διδασκαλίας για το κάθε μάθημα (4 μαθήματα των 6 ωρών την εβδομάδα);

 

 4. Συμφωνείτε με τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης μόνον με το απολυτήριο, σε Πανεπιστημιακά Τμήματα στα οποία η ζήτηση από τους υποψηφίους φοιτητές θα είναι μικρότερη από τον αριθμό των εισακτέων, διατηρώντας παράλληλα και τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων για τα υπόλοιπα Τμήματα;

 

 5. Συμφωνείτε με την παροχή δωρεάν παιδείας για όλους από την προσχολική εκπαίδευση μέχρι και την ανώτατη εκπαίδευση ή θεωρείτε πως θα πρέπει να καθιερωθεί η επιλογή σχολείων με το σύστημα κουπονιών (vouchers);

 

 6. Συμφωνείτε με τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών 4.500 στην Ειδική Αγωγή το 2019, και 10.500 στη Γενική Εκπαίδευση τα επόμενα δύο χρόνια;

 

 7. Συμφωνείτε με την επαναφορά της αναλογίας προσλήψεων/αποχωρήσεων στο 1:1 ή εμμένετε στον κανόνα 1 πρόσληψη για 5 αποχωρήσεις; Δεδομένου ότι η εφαρμογή του κανόνα 1:5 επιτρέπει περί τις 1800 προσλήψεις ετησίως στο δημόσιο γενικά πώς θα εξασφαλίσετε το διορισμό 15.000 εκπαιδευτικών;

 

 8. Συμφωνείτε με τη δυνατότητα επαναπροκήρυξης κάθε θέσης καθηγητή Πανεπιστημίου που κενώνεται λόγω συνταξιοδότησης;

 

 9. Συμφωνείτε με τις ρυθμίσεις που έχουν γίνει για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς όπως και για τους εργαζόμενους στα φροντιστήρια;

 

 10. Συμφωνείτε με την νέα αρχιτεκτονική των Πανεπιστημίων (νέα Τμήματα, συνέργειες με ΤΕΙ, Πανεπιστημιακά Ερευνητικά Κέντρα, διετή προγράμματα σπουδών για αποφοίτους ΕΠΑΛ που θα παρέχουν επαγγελματικά πιστοποιητικά ευρωπαϊκών προδιαγραφών) ή εμμένετε στη μετατροπή θεσμοθετημένων Πανεπιστημίων σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών;

 

 11. Συμφωνείτε με την δημιουργία και λειτουργία του Ελληνικού Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ);

 

 12. Συμφωνείτε με την επίλυση του ζητήματος των επαγγελματικών δικαιωμάτων όπως αυτή αποτυπώθηκε στον Νόμο 4610/2019 για τους αποφοίτους των ΤΕΙ;

 

 

Σας ευχαριστώ.

Με εκτίμηση,

Κώστας Γαβρόγλου

Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

27-06-19 Άρθρο Υφ. Παιδείας Μ. Τζούφη στο Documento για την ενίσχυση της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό

27 tzuelin

27-06-19 Άρθρο Υφ. Παιδείας Μ. Τζούφη στο Documento για την ενίσχυση της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό

Παρατίθεται ολόκληρο το άρθρο της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Μερόπης Τζούφη στο Documento, για την ενίσχυση και την αναβάθμιση της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό.

«Η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό αποτελεί διαχρονικά αντικείμενο επιστημονικής μελέτης, αλλά και σημείο πολιτικών αντιπαραθέσεων. Ειδικότερα, τα τελευταία χρόνια της κρίσης και της αύξησης των μεταναστευτικών ροών προς χώρες του εξωτερικού, η ελληνόγλωσση εκπαίδευση καλείται να διαδραματίσει έναν νέο ρόλο, με κύριο στόχο τη διάδοση της ελληνικής γλώσσας και την παιδαγωγική υποστήριξη των μαθητών, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή ένταξή τους στις κοινωνίες στις οποίες διαβιούν και ταυτόχρονα να διατηρούνται οι δεσμοί τους με τη χώρα.

