Δελτία Τύπου

01-03-19 Συνάντηση Υφ. Παιδείας Μ. Τζούφη με τον προϊστάμενο της μονάδας Α.5 για Κύπρο και Ελλάδα του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου P. Paquet

tzoufi 500

01-03-19 Συνάντηση Υφ. Παιδείας Μ. Τζούφη με τον προϊστάμενο της μονάδας Α.5 για Κύπρο και Ελλάδα του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου P. Paquet

Σε ιδιαιτέρως θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων με τον προϊστάμενο της μονάδας Α.5 για Κύπρο και Ελλάδα του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, Patrick Paquet.

Η Υφυπουργός αναφέρθηκε συνοπτικά στην εξέλιξη των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων του ΥΠΠΕΘ που αφορούν την Επαγγελματική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ενώ και από τα δύο μέρη, μνημονεύθηκε η άριστη συνεργασία μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Στη συνέχεια, ο κ. Paquet συναντήθηκε με τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΠΕΘ Ηλία Γεωργαντά. Τέλος, συνάντηση πραγματοποίησε με τη Διευθύντρια Νέας Γενιάς Δώρα Μπέη, για θέματα νεολαίας, καθώς και με την Ειδική Σύμβουλο του Γενικού Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς, για θέματα Νέας Γενιάς Χρυσάνθη Γκοντίνου.

 

 

28-02-19 Έξι σημαντικές δράσεις για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ανακοίνωσε ο Υπουργός Κώστας Γαβρόγλου στη Θεσσαλονίκη

IMG 5938 1

28-02-19 Έξι σημαντικές δράσεις για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ανακοίνωσε ο Υπουργός Κώστας Γαβρόγλου στη Θεσσαλονίκη

Για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια αδράνειας του νομικού πλαισίου, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενεργοποιεί τη δυνατότητα απόκτησης απολυτηρίου δημοτικού σχολείου με ταχύρρυθμα προγράμματα σπουδών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ). Επιπλέον, σε συνεργασία με το Υπουργείο Δικαιοσύνης θα δημιουργηθούν τμήματα ΕΠΑΛ μέσα στα Καταστήματα Κράτησης.

Πρόκειται για ορισμένες από τις έξι σημαντικές δράσεις έμπρακτης στήριξης του θεσμού της δεύτερης ευκαιρίας στην εκπαίδευση ενηλίκων, που ανακοίνωσε από τη Θεσσαλονίκη, σε Συνέντευξη Τύπου, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου. «Θέλουμε να αναβαθμίσουμε τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Ήδη έχουμε προχωρήσει στις ανάλογες νομοθετικές πρωτοβουλίες και αυτή η προσπάθεια θα συνεχιστεί», δήλωσε ο Υπουργός και ανακοίνωσε συγκεκριμένα:

Α) Τμήματα προετοιμασίας για συμμετοχή σε εξετάσεις απόκτησης απολυτηρίου δημοτικού σχολείου

«Ενεργοποιούμε τη δυνατότητα που δίνεται από τον ιδρυτικό νόμο των ΣΔΕ (άρθρο 5, παρ.3, ν2525/1997) για ταχύρρυθμο πρόγραμμα σπουδών δημοτικής εκπαίδευσης και απόκτηση απολυτηρίου δημοτικού σχολείου. Στα Τμήματα Προετοιμασίας θα διδάσκουν ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ70. Η διάρκειά του προγράμματος, τα κριτήρια και η διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων».

Β) Μητρώο Εκπαιδευτών και Συμβούλων

«Στο Τεχνικό Δελτίο Έργου των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας έχει ήδη εγκριθεί (στην αυτεπιστασία, με απ’ ευθείας ανάθεση σε ανάδοχο) το ποσό των 20.000 ευρώ για τη δημιουργία και συντήρηση Μητρώου ωρομισθίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Συμβούλων (Ψυχολόγων και Σταδιοδρομίας). Στο πλαίσιο δημιουργίας του Μητρώου επανακαθορίζονται τα κριτήρια και η διαδικασία επιλογής των ωρομισθίων εκπαιδευτών, με σχετική υπουργική απόφαση».

