Δελτία Τύπου

08-11-17 Απάντηση σε δημοσίευμα για τις κρίσεις Διευθυντών από το ΠΥΣΔΕ Πειραιά

8 pispir

08-11-17 Απάντηση σε δημοσίευμα για τις κρίσεις Διευθυντών από το ΠΥΣΔΕ Πειραιά

Με αφορμή δημοσίευμα το οποίο αποδίδει στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου, αναφορές για τις κρίσεις Διευθυντών που έγιναν από το ΠΥΣΔΕ Πειραιά, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει:

Ουδέποτε ο κ. Γαβρόγλου έκανε τις συγκεκριμένες αναφορές, όπως περιγράφονται στο δημοσίευμα. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο Υπουργός είπε το αυτονόητο. Ότι, δηλαδή, η πολιτική ηγεσία είναι υποχρεωμένη να διερευνά τις όποιες καταγγελίες. Αντιθέτως, στην ομιλία του έκανε μόνο θετικές αναφορές για τα στελέχη της εκπαίδευσης του Πειραιά.

 

08-11-17 Δράσεις και εκδηλώσεις στα σχολεία για την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

04 02 16 smeae 400px

08-11-17 Δράσεις και εκδηλώσεις στα σχολεία για την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων πρόκειται να υλοποιήσει μία σειρά εκδηλώσεων-δράσεων που σκοπό έχουν, αφενός, να ευαισθητοποιήσουν την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και το σύνολο της κοινωνίας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση και, αφετέρου, να αναδείξουν καλές πρακτικές στο πεδίο της ειδικής αγωγής και της ενταξιακής εκπαίδευσης.

 Ο κατάλογος που ακολουθεί περιλαμβάνει μια ποικιλία εκπαιδευτικού υλικού (απλοποιημένα κείμενα συμβάσεων, προτεινόμενα παιδικά βιβλία και ταινίες, ντοκιμαντέρ και ομιλίες), το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί δημιουργικά στην εκπαιδευτική πράξη με στόχο:

α) την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας επί θεμάτων αναπηρίας, διαφορετικότητας & δικαιωμάτων,

β) την ανάδειξη της φωνής & την ενδυνάμωση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και

γ) την προώθηση ενταξιακών πρακτικών και μίας κουλτούρας αλληλεγγύης και αποδοχής της διαφορετικότητας.   

Το προτεινόμενο υλικό θα επικαιροποιείται κατά τακτά χρονικά διαστήματα με βάση νεότερες εκδόσεις.

Καλούνται όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να συμβάλουν στον εμπλουτισμό του υλικού, να αποστέλλουν τις προτάσεις τους στο deae@minedu.gov.gr.

Το υλικό σε μορφή pdf. 

07-11-17 Επίσκεψη του Πρέσβη της Γερμανίας στην Ελλάδα, κ. Jens Plötner, στον Υφυπουργό Παιδείας, κ. Δημήτρη Μπαξεβανάκη

7 mpaxge

07-11-17 Επίσκεψη του Πρέσβη της Γερμανίας στην Ελλάδα, κ. Jens Plötner, στον Υφυπουργό Παιδείας, κ. Δημήτρη Μπαξεβανάκη

Εθιμοτυπική επίσκεψη πραγματοποίησε τη Δευτέρα, 06.11.2017, στον Υφυπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Δημήτρη Μπαξεβανάκη, ο Πρέσβης της Γερμανίας στην Ελλάδα, κ. Jens Plötner, συνοδευόμενος από τον επικεφαλής του τμήματος Εργασιακών Σχέσεων, Υγείας και Ασφάλειας και Κοινωνικών Θεμάτων της Γερμανικής Πρεσβείας, κ. Andreas Kehrbach.

Στο πλαίσιο της συνάντησής τους, που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Υφυπουργού, συζητήθηκαν επίκαιρα θέματα του τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, όπως καταρχήν ο νέος θεσμός του  Μεταλυκειακού  Έτους – Τάξης Μαθητείας, που εφαρμόζεται από τον Μάρτιο του 2017 στα ΕΠΑ.Λ. υπό την εποπτεία του ΥΠΠΕΘ.

Επιπλέον, έγινε αναφορά στη συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και σε πιθανούς τρόπους υλοποίησης της Κοινής Δήλωσης Προθέσεων (Joint Declaration of Intent), που υπογράφτηκε το Φεβρουάριο του 2017 στο Βερολίνο. 

 

07-11-17 Απάντηση στον «όρκο» του πρύτανη του ΠΑ.ΜΑΚ

18 ypo

07-11-17 Απάντηση στον «όρκο» του πρύτανη του ΠΑ.ΜΑΚ

Με αφορμή τα όσα αναφέρονται στο σημερινό δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών για τον «όρκο» που διένειμε στην τελετή υποδοχής των πρωτοετών φοιτητών ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Αχιλλέας Ζαπράνης, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δηλώνει:

Προτείνουμε ο κ. πρύτανης να διαβάσει ενώπιον των φοιτητών το εξής κείμενο:

Δεν θα χρησιμοποιώ εμπρηστικές εκφράσεις στις συνεντεύξεις μου, μιας και η ελληνική γλώσσα διαθέτει λεξικό πλούτο ώστε να μπορώ να εκφράζομαι με ευπρέπεια.

