Άρθρο 14 Καταργούμενες διατάξεις 

  «ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Άρθρο 14

Καταργούμενες διατάξεις 

Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, καταργείται κάθε γενική ή ειδική διάταξη που βρίσκεται σε αντίθεση προς τις διατάξεις του.

 

Επιστροφή στην αρχική σελίδα της διαβούλευσης 

Σχόλια  

+67 # ΓΙΑΝΝΗΣ 24-12-2018 17:30
Δεν πρέπει να καταργηθεί η διάταξη σύμφωνα με την οποία προσμετράται η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
+60 # ΜΑΡΙΑ 24-12-2018 19:02
Πρέπει να παραμείνει η προσμέτρηση της επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
+27 # ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΧΟΥΔΗΣ 26-12-2018 08:39
Είναι απολύτως απαραίτητο καθώς το κράτος πρέπει να έχει συνέχεια και να σέβεται το δίκαιο!!!!
-2 # Κωνσταντίνος 24-12-2018 19:15
Δεν μπορεί να καταργηθεί ο γραπτός διαγωνισμός , δεν μας δόθηκε καν η ευκαιρία να διαγωνιστούμε , αποφασίσαμε να σπουδάσουμε με την προϋπόθεση πως θα υπάρχει γραπτός διαγώνιος κάθε 2 χρόνια.
+55 # Χριστίνα Τσαγδή 24-12-2018 19:50
Πρέπει να διαφυλάξετε την προσμέτριση μορίων από διαγωνισμούς ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών. Είναι απόφαση του ΣΤΕ. Πρέπει επιτέλους να αυπάρξει διαφάνεια και αξιοκρατία στις προσλήψεις.
+12 # Σπύρος 24-12-2018 20:22
Όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθεί η διάταξη σύμφωνα με την οποία προσμετράται η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά πρέπει να μετρά και στην ειδική αγωγή εφόσον μετρά ο βαθμός πτυχίου
-28 # ΚΩΣΤΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ 24-12-2018 20:26
ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ.
+41 # SMARO 24-12-2018 20:33
Πρέπει να παραμείνει η προσμέτριση μορίων από διαγωνισμούς ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών. Είναι απόφαση του ΣΤΕ. Πρέπει επιτέλους να συνυπάρξει διαφάνεια και αξιοκρατία στις προσλήψεις.
+36 # kostas del 24-12-2018 20:40
Πρέπει να είναι απαραίτητο και μοριοδοτούμενο προσόν η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό ασεπ. Επιπλέον δεν μπορείτε να μην μοριοδοτείτε και να καταργείτε ουσιαστικά την παιδαγωγική επάρκεια... για τα σχολεία μιλάμε κ. Υπουργέ!
+18 # Μ.Γ 28-12-2018 16:22
Εφόσον βρισκόμαστε στο μεταβατικό διάστημα σε ό,τι αφορά την παιδαγωγική επάρκεια, για τις μη καθηγητικές σχολές θα πρέπει να συνεχίσουν να προηγούνται όσοι έχουν επάρκεια. Για τις καθηγητικές ίσως δεν θα πρέπει να έχουν ακόμα απόλυτη προτεραιότητα οι κάτοχοι επιπλέον πιστοποίησης για την επάρκεια, μέχρι τη λήξη του μεταβατικού (που πρέπει να προσδιοριστεί χρονικά). Και για τις δύο περιπτώσεις πάντως (και ανεξάρτητα από την κατάταξη), αν η επάρκεια προκύπτει από προσόν που δεν έχει μοριοδοτηθεί σε άλλο σημείο (δηλαδή όχι από μεταπτυχιακό, δεύτερο πτυχίο, αλλά από ΑΣΠΑΙΤΕ ή ειδικό πρόγραμμα ΑΕΙ), θα πρέπει να μοριοδοτείται επιπλέον, κατά τόσα μόρια όσα αντιστοιχούν σε ένα προσόν ανάλογων απαιτήσεων.
+17 # Nikoletta 30-12-2018 01:28
Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις που επικαλείται το άρθρο 2, παρ. 2 η παιδαγωγική επάρκεια είναι απαραίτητο τυπικό προσόν. Επομένως, πρέπει να είναι προαπαιτούμενο κριτήριο διορισμού (οι κάτοχοι του να προτάσσονται) και όχι μοριοδοτούμενο.
+9 # Μ.Γ 03-01-2019 10:05
Προαπαιτούμενο κριτήριο η επάρκεια (που άρα καθορίζει την κατάταξη, δηλαδή προτάσσονται οι κάτοχοι επάρκειας, τουλάχιστον στις μη καθηγητικές σχολές) και μοριοδοτούμενο το προσόν που παρέχει την επάρκεια, όταν δεν έχει μοριοδοτηθεί αλλού (δηλαδή δεν είναι μεταπτυχιακό, ή πτυχίο). Δηλαδή το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ που δεν μοριοδοτείται σε κάποια άλλη κατηγορία, θα πρέπει να μοριοδοτηθεί σε διακριτό πεδίο.
+23 # ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΣΤΑΝΟΣ 24-12-2018 20:42
Διατηρείστε τα προνόμια των πολύτεκνων και των άλλων ειδικών κατηγοριών.Ολοι αυτοί θα οδηγηθούν στην ανεργία.
-5 # ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ 25-12-2018 19:33
Η διατήρηση του ποσοστού 20% στους Τρίτεκνους και των αλλων είδικων κατηγοριων πρέπει να μείνει για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης και μη ανατροπής του οικογενειακού προγραμματισμού όλων αυτών.Με τρομάζει η "συναδελφική" αρνητική ψήφος.Δεν βλέπουν όλοι αυτοί τίποτα πέραν του εαυτού τους.Ποιός θα κάνει το τρίτο ή τέταρτο παιδί ; για δύο μόρια που δίνει το νέο νομοσχέδιο.
+28 # Χρήστος Στοϊδης 24-12-2018 22:44
Δεν πρέπει να καταργηθεί το αυτονόητο. Να είναι δηλαδή η παιδαγωγική επάρκεια για το ΕΕΠ προαπαιτούμενο για πρόταξη στην κατάταξη.
+61 # kapa 24-12-2018 23:14
Οι θεσεις των ειδικων κατηγοριων πρεπει να διατηρηθουν, Ειναι ελαχιστες και οφειλετε να τις κρατησετε. Καταφωρη αναλγησια για ολους αυτους τους ανθρωπους που δουλεψαν και προσφεραν.
Και ναι αξιζουν και δεν επιτρεπεται να τους κανετε ανεργους για να μπουν αλλοι που καποια αλλη στιγμη θα τους πεταξετε για να βαλετε καποιους αλλους.
+10 # Markos Xios 25-12-2018 01:13
τί συσκέπτονταν άραγε τόσο καιρό? αναρωτιέμαι!! Αδικίες και παραλείψεις απο τους "σοφους". Απο τη μια δεν θέλετε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια -απο την αλλη τα δημόσια δεν δεχονται πολλούς υποψηφίους. Ασε που πρεπει να έχεις και πορτοφόλα να πληρώνεις σε περιοδο κρισης-ανεργιας.... Και το λέτε δικαιο συστημα? Το επιχειρημα πως ειναι πολυέξοδος ενας ΑΣΕΠ δεν στέκει και μη νομίζετε πως τρωμε σανό. 20 Ευρω δίνουμε Χ 100.000 υποψηφιους νομίζω οτι περισσεύουν κιόλας. Λοιπόν, ΓΡΑΠΤΟΣ ΓΙΑ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ -- ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΕ Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ --
+36 # ΓΙΑΝΝΗΣ 25-12-2018 08:56
Η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών με επιτυχία ΑΣΕΠ, με αφορμή τη μη προσμέτρηση των μορίων του ΑΣΕΠ στα κριτήρια μοριοδότησης για το νέο σύστημα διορισμών, εκφράζει την απόλυτη δυσαρέσκεια και οργή της για κάθε σχετικό τέτοιο ενδεχόμενο.