Γ) Τροποποίηση Κανονισμού Οργάνωσης και Λειτουργίας των ΣΔΕ

«Έχουν ζητηθεί από τα αρμόδια Τμήματα της Δ/νσης Δια Βίου Μάθησης προτάσεις από τους Συλλόγους Διδασκόντων και τη Διεύθυνση των ΣΔΕ για την τροποποίηση του Κανονισμού Οργάνωσης και Λειτουργίας των ΣΔΕ, η οποία εκτιμάται ότι χρειάζεται για να επιλυθούν διάφορα ζητήματα, τόσο παιδαγωγικά όσο και διοικητικά, με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία των Σχολείων. Οι σύλλογοι έστειλαν προτάσεις. Αυτή τη στιγμή γίνεται ομαδοποίησή τους. Στην επικαιροποίηση θα συμπεριληφθούν και θέματα σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία των ΣΔΕ σε Καταστήματα Κράτησης. Δημιουργήθηκε άμισθη ομάδα που θα καταλήξει μέχρι τις 15 Μαρτίου στην πρόταση για τον νέο κανονισμό λειτουργίας».

Δ) Καθιερώνεται η Παιδαγωγική Συνεδρίαση ως αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα ΣΔΕ

«Δημιουργείται ομάδα Παιδαγωγικών Υπευθύνων (17 άτομα) οι οποίοι θα έχουν συγκεκριμένες χρεώσεις σχολείων στην επικράτεια. Οι Παιδαγωγικοί Υπεύθυνοι θα αναφέρονται στη Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου, ενώ η έδρα των υπευθύνων θα είναι οι κατά τόπους Περιφερειακές Διευθύνσεις. Είναι ήδη έτοιμη η αντιστοίχιση Παιδαγωγικού Υπεύθυνου και Σχολείων που του αναλογούν. Οι Παιδαγωγικοί Υπεύθυνοι υποχρεούνται να συμμετέχουν στις Παιδαγωγικές Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων. Η προκήρυξη για την επιλογή τους μπορεί να γίνει αμέσως μετά τη δημοσίευση του νέου κανονισμού λειτουργίας των ΣΔΕ. Η ημερομηνία έναρξης της θητείας τους και η διάρκειά της θα ορίζεται με υπουργική απόφαση».

Ε) Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπαίδευσης σε Καταστήματα Κράτησης κατ’ εφαρμογή του άρθρου 31, «Αναβάθμιση και επέκταση της λειτουργίας των σχολείων των φυλακών» του νόμου 4521/2018)

«Την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου λήγει η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών από τους ενδιαφερόμενους για την πλήρωση των θέσεων. Θα ακολουθήσουν συνεντεύξεις. Η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί μέχρι 15 Μαρτίου. Μέχρι τότε πρέπει θα οριστεί με Υπουργική Απόφαση η επιτροπή που θα κάνει τις συνεντεύξεις».

ΣΤ) Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών Σ.Δ.Ε.

«Η επιμόρφωση των μονίμων αποσπασμένων εκπαιδευτικών και των ωρομισθίων εκπαιδευτών των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας είναι στρατηγικής σημασίας και αποτελεί μέρος της εκπαιδευτικής πολιτικής μας, καθώς υποστηρίζει τη συγκεκριμένη καινοτομία και αναβαθμίζει την ποιότητα της εκπαίδευσης. Καθώς ο εκπαιδευτικός στο Σ.Δ.Ε. καλείται να λειτουργήσει σε ένα νέο μεθοδολογικό πλαίσιο διδασκαλίας -που απέχει κατά πολύ από το αντίστοιχο του τυπικού σχολείου- εκτός από την κατάρτιση στο γνωστικό του αντικείμενο πρέπει να αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα την οποία βιώνουν οι εκπαιδευόμενοι και να κατανοεί τα προβλήματα και τις ανάγκες τους. Επιπλέον, καλείται να αλλάξει ρόλο και, εκτός από φορέας της γνώσης, να λειτουργεί ως σύμβουλος και εμψυχωτής, να ενθαρρύνει και να παρακινεί τους εκπαιδευόμενους να δραστηριοποιηθούν και να επεξεργαστούν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους, και κυρίως να μάθουν πώς να μαθαίνουν. Για τους παραπάνω λόγους προχωρούμε σε επιμόρφωση που θα γίνει τον Μάρτιο και θα διενεργηθεί σε δύο φάσεις για την Κεντρική Μακεδονία, δύο για την Αττική και μία για τη Δυτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο. Θα συμμετέχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και ωρομίσθιοι). Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη και η διαδικασία επιμόρφωσης και για την επόμενη σχολική χρονιά (Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2019). Οι επιμορφώσεις θα είναι διήμερες, διάρκειας 20 ωρών, ενώ οι εκπαιδευτές των ΣΔΕ Καταστημάτων Κράτησης θα επιμορφωθούν, 6 ώρες επιπλέον (συνολικά 31 ώρες), συνεπώς η επιμόρφωσή τους θα είναι τριήμερη».