Στην κατεύθυνση αυτή, το Υπουργείο Παιδείας κατέβαλε προσπάθεια βελτίωσης του νομοθετικού πλαισίου και πέτυχε τη σταδιακή αύξηση του κρατικού προϋπολογισμού για τις δαπάνες που αφορούν την ελληνόγλωσση εκπαίδευση. Ενδεικτικά, το 2015 ο κρατικός προϋπολογισμός προέβλεπε 9 εκατ. €, ενώ για το 2019 ξεπερνά τα 15 εκατ. €.

Η αύξηση των διαθέσιμων κονδυλίων και η έξοδος από το μνημονιακό πλαίσιο μας επέτρεψε να επιμηκύνουμε την καταβολή του επιμισθίου (επίδομα εξωτερικού) για το πρώτο έτος της παράτασης της απόσπασης των εκπαιδευτικών (3+1 έτη). Η ρύθμιση αυτή θεωρούμε πως αποτελεί ένα ισχυρό κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς ώστε τα σχολεία της ομογένειας να είναι διαρκώς και εγκαίρως στελεχωμένα.

Παράλληλα, μεριμνήσαμε για την άρση αντικινήτρων ως προς την απόσπαση των εκπαιδευτικών, διατηρώντας την οργανική θέση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της απόσπασης, ενώ προκειμένου να ενισχύσουμε τη διαφάνεια και την αξιοκρατία κατά τη διαδικασία επιλογής των Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού, προχωρήσαμε στη συγκρότηση επιτροπής αξιολόγησης και στον λεπτομερή καθορισμό των κριτηρίων επιλογής.

Στο πλαίσιο αυτό και λαμβάνοντας υπόψη τις νέες ανάγκες, προχωρήσαμε στη σύσταση νέου Συντονιστικού Γραφείου Εκπαίδευσης Βαλκανίων με έδρα το Βουκουρέστι, στην αναγνώριση ισοτιμίας του Γυμνασίου και Λυκείου «Αθηνά» στη Ρουμανία, στην ίδρυση ελληνικού Νηπιαγωγείου στις Βρυξέλλες, καθώς και στην ίδρυση και αναγνώριση νέων Τμημάτων Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού σε Βέλγιο, Ιταλία, Γαλλία, Λίβανο, Ζιμπάμπουε και Αυστραλία.

Ιδιαίτερα κρίσιμη παράμετρος για την ομαλή λειτουργία των σχολείων του εξωτερικού είναι η επιστροφή στην «κανονικότητα» έπειτα από πολλά χρόνια, με έγκαιρη διαδικασία αποσπάσεων των εκπαιδευτικών και έγκαιρη αποστολή του εκπαιδευτικού υλικού. Για το σχολικό έτος 2018-2019, η διαδικασία των αποσπάσεων και των παρατάσεων απόσπασης των εκπαιδευτικών ολοκληρώθηκε στην ώρα της και έναρξη της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκε με τους εκπαιδευτικούς στη θέση τους. Εγκαίρως ολοκληρώθηκε και η στελέχωση των Εδρών Νεοελληνικών Σπουδών σε Πανεπιστήμια του Εξωτερικού.

Όσον αφορά το επόμενο σχολικό έτος, έχουμε ήδη μεριμνήσει για την έγκριση των παρατάσεων απόσπασης για τους εκπαιδευτικούς που ήδη υπηρετούν στο εξωτερικό, για την έκδοση νέας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εκπαιδευτικών, ενώ έχει ήδη δρομολογηθεί η αποστολή των βιβλίων.