Πώς είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να διατείνεται πως θα δείξει τον απαραίτητο σεβασμό στην προϋπηρεσία των αναπληρωτών, αλλά παράλληλα να αγνοεί επιδεικτικά να πριμοδοτήσει τον τρόπο που αυτή αποκτήθηκε;

Πότε επιτέλους θα γίνει κατανοητό στην ηγεσία του Υπουργείου πως, εφόσον θέλει να πριμοδοτήσει στο νέο σύστημα τους εκπαιδευτικούς «που τόσα χρόνια κράτησαν όρθιο το δημόσιο σχολείο», οφείλει σεβόμενη το αίσθημα δικαίου να ξεκινήσει από εκείνους που διαθέτουν επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ;

Όλα τα παραπάνω, μαζί κι οι αγωνίες χιλιάδων εργαζόμενων αναπληρωτών αποτυπώθηκαν στις 2.208 υπογραφές, που συνέλεξε το κείμενο διαμαρτυρίας μας σε διάστημα μικρότερο των 20 ημερών μέσα στον Οκτώβρη του 2018.

Η προσμέτρηση, λοιπόν, των μορίων του ΑΣΕΠ στο νέο σύστημα διορισμών δεν είναι απλώς το αίτημα μιας -έστω εκτεταμένης- ομάδας αναπληρωτών, που βλέπει τους κόπους χρόνων να εξανεμίζονται. Είναι το δίκαιο αίτημα μιας ολόκληρης γενιάς ανθρώπων που, αφού διαγωνίστηκαν και πέτυχαν σε συνεχόμενους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, υπηρέτησαν χάριν αυτής της επιτυχίας τους μέχρι και στα πιο απομακρυσμένα μέρη της χώρας μας.

Ένα σύστημα που δεν θα λαμβάνει υπόψη του τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ, αποτελεί την επιτομή της αδικίας και δεν μπορεί από κανέναν να γίνει αποδεκτό. Αν στο Υπουργείο Παιδείας κάποιοι επιθυμούν το νέο σύστημα διορισμών να γυρνά στην αφετηρία όσους πέτυχαν στον διαγωνισμό, τότε να γνωρίζουν πως θα μας βρουν ξεκάθαρα απέναντι τους.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΣΕΠ
+15 # konstantinos 25-12-2018 10:15
O Nόμος 3848/2010 υπήρξε ο μόνος αξιοκρατικός νόμος επιλογής προσωπικού μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ..Χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουμε διοριστεί με αυτό τον τρόπο .Δώστε ευκαιρία στους νέους συναδέλφους να διαγωνιστούν γραπτά και σεβαστείτε τον κόπο χιλιάδων συναδέλφων που συμμετείχαν επιτυχώς σε γραπτούς ασέπ εκπαιδευτικών!!ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥΓΡΑΠΤΟΥΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!!!ΟΧΙΑΛΛΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ !!!Το προσοντολόγιο δεν σας τιμά ...δεν είχαν όλοι οι εκπαιδευτικοί την οικονομική δυνατότητα να συνεχίσουν μεταπτυχιακές σπουδές.Είχαν όμως την ευσυνειδησια ναμελετήσουν και να αξιολογηθούν γραπτά ανάμεσα σε ίσους και να διακριθούν οι καλύτεροι.Μην τιμωρείτε για ακόμη μία φορά όσους ακολούθησαν τους νόμους του κράτους..Είναι τουλάχιστον ανήθικο!!!!
+32 # ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟ 25-12-2018 10:29
Δεν αναφέρεστε καθόλου στης ειδικές κατηγορίες πράγμα που όλα τα προηγούμενα νομοσχέδια τις πρόβλεπαν .Εσείς γιατί τους αποκεφαλίζετε; Τι θα γίνουν αυτοί οι άνθρωποι; Αναγκαστικά θα οδηγηθούν στην ανεργία.είναι αλώστε τόσο ολίγοι που δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα. Λίγοι ανθρωπιά και πολύ κατανόηση.
+4 # Μάριον 30-12-2018 00:54
Οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευτικοί των ειδικών κατηγοριών, σε ειδικότητες όπως θεολόγοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί και χημικοί καταλαμβάνουν μεγάλο ποσοστό των θέσεων αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια.
Στους φιλολόγους για παράδειγμα οι 224 πρώτες θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών, του έτους 2018-19 καταλαμβάνονται από αυτούς.
Μέχρι τη στιγμή που μιλάμε έχουν προσληφθεί περίπου 600 φιλόλογοι αναπληρωτές, επομένως το ποσοστό που κατέχουν οι πολύτεκνοι και οι ειδικές κατηγορίες είναι τεράστιο.
Φυσικά και δεν αυτό το μοναδικό πρόβλημα. Τεράστια αδικία αποτελεί και η απόλυτη πρόταξή τους χωρίς όρους. με μοναδικό κριτήριο τον αριθμό παιδιών.
+2 # Μαρία 03-01-2019 22:11
Οχι στην πρόταξη ή την ποσόστωση των ειδικών κατηγοριών. Σωστή κρίνεται η ήδη αυξημένη μοριοδότησή τους στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου.
+36 # ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ 25-12-2018 10:32
Πρέπει να παραμείνει η προσμέτριση μορίων από διαγωνισμούς ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών. Είναι απόφαση του ΣΤΕ.
+30 # ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΟΚΟΥΚΗ 25-12-2018 10:33
Πρέπει να παραμείνει η προσμέτριση μορίων από διαγωνισμούς ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών. Είναι απόφαση του ΣΤΕ.
+26 # Σταυρούλα 25-12-2018 11:56
Αυτή η προκήρυξη είναι άδικη για τους πολύτεκνους. Το πιτσιρίκι με τα 2 μεταπτυχιακά που τα απέκτησε με τα λεφτά των γονιών του θα χαίρεται και ο πολύτεκνος θα πεινάει σε μία γερασμένη Ελλάδα. Επίσης να μετρήσουν και τα μόρια του τελευταίου διαγωνισμού ΑΣΕΠ στον οποίο έλαβαν μέρος άνθρωποι που έκαναν θυσίες για να περάσουν.
+25 # Ιωάννα 25-12-2018 12:04
ΟΧΙ στο κλείδωμα των πινάκων. Αιτήσεις κάθε χρόνο, όπως γίνονταν μέχρι τώρα.
+21 # Αριστείδης 25-12-2018 13:29
Η επιτυχία στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ μοριοδοτείται ήδη. Γιατί δε διατηρείται η μοριοδόητηση αυτή έστω υπό την αξιολόγηση ακαδημαϊκών κριτηρίων;
+17 # Αριστείδης 25-12-2018 13:47
Η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πρέπει να διατηρηθεί στα κριτήρια μοριοδόητησης έστω και συμβολικά. Συμμετήχαμε όχι για να επιδοκιμάσομε το σύστημα των γραπτών διαγωνισμών αλλά για να εξασφαλίσουμε πρόσβαση στην εκπαίδευση. Πτυχίο, μεταπτυχιακά, σεμινάρια, επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό, ξένες γλώσσες, πιστοποίηση είναι τα ίδια πράγματα αφορούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια μοριοδήτησης. Το ότι αλλάζει ο νόμος πρόσληψης εκπαιδευτικών δεν αναιρεί την επιτυχή συμμετοχή σε γραπτό διαγωνισμό όπως δεν αναιρεί ένα πτυχίο ή μια πιστοποίηση.
+16 # Οδυσσέας 29-12-2018 21:40
Παραθέτοντας Αριστείδης:
Η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πρέπει να διατηρηθεί στα κριτήρια μοριοδόητησης έστω και συμβολικά. Συμμετήχαμε όχι για να επιδοκιμάσομε το σύστημα των γραπτών διαγωνισμών αλλά για να εξασφαλίσουμε πρόσβαση στην εκπαίδευση. Πτυχίο, μεταπτυχιακά, σεμινάρια, επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό, ξένες γλώσσες, πιστοποίηση είναι τα ίδια πράγματα αφορούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια μοριοδήτησης. Το ότι αλλάζει ο νόμος πρόσληψης εκπαιδευτικών δεν αναιρεί την επιτυχή συμμετοχή σε γραπτό διαγωνισμό όπως δεν αναιρεί ένα πτυχίο ή μια πιστοποίηση.