Απαντώντας σε ερώτηση για τη νέα αρχιτεκτονική στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που υλοποιείται και ειδικότερα για τη συνέργεια του Διεθνούς Πανεπιστημίου με τα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Κεντρικής Μακεδονίας, αφού ανέλυσε τη φιλοσοφία του εγχειρήματος τόνισε: «Για πρώτη φορά ακολουθήθηκε μια πρωτόγνωρη διαδικασία. Τα ίδια τα Ιδρύματα με εκπροσώπους που τα ίδια όρισαν, πρότειναν τον σχεδιασμό του ακαδημαϊκού μέλλοντός τους μέσα από συνέργειες Πανεπιστημίων με ΤΕΙ. Αυτό έγινε και με το Διεθνές Πανεπιστήμιο και τα τρία ΤΕΙ και μπορώ να πω ότι τυγχάνει ενθουσιώδους αποδοχής από όλους τους εμπλεκόμενους. Το σχετικό νομοσχέδιο είναι σε διαβούλευση και μέχρι το τέλος του Μαρτίου θα έχει ψηφιστεί». Ο κ. Γαβρόγλου επισήμανε ότι οι Σχολές του Διεθνούς Πανεπιστημίου θα ενταχθούν στο φετινό μηχανογραφικό για την εισαγωγή των φοιτητών στο ακαδημαϊκό έτος 2019 – 2020, αλλά ως προς τα νέα τμήματα, είναι στη διακριτική ευκαιρία των συγκλήτων αν θα ενταχθούν φέτος ή του χρόνου στο μηχανογραφικό.

Ως προς τις προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών, ο Υπουργός ανέφερε ότι εντός του Μαρτίου θα γίνει η προκήρυξη από τον ΑΣΕΠ και θα ανοίξει το σύστημα κατάθεσης δικαιολογητικών για τις 4.500 προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, για το σχολικό έτος 2019-2020. Επιπλέον, θα εκδοθεί Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου που θα κατοχυρώνει τις 5.250 προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2020-2021.

Για το μάθημα των Λατινικών ο κ. Γαβρόγλου ανέφερε ότι μπορεί να είναι μάθημα επιλογής για τους μαθητές που επιθυμούν να το διδαχθούν και ως προς τις αντιδράσεις απάντησε: «Είναι αντιδράσεις που εδράζονται σε ιδεολογικά και σε πολιτικά ζητήματα. Κάποια στιγμή στη χώρα μας θα πρέπει να μπει και το μεγάλο ερώτημα για το πόσο μελετάμε τον ρωμαϊκό πολιτισμό, γιατί όλοι αυτοί που θέλουν να τη γλώσσα των Λατινικών ξεχνούν ότι υπάρχει και ο ρωμαϊκός πολιτισμός ο οποίος ελάχιστα διδάσκεται».

 

 

 

 

 

28-02-19 Συνάντηση Υφυπουργού Παιδείας Μ. Τζούφη με το ΕΣΑΝ

rsz 52651776 1994091324218671 8514840357299552256 n

28-02-19 Συνάντηση Υφυπουργού Παιδείας Μ. Τζούφη με το ΕΣΑΝ

Συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Μερόπης Τζούφη πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου με μέλη του Εθνικού Συμβουλίου Ανάπτυξης Νοσηλευτικής (ΕΣΑΝ) για εκπαιδευτικά θέματα που αφορούν τη νοσηλευτική ειδικότητα. Στη συνάντηση συμμετείχαν από πλευράς του ΕΣΑΝ οι Αντώνης Παπάζογλου, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., Κατερίνα Σαβόγλου, μέλος του Δ.Σ., και Παναγιώτα Σουρτζή, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής.

