label dt

04-12-19 Συνάντηση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με την ΕΣΑμεΑ

ΥΠΑΙΘ ΕΣΑμεΑ

04-12-19 Συνάντηση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με την ΕΣΑμεΑ

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως συναντήθηκε με εκπροσώπους της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) και ειδικότερα: τον Πρόεδρο, κ. Ιωάννη Βαρδακαστάνη, τον Αντιπρόεδρο, κ. Αντώνη Χαροκόπο, τον Γενικό Γραμματέα, κ. Ιωάννη Λυμβαίο, καθώς και το μέλος της Ελεγκτικής Επιτροπής, κ. Ανδρέα Λίβανο.

Κατά τη συνάντηση η Υπουργός και οι εκπρόσωποι της Συνομοσπονδίας συζήτησαν για τη σύσταση επιτροπής σε συνεργασία με την ΕΣΑμεΑ, η οποία θα προτείνει αλλαγές σε όλη την εκπαιδευτική νομοθεσία για τα άτομα με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Αφού άκουσε με ιδιαίτερη προσοχή τα επιπλέον αιτήματα της ΕΣΑμεΑ, τους διαβεβαίωσε ότι το Υπουργείο εξετάζει την εισαγωγή νέων θεματικών στα σχολεία που στόχο έχουν – ανάμεσα σε άλλα – το σεβασμό στον άλλον και τη διαφορετικότητα. Η κα Κεραμέως υπογράμμισε χαρακτηριστικά πως είναι υποχρέωση όλων μας να αγωνιστούμε «για έναν καλύτερο κόσμο, δίκαιο, βιώσιμο, για μία κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς.»

Στο ίδιο πνεύμα, η Υπουργός ενημέρωσε ότι στα Πανεπιστήμιο ήδη θεσμοθετούνται οριζόντιες αξιολογήσεις σε θεματικές που συμπεριλαμβάνουν και την πλήρη ισότητα δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία, αλλά αξιολογούν και την προσβασιμότητα ΑμεΑ στους χώρους των ΑΕΙ.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-14.00.
Η είσοδος του κοινού ειδικά στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 10.00-14.00.
Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό.
Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr και της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://mydocs.minedu.gov.gr

Η παρούσα τίθεται σε ισχύ από την Τρίτη 14 Ιουλίου 2020.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top