Όχι συμβολική διατήρηση των μορίων του ΑΣΕΠ, Αριστείδη. Να μετρήσει κανονικότατα και γενναιόδωρα ο γραπτός διαγωνισμός. Έτσι αξίζει στην προσπάθεια που καταβάλλαμε.
+28 # ΣΤΑΥΡΟΣ ΧΗΤΑΣ 25-12-2018 15:07
Πρέπει να παραμείνει η προσμέτρηση της επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
-8 # Ρενα 25-12-2018 18:21
Θεωρώ πως είναι πολύ άδικο το νέο σύστημα διορισμών που προτάθηκε για όλους εμάς που τρέχουμε σε όλη την χώρα για να αποκτήσουμε την προϋπηρεσία. Γνωρίζοντας μέχρι τώρα αυτά τα δεδομένα πιστεύω ότι είναι άδικο να μετράται κάτι διαφορετικό. Επιπλέον όσοι στελέχωσαμε τα σχολεία γνωρίζοντας ότι τα μόρια είναι διπλά στα δυσπρόσιτα,είναι αδιανόητο να αναιρείται αυτό,τουλάχιστον για εκείνες τις χρονιές.Η επιλογές μας που ήταν ανάλογες αυτού του γεγονότος.
+14 # Δημητρα 25-12-2018 19:01
Πρεπει για τον πίνακα αναπληρωτων να μετράει η ημερομηνία κτήσης πτυχίου και ο βαθμός καθώς και να μην καταργηθούν .
+9 # Έλλη 25-12-2018 22:11
Πρέπει να παραμείνουν τα μόρια ΑΣΕΠ 2006 ΑΣΕΠ 2008 στην ειδική και στη γενική παιδεία, καθώς διεθνώς προωθείται η συνεκπαίδευση.
+15 # Ευη 25-12-2018 22:23
Πως μπορει να γινουν οι διορισμοι μεσω Ασεπ καταργωντας το μονο αξιοκρατικο διαγωνισμο του ιδιου του Ασεπ;Δεν ειναι οξυμωρο;Οσοι ειχαμε επιτυχιες αφιερωσαμε χρονο διαβαζοντας με την πεποιθηση οτι μονο αυτος ο διαγωνισμος θα ηταν το ακλονητο τεκμηριο της ικανοτητας μας να εργαστουμε στη δημοσια εκπαιδευση.Θα μπορουσαμε να διαβαζουμε για μεταπτυχιακα αλλα δεν μας ζητουνταν.Μας εμπαιζετε λοιπον.
+2 # Ευάγγελος 25-12-2018 23:53
Να εξαφανιστεί από τα αμεα η λεξη μόνιμη από το αναπηρία
+25 # Χαρης 26-12-2018 00:47
Ο ΑΣΕΠ ήταν ο μόνος τρόπος που υπήρχε αν θέλαμε να εργαστούμε στην εκπαίδευση. Προσπαθήσαμε πολυ σκληρά και τώρα δίνετε μόρια σε μεταπτυχια και ξένη γλώσσα και δεν αναγνωρίζετε επιτυχία σε διαγωνισμό που βασίζεται στο γνωστικό μας αντικείμενο. Τεράστια αδικία και εμπαιγμός της προσπάθειας μας
+29 # Ευθύμης 26-12-2018 01:43
Για τα ακόλουθα, όσοι έχετε αντίρρηση να ζητήσετε αναθεώρηση Συντάγματος...Ξεκινώ,
5 πολύτεκνοι 4 παιδιών δημιουργούν μια ολόκληρη τάξη 20 παιδιών, που θα δώσει δουλειά για τις 12 σχολικές τάξεις (δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο) σε πολλές δεκάδες καθηγητών. Υπάρχουν άριστοι εκπαιδευτικοί με πτυχία και τέκνα που στηρίζουν την κοινωνία και το πρόβλημα της υπογεννητικότητας, το οποίο σε λίγα χρόνια θα αδειάσει τις σχολικές αίθουσες. Το Άρθρο 21 του Συντάγματος θεωρεί δίκαιο, χωρίς να γίνεται πράξη, την στήριξη της οικογένειας και ειδικότερα της Πολυτεκνικής. Παρανόμως και αντισυνταγματικά δεν υπάρχει ποσόστωση στο νέο νομοσχέδιο, υπέρ πολυτέκνων και ΑμεΑ. Άπαιτείται άμεση διόρθωση των άρθρων του νέου νόμου με βάση το άρθρο 25 του Συντάγματος και δημιουργία ξεχωριστών πινάκων με ποσόστωση στις προσλήψεις, όπως σε όλους τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Άμεση εφαρμογή του νόμου 4440/2016, άρθρο 25.
+12 # Μ.Γ 26-12-2018 04:18
Λέγεται ότι αν προσμετρηθούν τα μόρια επιτυχίας ΑΣΕΠ, δεν θα δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όσους αποφοίτησαν μετά το ‘08. Οι “ίσες ευκαιρίες” ωστόσο αφορούν σε όλα. Πχ κάποιος που μόλις αποφοίτησε, δεν πρόλαβε να κάνει δεύτερο πτυχίο, ο αναπληρωτής μειωμένου, ή αυτός με δύο παιδιά που εργάζεται μακριά, δεν μπορεί να πληρώσει μεταπτυχιακό από απόσταση κλπ. Ή είναι ίσες ευκαιρίες το να εξαρτάται η πρόσληψή σου ως αναπληρωτής από το αν θα κληρωθείς στην ΑΣΠΑΙΤΕ ώστε να ανέβεις στον πίνακα κατάταξης; Γενικά (με εξαίρεση τα άδικα που κατοχυρώνονται πολλές φορές και νομικά), μάλλον λογική ροή πραγμάτων είναι όλα: όσο μεγαλώνεις και ΑΝ οι συνθήκες το επιτρέπουν- που πολλές φορές δεν συμβαίνει - ΙΣΩΣ να αυξάνονται οι πιθανότητες να έχεις και περισσότερες “ευκαιρίες”. Κι εμείς τόσα χρόνια υπομονή κάνουμε. Στην αρχή, παλεύουμε με λίγα, κάνουμε υπομονή και επιμένουμε, μέχρι να έχουμε προσπαθήσει όσο και άλλοι. Με αυτή την λογική, δεν είχα ίσες ευκαιρίες στον ΑΣΕΠ του 2008, μόλις τελείωσα το πτυχίο μου, γιατί δεν είχα προλάβει να αποκτήσω:
1) μεταπτυχιακό ώστε να μοριοδοτηθώ από αυτό
2) παιδαγωγική επάρκεια, όπως και πολλοί άλλοι επιτυχόντες, με αποτέλεσμα, παρότι γράψαμε καλύτερα σε σχέση με συναδέλφους με ΑΣΠΑΙΤΕ, να διοριστούν εκείνοι κι εμείς να μείνουμε εκτός διοριστέων
Οι πραγματικά άνισες ευκαιρίες όμως ήταν ότι:
1) το 40% των διορισμών γίνονταν εκτός ΑΣΕΠ, γεγονός που αργότερα κρίθηκε αντισυνταγματικό και άρα οι θέσεις αυτές θα έπρεπε να έχουν δοθεί στους τότε επιτυχόντες.