Οι εκπρόσωποι του ΕΣΑΝ έθεσαν στην Υφυπουργό τα θέματα της εξομοίωσης των πτυχίων νοσηλευτικής ΠΕ-ΤΕ, της αναβάθμισης των πτυχίων νοσηλευτών ΔΕ καθώς και την αναγκαιότητα συγκρότησης Ενιαίας Νοσηλευτικής Ειδικότητας με αφορμή και την εξελισσόμενη αναβάθμιση του ενιαίου χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Η Υφυπουργός επισήμανε ότι στο πλαίσιο των εργασιών της Διυπουργικής Επιτροπής Παιδείας-Υγείας διεξάγεται ήδη δημόσια διαβούλευση με όλους τους φορείς και έχουν κατατεθεί προτάσεις για την ενοποίηση της νοσηλευτικής εκπαίδευσης.

Πιο ειδικά για τα θέματα της εξομοίωσης πτυχίων ΤΕ νοσηλευτικής, η κ. Τζούφη ανέφερε ότι αναμένονται για το συγκεκριμένο θέμα να κατατεθούν οι προτάσεις των επιστημονικών φορέων καθώς και οι εισηγήσεις των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων για τη διαδικασία και τα κριτήρια εξομοίωσης. Υποστήριξε επίσης ότι όσοι και όσες εργάζονται στις δομές δημόσιας Υγείας, σε θέσεις ΤΕ και ΔΕ Νοσηλευτών, θα μπορούν να παραμείνουν σε προσωποπαγείς θέσεις μέχρι την αποχώρησή τους.

Επιπρόσθετα η Υφυπουργός ενημέρωσε ότι όσον αφορά τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ στη νοσηλευτική ειδικότητα, για την οποία εκδηλώνεται αυξημένο ενδιαφέρον, το επόμενο διάστημα το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα ανοίξει το διάλογο για την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών και οι φορείς, όπως και το ΕΣΑΝ, θα έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις προτάσεις τους.

Η Υφυπουργός τόνισε, τέλος, τη σημασία της διαβούλευσης και καλής συνεργασίας όλων των συναρμόδιων φορέων και των Υπουργείων στα θέματα εκπαίδευσης του κλάδου νοσηλευτικής.

28-02-19 Εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Εκπαίδευσης σε 298 από τους 325 δήμους της χώρας με την ένταξη επιπλέον 114 δήμων για το σχολικό έτος 2019-20

prim

28-02-19 Εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Εκπαίδευσης σε 298 από τους 325 δήμους της χώρας με την ένταξη επιπλέον 114 δήμων για το σχολικό έτος 2019-20

Την επέκταση της δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Εκπαίδευσης σε επιπλέον 114 δήμους για το επόμενο σχολικό έτος 2019 -2020 προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση που εκδόθηκε σε εφαρμογή του νόμου 4521/2018. Με την ένταξη των 114 Δήμων, αναμένονται περίπου 16.000 νέες εγγραφές προνηπίων -πέραν των περίπου 24.000 προνηπίων που φοιτούν ήδη στα νηπιαγωγεία των δήμων αυτών- και απελευθέρωση ισάριθμων, ενδεχομένως, θέσεων στις δομές των παιδικών σταθμών, διαθέσιμες για μικρότερα παιδιά και βρέφη.

Κριτήρια τα οποία ελήφθησαν υπόψη στον ορισμό των ανωτέρω δήμων ήταν η θετική εισήγηση των Περιφερειακών Διευθυντών/ντριών Εκπαίδευσης, η θετική άποψη των Διευθυντών/ντριών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και η θετική άποψη των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στις συνεδριάσεις των κατά τόπους τριμερών επιτροπών.