Η δέσμη αυτών των μέτρων σταθεροποιεί την ελληνόγλωσση εκπαίδευση της διασποράς από τους κλυδωνισμούς της τελευταίας δεκαετίας και δίνει τη δυνατότητα να μιλήσουμε πιο στοχευμένα για τις ποιότητες της εκπαίδευσης και το περιεχόμενο των σπουδών, ενώ συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τις ελληνικές κοινότητες και τους φορείς του εξωτερικού.

Φέτος, μεριμνήσαμε έπειτα από πολλά χρόνια για την οργάνωση επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που θα αποσπαστούν για πρώτη φορά, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΠΕΘ. Παράλληλα, εξετάζουμε την εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών, λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας και περιοχής.

Τέλος, όσον αφορά τα Ευρωπαϊκά Σχολεία, η χώρα μας κατείχε φέτος την Προεδρία του θεσμού, συμβάλλοντας στην ουσιαστική εξεύρεση λύσεων στο πνεύμα της επιδιωκόμενης σύγκλισης και εναρμόνισης. Σημειώνεται ότι στη χώρα μας λειτουργεί το Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας στο Ηράκλειο της Κρήτης, όπου ανανεώσαμε την πιστοποίησή του για την επόμενη τριετία.

Καταληκτικά, παρά τις δύσκολες δημοσιονομικές και λειτουργικές συνθήκες, θέσαμε ως προτεραιότητα την υποστήριξη της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό, μεριμνώντας για την ανάδειξη και προώθηση της ελληνικής γλώσσας και των αξιών της ελληνικής παιδείας και του πολιτισμού σε όλον τον κόσμο. Η προσπάθεια αυτή πρέπει να συνεχιστεί και να βαθύνει προς όφελος των μαθητών και των εκπαιδευτικών της διασποράς, αλλά και συνολικά των ελληνικών κοινοτήτων τους εξωτερικού».

27-06-19 Υπενθύμιση Εξέτασης Μουσικών Μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη και Γνώση» 2019

14 mousekset

27-06-19 Υπενθύμιση Εξέτασης Μουσικών Μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη και Γνώση» 2019

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι εξετάσεις των μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη και Γνώση» για τους υποψηφίους Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), θα διενεργηθούν στα παρακάτω εξεταστικά κέντρα και με βάση το πρόγραμμα που ακολουθεί:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2019 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

2019 06 27 17 23 11

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ»

ΚΑΙ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ»

 

Α. Εξεταστικά Κέντρα Μουσικού Μαθήματος «ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ»

α) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Α’ Αθήνας και Δ’ Αθήνας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Αλίμου (οδός Κυθηρίων 69 & Δήμητρος 17, Τ.Κ. 17456 – Αθήνα – Άλιμος).

β) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Β’ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής και Φθιώτιδας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Πειραματικού Μουσικού Γυμνασίου – Λυκείου Παλλήνης (17ο χιλιόμετρο Λεωφόρου Μαραθώνος, θέση Μαρίζα Παλλήνης, Τ.Κ. 15351 – Αθήνα).

γ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Γ’ Αθήνας, Δυτικής Αττικής, Εύβοιας, Φωκίδας, Βοιωτίας και Ευρυτανίας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Ιλίου (οδός Σύμης 5, Τ.Κ. 13100 – Αθήνα – Ίλιον).

δ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Πειραιά, Λέσβου, Σάμου, Χίου, Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Πειραιά (οδός Κ. Μαυρομιχάλη 27, Τ.Κ. 18545 – Πειραιάς).

ε) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Κιλκίς, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης (Προέκταση Εγνατίας 118, Τ.Κ. 555 35 – Πυλαία – Θεσσαλονίκη).

στ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, Σερρών και Πέλλας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Σερρών (1ο χλμ. Σερρών – Νεοχωρίου, Τ.Κ. 62124 – Σέρρες).

ζ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Πιερίας και Ημαθίας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης (οδός Εθνικού Σταδίου 1, Τ.Κ. 60132 – Κατερίνη).

η) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Γυμνασίου - Λυκείου Κομοτηνής (οδός Παναγιώτη Ελλή 6, Τ.Κ. 69132 – Κομοτηνή).