2) στον κλάδο μου υπήρχε ποσόστωση σε αριθμό διοριστέων με αντίστοιχο κλάδο των ΤΕΙ (πλέον ευτυχώς είμαστε ενιαίος κλάδος) και λόγω αυτής διορίστηκαν συνάδελφοι από ΤΕΙ που, εξεταζόμενοι στα ίδια θέματα, είχαν συγκεντρώσει χαμηλότερους βαθμούς από συναδέλφους ΑΕΙ, οι οποίοι δεν διοριστήκαμε και παραμείναμε για πάντα στη λίστα επιτυχόντων
+26 # Μ.Γ 26-12-2018 04:19
Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ έχουν υποστεί σημαντικές αδικίες εδώ και χρόνια, καθώς κάτω από άλλες συνθήκες - συνταγματικότητας - και αν δεν υπήρχε η κρίση, πολλοί από αυτούς θα είχαν ήδη διοριστεί.
Το ελάχιστο χρέος του κράτους αυτή τη στιγμή θα ήταν κανονικά να καλέσει αυτοβούλως προς διορισμό, πριν από οτιδήποτε άλλο, τόσους επιτυχόντες ΑΣΕΠ όσους θα αντιστοιχούσαν στους αντισυνταγματικούς διορισμούς που έγιναν μετά τον ΑΣΕΠ του 2008 (βλ απόφαση 527 του ΣΤΕ). Για το λόγο αυτό έχουν ήδη προσφύγει κάποιοι επιτυχόντες διεκδικώντας το διορισμό τους, ενώ σε ένα ευνομούμενο κράτος δεν θα χρειαζόταν να φτάσουν στα δικαστήρια, αλλά να ακολουθούνται τα νόμιμα από το ίδιο το κράτος. Κάποιοι παρόλα αυτά για διάφορους λόγους δεν έχουν προσφύγει. Δεν θα πρέπει λοιπόν να τους αποδοθεί το ελάχιστο που δικαιούνται, δηλαδή το να προσμετρηθούν τα μόρια του ΑΣΕΠ, ενσωματωμένα στην προϋπηρεσία, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα; Μάλιστα, θεωρώ ότι είναι δίκαιο να προσμετρηθούν και των δύο προηγούμενων ΑΣΕΠ (Και δεν το βλέπω ως έλλειψη ίσων ευκαιριών επειδή δεν πρόλαβα να δώσω στους προηγούμενους :-) ) ή να έχει κάποιος τη δυνατότητα να επιλέξει - στην περίπτωση που έχει περισσότερες επιτυχίες. Ας κάνουμε μια σκληρή προσπάθεια να μην σκεφτόμαστε τι μας συμφέρει υποκειμενικά, αλλά πού βρίσκεται το ηθικό και το δίκαιο. Όλοι οι κλάδοι ελπίζω να στηρίξουν προς αυτή την κατεύθυνση, ακόμα κι αν δεν τους αφορά άμεσα (επειδή ίσως - όπως οι δάσκαλοι - δεν έχουν αδιόριστους επιτυχόντες ΑΣΕΠ)
-19 # Αθανάσιος Παπαστάμου 26-12-2018 09:02
Σε ποιους γραπτούς διαγωνισμούς στο υπόλοιπο δημόσιο (πχ Υπουργείο Οικονομικών), "κρατάνε" τη βαθμολογία για επόμενους διαγωνισμούς;
+28 # ΓΙΑΝΝΗΣ 26-12-2018 09:11
Πρέπει να είναι υποχρεωτική η απόκτηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας πριν τον διορισμό είτε ως μόνιμος είτε ως αναπληρωτής και ωρομίσθιος.
+13 # ΒΑΣΙΛΙΚΗ 26-12-2018 10:19
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλοι αναγνωρίζουν τον εαυτό τους, ΕΚΤΟΣ από τους μεγάλους ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ οι οποίοι αδικούνται κατάφωρα από μια κυβέρνηση που θέλει να υπερασπίζεται την ισότητα. Μόρια στην προϋπηρεσία, στα μεταπτυχιακά, στα σεμινάρια ακόμα και στην ξένη γλώσσα και όχι σ ένα διαγωνισμό νόμιμο που συνδέεται με τη γνώση πάνω στο αντικείμενό μας. Γιατί; κι αν μου πείτε: "εχει καιρό να γίνει". Αυτό δεν είναι δική μας υπαιτιότητα και τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά μπορεί να έχουν αποκτηθεί πριν χρόνια , θα τα καταργήσουμε; Αν θέλετε να υπάρχει δικαιοσύνη, προσμέτρηση και των μορίων του ΑΣΕΠ
+20 # Efthymios 26-12-2018 10:22
Άδικη, παράνομη και αντισυνταγματική η άρνηση εφαρμογής του άρθρου 21 του Συντάγματος καθώς και η πλήρης άγνοια του άρθρου 25 του Ν.4440/2016. Οι συντάκτες του νέου νομοσχεδίου παρανομούν επιδεικτικά αγνοώντας εν ισχύ Νόμο. Το Σύνταγμα το απορρίπτουν? Άμεση εναρμόνιση με τον ισχύοντα Ν.4440/2016.
+25 # Λ.Τ 26-12-2018 12:23
Η επιτυχία ΑΣΕΠ θα πρέπει να θεωρείται ακαδημαϊκό προσόν, κύριοι. Δε βγάλαμε τα ματάκια μας 3 φορές για να πεταχτούμε τώρα στον Καιάδα...
+12 # Efthymios 26-12-2018 15:25
Στις καταργούμενες διατάξεις εννοείται το Σύνταγμα? Δεν υπάρχει καθόλου σύμπνοια με το άρθρο 21 και τους νόμους που ισχύουν στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Άμεση εφαρμογή του νόμου 4440/2016, άρθρο 25 και του άρθρου 6, παρ.3 , Ν.3255/2004. Απόσυρση και διόρθωση με ποσόστωση στις προσλήψεις, όπως αρμόζει σε κάθε Ευρωπαϊκή ευνομούμενη Πολιτεία.
+11 # koralia 26-12-2018 15:38
Στις καταργούμενες διατάξεις εννοείται το Σύνταγμα? Δεν υπάρχει καθόλου σύμπνοια με το άρθρο 21 και τους νόμους που ισχύουν στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Άμεση εφαρμογή του νόμου 4440/2016, άρθρο 25 και του άρθρου 6, παρ.3 , Ν.3255/2004. Απόσυρση και διόρθωση με ποσόστωση στις προσλήψεις, όπως αρμόζει σε κάθε Ευρωπαϊκή ευνομούμενη Πολιτεία. Θα ακολουθήσουν προσφυγές με κάθε έννομο μέσο!!! Άγνοια νόμου συγχωρείται???
+3 # Σταμάτιος 26-12-2018 15:53
πρέπει να προσμετράται και η επιτυχία σε προηγούμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Είναι άδικο, να μην προσμετράτε.