Συνολικά, από τους 325 δήμους της χώρας, 184 δήμοι έχουν ήδη ενταχθεί στη δίχρονη Προσχολική Εκπαίδευση κατά το τρέχον πρώτο σχολικό έτος εφαρμογής του νόμου. Με την έναρξη του σχολικού έτους 2019-20 ο συνολικός αριθμός των δήμων εφαρμογής της θα ανέρχεται σε 298 δήμους.

Με βάση τα παραπάνω, για το σχολικό έτος 2019-2020 αναμένονται 155.000 μαθητές στα δημόσια νηπιαγωγεία σε σύνολο 184.026 γεννήσεων. Προκύπτει δηλαδή ένα ποσοστό 84% νηπίων και προνηπίων που θα φοιτούν στη δημόσια δίχρονη προσχολική εκπαίδευση από το σχολικό έτος 2019-20.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων μεριμνά και προχωρά στην αντιμετώπιση των εκτάκτων αυξημένων αναγκών σχολικής στέγης που προκύπτουν σε εφαρμογή του σχετικού νόμου, με τις παρακάτω ενέργειες:

  •   Χρηματοδότησε με 4 εκατ. 85 χιλ. ευρώ την προμήθεια 70 προκατασκευασμένων αιθουσών νηπιαγωγείου (με προδιαγραφές ΚΤΥΠ) μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων σε χώρους υφιστάμενων σχολικών μονάδων, οι οποίες έχουν υποδειχθεί από τους αρμόδιους Δήμους μετά από σχετικό αίτημα που υπέβαλαν προς το ΥΠΠΕΘ.
  •    Εξέδωσε Υπουργική Απόφαση επικαιροποιώντας το πλαίσιο των απαραίτητων προδιαγραφών μίσθωσης αιθουσών νηπιαγωγείου, τηρώντας απαρέγκλιτα όλες τις προδιαγραφές που συνδέονται με την ασφάλειά τους, με σκοπό την υποστήριξη των δήμων ως προς την ανεύρεση κατάλληλων χώρων.

Με αφορμή την επέκταση της δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Εκπαίδευσης με την ένταξη των 114 δήμων, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου δήλωσε: «Παρά το γεγονός ότι σύσσωμη η αντιπολίτευση γύρισε την πλάτη στο αίτημα της ελληνικής οικογένειας και της εκπαιδευτικής κοινότητας για δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Εκπαίδευση, καταψηφίζοντας τον σχετικό νόμο που φέραμε στη Βουλή, η επιλογή της κυβέρνησης δικαιώνεται μέσα από την κοινωνία. Από τη νέα σχολική χρονιά 155 χιλιάδες μαθητές, δηλαδή το 84% των νηπίων και προνηπίων, θα φοιτούν στη δημόσια και δωρεάν Προσχολική Εκπαίδευση. Επιπλέον, ενισχύεται και διευρύνεται ο αντισταθμιστικός ρόλος του νηπιαγωγείου και εξυπηρετούνται ποιοτικά και σε μεγαλύτερο βαθμό οι συνολικότερες ανάγκες της ελληνικής οικογένειας, καθώς δημιουργούνται περισσότερες θέσεις για παιδιά μικρότερης ηλικίας (από μηνών έως 4 ετών) στους δημοτικούς παιδικούς και βρεφικούς σταθμούς».

Ο Πίνακας των Δήμων

 

28-02-19 Απάντηση στην Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων για το μάθημα των Λατινικών

2 peth

28-02-19 Απάντηση στην Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων για το μάθημα των Λατινικών

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με αφορμή την ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για το μάθημα των Λατινικών, τονίζει:

Η πρόσφατη πρόταση του Υπουργού Κώστα Γαβρόγλου για εισαγωγή του μαθήματος των Λατινικών ως μάθημα επιλογής στην Γ’ Λυκείου δεν είναι δυνατόν να προκαλεί τέτοιου είδους αντίδραση από όσους εμφανίζονται ως υποστηρικτές του μαθήματος.

Τα μαθήματα επιλογής, που εντάσσονται στο Πρόγραμμα Σπουδών, αποτελούν σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και δεν μπορεί να απαξιώνονται, πόσω μάλλον από επιστημονικές ενώσεις.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της διαβούλευσης θα εξετάσει κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη θέση.

 

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας.)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top