θ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Κοζάνης, Καστοριάς, Φλώρινας και Γρεβενών, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (πλατεία Παύλου Μελά, Τ.Κ. 50300 – Σιάτιστα).

ι) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και Καρδίτσας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Λάρισας (οδός Τάσου Λειβαδίτη 20, Τ.Κ. 41335 – Νέα Πολιτεία – Λάρισα).

ια) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Ιωαννίνων, Πρέβεζας, Άρτας, Θεσπρωτίας, Κέρκυρας και Λευκάδας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων (οδός Κωνσταντινουπόλεως 1, Τ.Κ. 45445 – περιοχή Αγίου Νικολάου Κοπάνων – Ιωάννινα).

ιβ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας, Ζακύνθου και Κεφαλληνίας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Πατρών (Πάροδος ΕΒ 30 Εγλυκάδα, Τ.Κ. 26335 – Πάτρα).

ιγ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Κορινθίας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας, Αργολίδας, Λακωνίας και Ηλείας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας «Μαρία Κάλλας» (Γεωργίου Καρέλια, Ανατολική Παραλία, Τ.Κ. 24100 – Καλαμάτα).

ιδ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Ηρακλείου, Χανίων, Ρεθύμνου και Λασιθίου, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Ρεθύμνου (οδός Καντανολέοντος 10, Τ.Κ. 74100 – Ρέθυμνο).  

 

Β. Εξεταστικά Κέντρα Μουσικού Μαθήματος «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ»

α) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου, θα εξεταστούν στην ΑΘΗΝΑ και στα εξής Εξεταστικά Κέντρα ανάλογα με το αρχικό γράμμα του επωνύμου τους.

  1. Στο Ε.Κ. του κτιρίου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων – αίθουσα «Jacqueline de Romilly» (Α. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180, Μαρούσι), όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α έως και Μ.
  1. Στο Ε.Κ. του 5ου Γενικού Λυκείου Νέας Ιωνίας (οδός Εμμανουήλ Παππά 6 και Φιλελλήνων, Τ.Κ. 14234 - Νέα Ιωνία), όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Ν έως και Ψ.

β) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, θα εξεταστούν στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και στα εξής Εξεταστικά Κέντρα ανάλογα με το αρχικό γράμμα του επωνύμου τους.

  1. Στο Ε.Κ. του 2ου Γενικού Λυκείου Νεάπολης (Στρατόπεδο Στρεμπενιώτη, Τ.Κ. 56701 - Νεάπολη Θεσσαλονίκης), όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α έως και ΣΤΟ.
  1. Στο Ε.Κ. του Μουσικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης (Προέκταση Εγνατίας 118, Τ.Κ. 55535 – Πυλαία Θεσσαλονίκης), όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από ΣΤΡ έως και Ψ. 

 

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ»

 

Α) Στην ΑΘΗΝΑ θα εξεταστούν οι Υποψήφιοι με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου.

Εξεταστικό Κέντρο Υποψηφίων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες του Μαθήματος «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ» στην Αθήνα:

5ο Γενικό Λύκειο Νέας Ιωνίας (Εμμανουήλ Παππά 6 και Φιλελλήνων, Τ.Κ. 14234 - Νέα Ιωνία)

Β) Στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα εξεταστούν οι Υποψήφιοι με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Εξεταστικό Κέντρο Υποψηφίων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες του Μαθήματος «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ» στη Θεσσαλονίκη:

2ο Γενικό Λύκειο Νεάπολης (Στρατόπεδο Στρεμπενιώτη, Τ.Κ. 567 01 - Νεάπολη Θεσσαλονίκης)

Επισημαίνεται ότι για το μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» δεν υπάρχει διαφοροποίηση στα εξεταστικά κέντρα, συνεπώς οι υποψήφιοι με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες εξετάζονται στα ίδια εξεταστικά κέντρα με τους υποψηφίους που εξετάζονται γραπτώς στο συγκεκριμένο μάθημα.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