Επίσης αφού υπάρχει πλεόνασμα στον προϋπολογισμό ,γιατί δεν γίνεται ένας ΑΣΕΠ διαγωνισμός που θα παίρνει το 50 % της συνολικής μοριοδότησης και το άλλο 50% από τα ακαδημαϊκά και κοινωνικά κριτήρια.Είναι διακαιότερο να γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ.

δεν υπάρχει λόγος να φοβούνται κάποιοι τον διαγωνισμό.
+16 # Σταμάτης 26-12-2018 15:58
Δεν νοείται διορισμός σύμφωνα και με το συμβούλιο επικρατείας χωρίς διαγωνισμό γραπτό ΑΣΕΠ
+3 # Σοφία 26-12-2018 16:12
Είναι άδικο και αντισυνταγματικό το νέο συστημα. Στέλνει όλες τις ειδικές κατηγορίες στην ανεργία ανερυθρίαστα & χωρίς καμία έγκαιρη πρειδοποίηση. Η πολιτική του " φύγε εσύ έλα εσύ" είναι απαράδεκτη και θα πρέπει να το καταλάβουν αυτό οι κύριοι του Υπουργείου. Δυστυχώς όμως η τακτική του "διαίρει και βασίλευε" εξυπηρετούσε πάντα την πολιτική.
-8 # Χαρά 26-12-2018 17:19
Σε κάθε διαγωνισμό υπάρχουν οι διοριστέοι, οι διοριστέοι των εκπαιδευτικών διαγωνισμών διορίστηκαν! Οι επιτυχόντες απέκτησαν προϋπηρεσία χάρη στην επιτυχία τους για την οποία τώρα ανταμείβονται.Δέκα χρόνια μετά δεν γίνεται να διατηρείται η ίδια κατάσταση, πρέπει να υπάρχει ισορροπία και εκσυγχρονισμός στο σύστημα. Ορθά μοριοδοτούνται τα προσόντα εκάστου εκπαιδευτικού, είναι το πιο ισορροπημένο και δίκαιο σύστημα που έχει υποβληθεί τα τελευταία χρόνια.
-2 # Γιώργος Σ. 26-12-2018 18:08
Οι ειδικές κατηγορίες πρέπει να παραμείνουν ως έχουν όπως σε όλες τις προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ, ιδιαίτερα για το υπουργείο παιδείας που εξ'ορισμού πρέπει να επιδεικνύει την ευαισθησία του για τις εν λόγω κατηγορίες!
+10 # Όλγα 26-12-2018 19:15
Οδηγείτε ανθρώπους στην ανεργία και οικογένειες με παιδιά στην ανέχεια!
Δεν λαμβάνει η συγκεκριμένη προκήρυξη υπόψιν της την ποσόστωση υπέρ των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.
Εν αντιθέσει οι εκπαιδευτικοί από τα ιδιωτικά σχολεία με τις τεράστιες προϋπηρεσιες ,αποκτηθεισες δίπλα στο σπίτι τους ,ευνοούνται !! !Σε μια ευνομούμενη χώρα οι πολίτες της θα έπρεπε να μπορούν να προγραμματίσουν την ζωή τους,ειδικά όταν μέλη της κυβέρνησης διαβεβαίωναν πως για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς θα υπήρχε ποσόστωση και άλλοι πίνακες.
+20 # Ελένη 26-12-2018 19:34
Ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν πρέπει να καταργηθεί. Κάναμε αυτό που έλεγε ο νόμος. Αφήσαμε δουλειες και διαβάζαμε μερόνυχτα. Όλες οι άλλες προϋπηρεσίες δεν ξέρουμε ΠΩΣ βρέθηκαν κύριοι. Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ είμαστε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ και κάναμε αυτό που έλεγε ο ΝΌΜΟΣ.
Προϋποθέση ο ΑΣΕΠ για να μετρήσει η προϋπηρεσία όπου υπάρχουν επιτυχόντες.
+12 # Ελενη 26-12-2018 22:28
Καταργείται το μοναδικό αντικείμενικο κριτήριο το οποίο θα έπρεπε να είναι προαπαιτούμενο, ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ.
Διοριζετε εκείνους που έχουν 120 μήνες προϋπηρεσίας,δηλαδή δημιουργείτε μια άτυπη επετηρίδα ιδιωτικών εκπαιδευτικών και τωρινών αναπληρωτών χωρίς καμία αξιολόγηση.
Όλοι οι άλλοι έξω.

2) Το διδακτορικό μοριοδοτειταο πολύ λίγο. Προφανώς νομίζετε ότι έχει τον ίδιο κόπο με τα μεταπτυχιακά 9 μηνών από Ιταλιβουλγαριες.

Οι μόνοι κερδισμένοι τελικά είναι μια μικρή ομάδα που αντί να διαβάζει χρησιμοποίησε το σύστημα , αγόρασε μεταπτυχιακά, δεν ασχολήθηκε με ΑΣΕΠ , πήρε θέσεις αναπληρωτών που κανονικά βάση νόμου δεν έπρεπε.