Δεν θα στέλνω επιστολές στους συναδέλφους μου πρυτάνεις που με γελοιοποιούν, μιας και η αυτογελοιοποίησή μου αντανακλάται και στο Πανεπιστήμιό μου.

Δεν θα διδάσκω σε εννέα μεταπτυχιακά, μιας και δεν είναι σωστό να διπλασιάζω τον μισθό μου σε βάρος νέων επιστημόνων.

Δεν θα απειλώ ότι θα κλείσω τα μεταπτυχιακά προγράμματα, μιας και η ίδρυση και λειτουργία τους δεν εξαρτάται από εμένα προσωπικά αλλά είναι αποτέλεσμα συλλογικών διαδικασιών.

Δεν θα καλώ κάθε λίγο την αστυνομία στο Πανεπιστήμιο, μιας και η Δημοκρατία παρέχει πολλούς τρόπους να επιλύει διαφορές.

Και τέλος, δεν θα ζητήσω από τους φοιτητές και φοιτήτριες να διαβάζουν κείμενα που τους στέλνω, μιας και η αρλουμπολογία πρέπει να έχει όρια.

Ως προς την πρόταση του αντιπρύτανη κ. Σαρτζετάκη, να επιβληθούν τέλη εγγραφής στους φοιτητές του ΠΑ.ΜΑΚ., η απάντηση δεν μπορεί παρά να είναι μόνο μία: Αυτά κύριε αντιπρύτανη, όταν ανοίξετε δικό σας «μαγαζί».

 

07-11-17 Διεθνοποίηση – Αναγνώριση – Κινητικότητα

 Genikos 1.jpg 550 400

07-11-17 Διεθνοποίηση – Αναγνώριση – Κινητικότητα

Η Γενική Διεύθυνση Ανώτατης Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ  υλοποιεί  την Πρόταση “Greece Exploring Advanced Recognition in Ηigher Εducation (GEAR)” -ΕΑCΕΑ 49/2015, η οποία κρίθηκε επιλέξιμη από την Ε.Ε., στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+.

Το πρόγραμμα (GEAR–577798-EPP-1-2016-1-ELEPPKA3-BOLOGNA), περιλαμβάνει μια σειρά δράσεων και θα ολοκληρωθεί στις 31-05-2018. Έχει στόχο να καταγράψει την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα σχετικά με την κινητικότητα και τις διαδικασίες αναγνώρισης σπουδών και να συνεισφέρει στην απλούστευσή τους με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Συγκεκριμένα: των αρμόδιων υπηρεσιών του ΥΠ.Π.Ε.Θ., την ΑΔΙΠ, το ΙΚΥ, το ΔΟΑΤΑΠ, το ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό των ΑΕΙ καθώς και τους φοιτητές που έχουν συμμετάσχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του GEAR έχουν διεξαχθεί επτά επιτόπια εργαστήρια με θέμα «Διεθνοποίηση – Αναγνώριση – Κινητικότητα» σε AEI της χώρας (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Α.Π.Θ., Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων) και στο ΥΠ.Π.Ε.Θ .

Το έβδομο επιτόπιο εργαστήριο (in-situ workshop) πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, τη Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017.Στο εργαστήριο συμμετείχαν τόσο στελέχη του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ., της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθήνας, της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, της ΑΣΠΑΙΤΕ, του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του ΕΚΠΑ, του ΕΜΠ, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας, του Πάντειου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Πειραιά, του ΤΕΙ Αθήνας, του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, όσο και φοιτητές που είχαν συμμετάσχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+.

Κύριος στόχος του επιτόπιου εργαστηρίου ήταν να παρουσιαστούν τόσο τα ευρήματα της έρευνας, αναφορικά με τα εργαλεία αναγνώρισης της κινητικότητας των φοιτητών και του προσωπικού και ο τρόπος προώθησής τους, όσο και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διεθνή δραστηριότητα εκμάθησης ομοτίμων «Peer Learning Activity (PLA) on Fine-tuning recognition processes: challenges, strategies, tools» που διεξήχθη στην Αθήνα στις 26 και 27 Απριλίου 2017. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου δόθηκε επίσης στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και προβληματισμούς, σχετικά με τα θέματα της κινητικότητας, της αναγνώρισης σπουδών και της διεθνοποίησης των ΑΕΙ, συμβάλλοντας προς την κατεύθυνση της υλοποίησης των στόχων του προγράμματος.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα τελευταία ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας.)                                       

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top