         

  1. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν μαζί τους υποχρεωτικά το δελτίο εξεταζομένου και κατά προτίμηση και την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο.
  1. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στα εξεταστικά κέντρα μέχρι τις 08.00 π.μ. για το μάθημα Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία και μέχρι τις 09:30 π.μ. για το μάθημα Μουσική Αντίληψη και Γνώση.
  1. Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:

- για το μουσικό μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» η εξέταση της φωνητικής ή οργανικής μουσικής διαρκεί 2’ με 6’ λεπτά για κάθε υποψήφιο,

- για το μουσικό μάθημα «Μουσική Αντίληψη και Γνώση», η εξέταση στο αντικείμενο της Μουσικής Αντίληψης έχει διάρκεια 30’ λεπτών, ενώ η εξέταση στο αντικείμενο της Μουσικής Γνώσης έχει διάρκεια 2 ωρών.

  1. Για την εξέταση στο μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» οι υποψήφιοι θα πρέπει να φέρουν μαζί τους τα μουσικά όργανα στα οποία θα εξεταστούν, εκτός από τα μουσικά όργανα πιάνο και κρουστά ευρωπαϊκά (κλασσικά – σύγχρονα), τα οποία θα υπάρχουν στο χώρο εξέτασής τους. Οι υποψήφιοι κατά την εξέτασή τους δεν θα πρέπει να φέρουν μαζί τους παρτιτούρες και κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, σε ότι αφορά την Λόγια Δυτική Μουσική και την Βυζαντινή Μουσική οι υποψήφιοι θα πρέπει να φέρουν μαζί τους και να καταθέσουν εγκαίρως (μέσω ενός επιτηρητή) προς χρήση από την επιτροπή μια καθαρή παρτιτούρα των επιλεγέντων έργων, ώστε οι εξεταστές να έχουν πλήρη εικόνα των έργων που εξετάζονται οι υποψήφιοι.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους.

 

27-06-19 Συνεχίζεται έως τη Δευτέρα 22 Ιουλίου η υποβολή δικαιολογητικών για τους εκπαιδευτικούς ΤΕ και ΔΕ στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή

27 dikaioleidag

27-06-19 Συνεχίζεται έως τη Δευτέρα 22 Ιουλίου η υποβολή δικαιολογητικών για τους εκπαιδευτικούς ΤΕ και ΔΕ στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή

Μετά την έγκριση της αρμόδιας Επιτροπής του Συμβουλίου της Επικρατείας στο αίτημα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, συνεχίζεται από σήμερα Πέμπτη 27 Ιουνίου έως και τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019 η διαδικασία υποβολής δικαιολογητικών των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατηγοριών ΤΕ και ΔΕ στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή.

Συγκεκριμένα:

Κατόπιν της σχετικής έγκρισης (αριθμ. 101/2019 Γνωμοδότηση) από την Επιτροπή του άρθρου 28 παρ. 4 του ν. 2190/1994 (Α΄ 28) (συγκροτηθείσα με την υπ’ αριθμ. 141/15.4.2019 πράξη της Προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας), συνεχίζεται κανονικά η διαδικασία υποβολής δικαιολογητικών των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατηγοριών ΤΕ και ΔΕ των αριθμ. 4ΕA/2019 και 5ΕΑ/2019 Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, αντίστοιχα.

Η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τους υποψηφίους, επαναπροσδιοριζόμενη κατά τα ανωτέρω, αρχίζει την Πέμπτη 27 Ιουνίου και λήγει τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019.

Οι υποψήφιοι χρησιμοποιούν την ειδική αίτηση κατάθεσης δικαιολογητικών και ακολουθούν τις οδηγίες που είχαν οριστεί στην ανωτέρω πρόσκληση.

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας.)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top