Όλοι εμείς που κοπιασαμε για τον ΑΣΕΠ , για να βγάλουμε διδακτορικά σε κανονικά πανεπιστήμια ,σας ευχαριστούμε που μας αποκλείετε για να μονιμοποησετε ουσιαστικά μια κλειστή συντεχνιακή ομάδα αναπληρωτών.
+14 # Kyriaki 26-12-2018 23:29
Τα μόρια των ΑΣΕΠ πρέπει να μετράνε συνολικά στους νέους πίνακες. Αδικηθήκαμε και δεν διοριστήκαμε διοριστήκαμε σύμφωνα με την 527 του ΣΤΕ.
-3 # Τatiana 26-12-2018 23:35
Όχι στην κατάργηση των ειδικών κατηγοριών πολυτέκνων και τριτέκνων. Σε μια χώρα με υπογεννητικότητα θα έπρεπε να δίνονται παραπάνω μόρια, καθώς και η αντίστοιχη ποσόστωση όπως σε κάθε διαγωνισμό ασεπ. Δεν μπορεί 2 μήνες προϋπηρεσίας να ισοδυναμούν με μια ανθρώπινη ψυχή και τον αγώνα της οικογένειας να μεγαλώσει τον άνθρωπο αυτό.
-13 # NIKH 27-12-2018 10:34
Ορθώς καταργούνται οι προηγούμενες διατάξεις και ειδικά ο επαίσχυντος ν.3848/2010 τον οποίο κατήγγειλε όλη η εκπαιδευτική κοινότητα.
+7 # Παναγιώτης τζουν 27-12-2018 12:17
Καλημερα σας!
Δεν εχετε το δικαιωμα να αλλάζετε το συστημα διορισμού ξαφνικα. Οφείλετε να ενημερωσετε το κοσμο οτι το συστημα θα εφαρμοστει σε μια 5ετια τουλαχιστον ωστε να μπορεσουν οι υπιψηφιοι να συγκεντρωσουν τα απαιραιτητα δικαιολογητικα. Οποτε, παραμενει ως εχει για 5+ ετη. Επισης μην πειραζετε τις ειδικες κατηγοριες. Με το νομοσχεδιο, εφοσον εφαρμοστει (που δεν το βλεπω) θα διχαστει η πολυτεκνη ελληνικη οικογενεια.
+14 # Χρήστος Ν. 27-12-2018 15:14
Τα μόρια του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ οπωσδήποτε να προσμετρηθούν στα ακαδημαϊκά κριτήρια!!!! Σοβαρή παράληψη του Νομοσχεδίου!!!
-12 # Σόλων Τ. 27-12-2018 17:44
Όχι στην προσμέτρηση μορίων από παλαιότερους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ καθώς πρόκειται για αθέμιτο ανταγωνισμό με όσους δεν είχαν την ευκαιρία να δώσουν. Ή διεξαγωγή νέου γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ ή ΑΣΕΠ με μοριοδότηση όπως προβλέπεται. Φτάνει πια με την μοριοδότηση διαγωνισμών προ 10ετίας.
+6 # Ανθη 27-12-2018 18:59
Φτύσαμε αίμα για να διαγωνιστούμε και να λάβουμε τα μόρια επιτυχίας μας στους γραπτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ κι εσείς δεν τα λαμβάνετε καν υπόψη. Αντίθετα, φροντίζετε να διοριστούν όλοι οι απολυμένοι των ιδιωτικών σχολείων δημιουργώντας ένα άτυπο καθεστώς μη πληρωμένης εργασίας και την απόλυσή τους ως αντάλλαγμα για είσοδο στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και διορισμών. Θα συνεχιστεί πιο εντατικά η φάμπρικα απλήρωτης εργασίας με εξαργύρωση τον πίνακα διορισμών στη δημόσια εκπαίδευση. Και όσους αγωνίστηκαν για να υπηρετήσουν τη δημόσια εκπαίδευση με 2 κ 3 επιτυχίες σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ γιατί δεν είχαν τις πελατειακές σχέσεις με τις προηγούμενες κυβερνήσεις για να διοριστούν με τα αντισυνταγματικά 30μηνα και 24μηνα και το 40%, τους καταδικάζετε στην αέναη ανεργία..
-11 # Κώστας 27-12-2018 19:29
Οι ανάπηροι και πολύτεκνοι παίρνουν επιδόματα αν θέλουν να δουλέψουν τότε να συμμετέχουν κανονικά στην διαδικασία χωρίς καμία διευκόλυνση τους πίνακες.
Το ποσοστό αναπηρίας 67% είναι αρκετά μικρό πρέπει να γίνει τουλάχιστον 80%
Η Ελλάδα προσφέρει σε επιδόματα ένα μεγάλο ποσοστό του ΑΕΠ για τις ειδικές κατηγορίες, ας αφήσουν τις θέσεις εργασίας διαθέσιμες σε όσους έχουν τα προσόντα.
Όσοι έχουν προϋπηρεσία αποζημιώθηκαν για την προσφορά τους με το μισθό την ώρα που οι υπόλοιποι παρέμεναν άνεργοι, δεν πρέπει να φοβούνται τον γραπτό διαγωνισμό θα είναι σαν διαγώνισμα για να δούμε τι έμαθαν τόσα χρόνια που στήριζαν την εκπαίδευση…
Όσοι έχουν μεταπτυχιακό, διδακτορικό κ.α γιατί φοβούνται να αντιμετωπίσουν όσους έχουν μόνο ένα πτυχίο?
Για πάνω από 20 χρόνια υπάρχει η προϋπόθεση της επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό δεν γίνεται να το παραβλέψετε!!!
-2 # natasa 27-12-2018 22:41
Το Άρθρο 21 του Συντάγματος θεωρεί δίκαιο, χωρίς να γίνεται πράξη, την στήριξη της οικογένειας και ειδικότερα της Πολυτεκνικής. Παρανόμως και αντισυνταγματικά δεν υπάρχει ποσόστωση στο νέο νομοσχέδιο, υπέρ πολυτέκνων και ΑμεΑ. Άπαιτείται άμεση διόρθωση των άρθρων του νέου νόμου με βάση το άρθρο 25 του Συντάγματος και δημιουργία ξεχωριστών πινάκων με ποσόστωση στις προσλήψεις, όπως σε όλους τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Άμεση εφαρμογή του νόμου 4440/2016, άρθρο 25.
+14 # ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΑ 28-12-2018 08:39
Με ποιά λογική δεν μοριοδοτούνται οι επιτυχίες του ΑΣΕΠ;;;;;;;;;;;;;;
-7 # Θανάσης 28-12-2018 10:56
Η διάταξη που λάμβανε υπόψιν τους εκπαιδευτικούς με Σκληρυνση κατα πλακας και Μεσογειακή αναιμία γιατί καταργείται;; Οδηγούνται άνθρωποι στην ανεργία και τους στερείται μακροπρόθεσμα η δυνατότητα να παίρνουν τα φάρμακά τους λόγω έλλειψης ασφάλισης
+5 # ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤ 28-12-2018 11:03
Αφού δεν αναγνωρίζονται τα μόρια ΑΣΕΠ το πιο δίκαιο είναι να μοριοδοτηθουν τουλάχιστον όσο και τα μεταπτυχιακα διότι κύριε υπουργέ όλη εμείς που διαγωνισθηκαμε, ακολουθήσαμε το νόμιμο και αξιοκρατικό τρόπο που υπήρχε. Περιμέναμε 10 χρόνια για να έρθετε και πετάξετε τους κοπους μας στ σκουπίδια. Ευχαριστούμε πολύ!!!
-17 # Γιώργος 28-12-2018 13:34
ΟΧΙ στη μεταφορά της προϋπηρεσίας απο τη Γενική Αγωγή στην Ειδική Αγωγή!
Να διευκρινιστεί ότι η μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας είναι πάνω ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, όπως συμβαίνει στην πρόσληψη των αναπληρωτών Ε.Α. και όχι αόριστα.
+2 # ΡΕΑ ΤΣΑΚΟΥΛΙΑ 28-12-2018 17:56
Η επιτυχία/ες στο γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ ΔΕ γίνεται να παραγραφουν. Συνιστά κατάφορη αδικία. Πρέπει να προσμετρηθούν τα μόρια του καλύτερου για τον υποψήφιο. Μας έκοβαν και τα μισά μετά από δύο χρόνια. Γιατί; Είναι ακαδημαϊκό προσόν και όχι "πληρωμένα" μεταπτυχιακά. Το ΣτΕ θα αποφασίσει.
-25 # Ντίνα 28-12-2018 18:37
Όχι στη μεταφορά της προϋπηρεσίας από τη γενική στην ειδική!!
Όχι στη μοριοδότηση του βασικού πτυχίου ειδικής.
Όχι στη μοριοδότηση του 2ου πτυχίου κ του 2ου μεταπτυχιακού.
Ναι στη μοριοδότηση του μεταπτυχιακού ειδικής!
-24 # Αγγέλα 28-12-2018 20:22
Είναι αδιανόητο η προϋπηρεσία της Γενικής να προσμετράται στην Ειδική!!!
Η προϋπηρεσία πρέπει να είναι αποκλειστικά και μόνο της Ειδικής Αγωγής!
Η μοριοδότηση των ατόμων με αναπηρία ειναι πολύ μεγάλη.
Καλό θα ήταν να μετράει περισσότερα μόρια τα μεταπτυχιακό.
Το 2ο μεταπτυχιακό ή πτυχίο να μετράει μόνο αμα είναι πάνω στην εκπαίδευση.
Μπράβο που επιτέλους παίρνουν μόρια όλα τα παιδιά!!
-11 # ΣΩΤΗΡΗΣ 29-12-2018 00:13
Παράλληλα να προβλεφθεί ειδική μέριμνα για όλες τις ειδικές κατηγορίες και η σε ετήσια βάση πρόσληψη ως μονίμων όλων των πολυτέκνων εκπαιδευτικών.
+5 # Αννα 29-12-2018 10:12
Μονιμοι διορισμοι γινονται μονο με γραπτο διαγωνισμο ΑΣΕΠ.Κι αυτο πρεπει να γινει. Με το να γινει ενιαιος πινακας για εβπ δεν θα γινουν μονιμοι διορισμοι!!!Γραπτος διαγωνισμος οπως οριζει ο νομος!!!
+7 # Eμμα 29-12-2018 14:32
ΟΧΙ στην κατάργηση των μορίων του Γραπτού ΑΣΕΠ.

ΟΧΙ στη μοριόδοτηση Ξένων Γλωσσών! Τι σχέση έχει εάν εγώ ξέρω Ισπανικά, Γαλλικά και Τούρκικα!

ΟΧΙ σε 120 μήνες προυπηρεσία! Αυτό είναι μονιμοποίση συμβασιούχων δεν είναι προκύρηξη.
-4 # Nikoletta 30-12-2018 02:05
Γνωρίζοντας ξένες γλώσσες μπορεί κάποιος να ανατρέχει στη διεθνή βιβλιογραφία, σε ξένες δημοσιεύσεις, σε έρευνες και να ενημερώνεται για όλες τις εξελίξεις στην επιστήμη του και στα παιδαγωγικά. Γι΄αυτό είναι προαπαιτούμενο κριτήριο σχεδόν σε όλα τα μεταπτυχιακά.
-5 # Μαρία 30-12-2018 22:27
Στα αγγλικά είναι η βιβλιογραφία και η έρευνα.
+3 # Em 29-12-2018 14:34
Όχι στην κατάργηση των μορίων του Γραπτού ΑΣΕΠ.
Όχι στη προσμέτρηση Ξένων Γλωσσών.
Ταβάνι στην προυπηρεσία 120 μήνες τους αφήνουν όλους έξω εκτός από αυτούς που είναι ψηλά ήδη και τους ιδιωτικούς. Μόνο αυτούς σκεύτεστε?
-10 # Evan 29-12-2018 14:38
ΟΧΙ στη κατάργηση μορίων του ΑΣΕΠ.
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ μεταπτυχιακών και διδακτορικών.
Μαγελ΄τερη μοριόδοτηση στα διδακτορικά.

Τα διδακτορικά βγαίνουν με ΑΙΜΑ και όχι σε ένα 9μηνο σε γλώσσα που δεν ήξερε ΚΑΝ ο μεταπτυχιακός φοιτητής.
+15 # sot 29-12-2018 15:27
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΑΣΕΠ
-4 # Αμεα εκπαιδευτικος 29-12-2018 16:12
Δε μπορείτε να καταργείτε , το δικαίωμα στην ανεργία ατόμων με σκλήρυνση κατά πλάκας και μεσογειακή αναιμία. Πρόκειται για μη αναστρέψιμες παθήσεις, με συχνές εξετάσεις και ακριβά φάρμακα.
Μας ρίχνετε στο καλάθι των αχρήστων ύστερα από τόσα χρόνια..Η κοινωνική μέριμνα για τα άτομα με χρόνιες παθήσεις θα πρέπει να προβλεφθεί στη προκήρυξη για το διορισμό των εκπαιδευτικων!!!
-2 # Μαρία 03-01-2019 22:18
Οχι στην πρόταξη ή την ποσόστωση των ειδικών κατηγοριών. Σωστή κρίνεται η ήδη αυξημένη μοριοδότησή τους στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου.
-6 # νικος 29-12-2018 19:21
Το υπουργειο παιδειας έχει χρηματοδοτήσει προγράμματα Δια Βίου Μάθησης ΑΕΙ επικαιροποίησης γνώσεων αποφοιτων ΑΕΙ είτε σε ΤΕΙ είτε σε ΑΕΙ. Δεν υπήρχαν δίδακτρα και ήταν διάρκειας ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου, δια ζώσης ,με εργασίες και τελικές γραπτές εξετάσεις. Πρέπει να μοριοδοτηθούν κι αυτά με 4 μόρια όπως τα σεμινάρια των 300 ωρων τα οποία δεν είχαν τελικές εξετάσεις και δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ ΔΩΡΕΑΝ.
-5 # giorgos 29-12-2018 19:23
Το υπουργειο παιδειας έχει χρηματοδοτήσει προγράμματα Δια Βίου Μάθησης ΑΕΙ επικαιροποίησης γνώσεων αποφοιτων ΑΕΙ είτε σε ΤΕΙ είτε σε ΑΕΙ. Δεν υπήρχαν δίδακτρα και ήταν διάρκειας ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου, δια ζώσης ,με εργασίες και τελικές γραπτές εξετάσεις. Πρέπει να μοριοδοτηθούν κι αυτά με 4 μόρια όπως τα σεμινάρια των 300 ωρων τα οποία δεν είχαν τελικές εξετάσεις και δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ ΔΩΡΕΑΝ.
+9 # Κώστας 29-12-2018 19:54
Θα πρέπει να καταργηθεί η Β ανάθεση καθώς επηρεάζει χιλιάδες υποψήφιους αναπληρωτές! Δεν γίνεται να προλαμβάνονται απόφοιτοι τει και να διδάσκουν μαθηματικά στερώντας εκατοντάδες θέσεις από τους πε03.
Η προϋπηρεσία θα πρέπει να μετρήσει μόνο εκεί που αποκτήθηκε και στην συγκεκριμένη περιοχή π.χ Δ Δωδεκανήσου , είναι άδικο να την μεταφέρουν στις υπόλοιπες περιοχές. Να μη ξεχνάμε πως στην ενισχυτική υπάρχει περιορισμός μόνο για μια ΔιΔε
-13 # Γεωργία Πουρνάρα 29-12-2018 20:57
κ. Υπουργέ πρέπει να προβλέψετε όσοι Δημόσιοι Υπάλληλοι από άλλες υπηρεσίες έχουν προϋπηρεσία στην εκπαίδευση πάνω από 80 μήνες να μπορεί να κάνουν αίτηση για διορισμό στο Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων και να μην έχουν κώλυμα βάση της διάταξης του Ν.2839/2000 άρθρο 10 παρ.5 η οποία ορίζει τα εξής: «17. Τακτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμίδας, που διορίστηκαν με τις διατάξεις του παρόντος νόμου, δεν έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν σε διαδικασία πλήρωσης θέσεων των φορέων του άρθρου 14 παρ. 1, με τις διατάξεις του ίδιου νόμου, πριν παρέλθει πενταετία από την ημερομηνία διορισμού τους.» για το λόγο ότι επί επτά έτη δεν έχουν γίνει διορισμοί στην εκπαίδευση και το ανώτερο διάστημα των επτά ετών έχει καλύψει την πενταετία που προβλέπει ο νόμος.
+7 # Παναγιώτης Εκπ/κός 01-01-2019 15:13
Ο νόμος που προβλέπει γραπτό διαγωνισμό για την πρόσληψη εκπαιδευτικών πρεπει να παραμείνει, και μάλιστα να επεκταθεί σε κάθε πρόσληψη στο δημόσιο τομέα.
-14 # Σπύρος 01-01-2019 21:24
Πολύ σωστά καταργούνται όλες οι προηγούμενες διατάξεις, γιατί διαφορετικά θα υπήρχαν νομικά προβλήματα
+6 # Γεώργιος Ρουσόπουλος 02-01-2019 11:45
Επειδή:
1. Το σύστημα διορισμών είναι επιτακτική ανάγκη να στηρίζεται στο κριτήριο το οποίο αναδεικνύει τον ικανότερο και καταλληλότερο εκπαιδευτικό ώστε να προσφέρεται η μέγιστη ποιότητα στην Δημόσια Εκπαίδευση.
2. Η προϋπηρεσία (σύμφωνα με την υπ’ αρ. 527/2015 Απόφαση Ολομέλειας του ΣτΕ, παρ. 13) «δεν έχει υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής και δεν προκύπτει ότι έχει γίνει με αξιοκρατικές εγγυήσεις» και επομένως ΔΕΝ αποτελεί αξιόπιστο κριτήριο διορισμού.
3. Η θέσπιση των ακαδημαϊκών προσόντων ως κριτήριο διορισμού θα αποτελέσει το εφαλτήριο ανάπτυξης συνθηκών αγοροπωλησίας ακαδημαϊκών τίτλων όπου η ελεύθερη αγορά θα ευνοεί τον οικονομικά ισχυρότερο και όχι τον οικονομικά ασθενέστερο και επομένως ΔΕΝ μπορεί να αποτελέσει κριτήριο ανάδειξης του ικανότερου και καταλληλότερου εκπαιδευτικού.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ, συνδυαστικά με τις τρεις προηγούμενες σκέψεις, το προτεινόμενο σύστημα διορισμών ΔΕΝ μπορεί να αποτελέσει επαρκές σύστημα ανάδειξης του ικανότερου και καταλληλότερου εκπαιδευτικού σύμφωνα με τις αρχές της Αξιοκρατίας, της Ισότητας και της Διαφάνειας που επιβάλλει το Ελληνικό Σύνταγμα και για αυτό αντιπροτείνεται η θέσπιση διεξαγωγής ΝΕΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ο οποίος αποτελεί εγγύηση Αξιοκρατίας, Ισότητας και Διαφάνειας.
+6 # Νίκος Μπουντούρης 02-01-2019 13:09
Σοβαρή η παράλειψη προσμέτρησης των μορίων του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ!!! Είναι δυνατόν? Πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριληφθούν στα ακαδημαϊκά κριτήρια αν όχι να αποτελούν το βασικό!!!
+12 # ΔΗΜΗΤΡΗΣ 02-01-2019 17:44
Η κατάργηση των μορίων του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ είναι κατάφωρα άδικη, είναι μόρια που αποκτήθηκαν με αγώνα και κόπο αν σκεφτεί κανείς ότι στον κλάδο ΠΕ02 στο διαγωνισμό του 2008 από τους 17.500 συμμετέχοντες επιτυχόντες , ήταν μόνο οι 3500.

Γιατί λοιπόν κύριοι να καταργηθούν τα μόνα μόρια που έχουν αποκτηθεί με καθαρά αδιάβλητο τρόπο και ταυτόχρονα πιστοποιούν το γνωστικό επίπεδο των επιτυχόντων;

Παράλληλα θεωρείται κύριοι αξιοκρατικό να προσμετρηθούν τα μόρια της πρόσθετης διδακτικής στήριξης που μέχρι και το 2009 προσλαμβανόταν κυρίως όποιος είχε "μπάρμπα στην Κορώνη" ;

Θεωρώ σίγουρο πως ο κύριος Υπουργός θα διορθώσει αυτή τη μεγάλη αδικία άμεσα.
+8 # ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 02-01-2019 17:45
Η κατάργηση των μορίων των επιτυχόντων του τελευταίου γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, καταργεί αυτόματα την επιτυχία των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θυσίασαν κόπο, χρόνο και βίωσαν μία αγχωτική διαδικασία προετοιμασίας για να εξασφαλίσουν ελάχιστα μόρια και να μπορέσουν με νόμιμο, αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο να ενταχθούν στον πίνακα αναπληρωτών και ωρομισθίων και να αρχίσουν μία αξιοπρεπή επαγγελματική σταδιοδρομία μέχρι την μονιμοποίηση τους. Το γεγονός ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί δεν έχουν μόρια προϋπηρεσίας δεν αποτελεί εκούσια επιλογή τους αλλά αποτέλεσμα την αναβλητικότητας διεξαγωγής γραπτού διαγωνισμού μέσω του ΑΣΕΠ από τις εκάστοτε κυβερνήσεις τα τελευταία δέκα χρόνια.
Η κατάργηση του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ καταδικάζει απόφοιτους εκπαιδευτικούς τουλάχιστον της τελευταίας δεκαετίας στην μακροχρόνια ανεργία, καθώς είναι γνωστό ότι ο ιδιωτικός τομέας χαρακτηρίζεται από την ευκαιριακή απασχόληση.
+3 # Βασιλική Φ 04-01-2019 10:57
Πρέπει να προσμετρώνται τα μόρια όλων των ΑΣΕΠ και να εξακολουθήσουν να είναι διπλά τα μόρια στα δυσπρόσιτα. Καμία προϋπηρεσία να μην λαμβάνεται υπόψιν χωρίς προηγούμενη επιτυχία ΑΣΕΠ. Όταν κάποιοι έψαχναν για μέσον, κάποιοι άλλοι έτρωγαν τα νιάτα τους διαβάζοντας για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ , κάνοντας αυτό που το κράτος και οι νόμοι τους ζητούσαν. Όταν κάποιοι δούλευαν δίπλα στα σπίτια τους (ιδιωτικοί) λόγω γνωριμιών και χωρίς ΑΣΕΠ, κάποιοι άλλοι όργωναν τα πέλαγα. Τώρα θέλετε όλοι αυτοί να προηγηθούν, ενώ όσοι πολιτεύτικαν σύμφωνα με τους νόμους του κράτους να τιμωρηθούν. Αυτή είναι η δικαιοσύνη σας;
+1 # ΓΙΩΡΓΟΣ 04-01-2019 13:03
Να παραμείνει στη μοριοδότηση των πτυχίων το 7-14-21 . Οι διάφορες σχολές έχουν διαφορετική δυσκολία...Ένα από τα θετικά του προσχέδιου...Μπράβο
-3 # Θ. Διαμάντης 04-01-2019 14:13
1. Η αναγνώριση προϋπηρεσίας 120 μηνών για τη β/θμια σημαίνει αυτόματη πρόταξη ΜΟΝΟ των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.
2. Η μεγάλη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την πραγματική αναγνώριση της πολυετούς προσφοράς των αναπληρωτών της δημόσιας εκπαίδευσης
3. Τα σεμινάρια των 300 ωρών θα εξελιχθούν σε «βιομηχανία» αντίστοιχη αυτής των μεταπτυχιακών.
4. Η κατάργηση των αυτόματων προτάξεων διάφορων κατηγοριών αποκαθιστά τη δικαιοσύνη και την ισότιμη παρουσία όλων ανάλογα με τα μόρια προϋπηρεσίας τους.
5. Η μη πρόταξη των δυσπρόσιτων είναι απόλυτα σωστή. Τα «διπλά» μόρια είχαν προκαλέσει μεγάλες στρεβλώσεις, συναλλαγές και αδικίες ανάμεσα στους συναδέλφους που προνομιακά είχαν πρόσβαση σε αυτά και σε όσους δεν είχαν. Ουδέποτε μετρούσαν δυσπρόσιτα μόρια στους μόνιμους διορισμούς
6. Να σταματήσει η συντεχνιακή περιχαράκωση της ειδικής αγωγής. Να έχουν το δικαίωμα και όσοι πληρούν στην γενική αγωγή τις προϋποθέσεις να αξιοποιούνται στην ειδική.
7. Καταργείται επιτέλους ο επαίσχυντος ν.3848/2010, γνωστός και ως «νόμος Διαμαντοπούλου»
+5 # Νικολέττα ΠΕ25 04-01-2019 16:31
Οι κάτοχοι της διδακτικής και παιδαγωγικής επάρκειας πρέπει να προτάσσονται. Πιστεύω ότι πολλοί θα προσφύγουν νομικά σε αντίθετη περίπτωση.
-2 # Μαρία Ν. 04-01-2019 19:49
Το να μεταφερθεί η προϋπηρεσία από τη Γενική στην Ειδική με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ, είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ! Και δε θα περάσει. Θα καταστρέψει την ειδική αγωγή ...
+2 # #Φωτεινή 04-01-2019 20:44
Τα μόρια του Ασεπ να συνεχίσουν να υπολογίζονται ως προυπηρεσία!Αυτό είναι το δίκαιο!!!!!!!!!
Τα κερδίσαμε με αξιοκρατικό τρόπο μετά από πάρα πολύ διάβασμα.
# Α.Ζ. 04-01-2019 20:58
Το 2014 ορίστηκε διπλασιασμός της πραγματικής προϋπηρεσίας των απομακρυσμένων σχολικών μονάδων
(σύμφωνα με τη λεγόμενη τροπολογία/εγκύκλιο Λοβέρδου).
Πλέον δεν υπάρχει πουθενά σχετική αναφορά.
Θα ήταν άκρως άδικο και ανήθικο να καταργηθεί αυτός ο διπλασιασμός αναδρομικά και προς τα πίσω, μέχρι το 2014.
Ουσιαστικά, δηλαδή, δεν ίσχυσε και δεν θα ισχύσει ποτέ;
Ήταν απλά ένα κόλπο για να πάει κόσμος εκεί και βόλευε τόσα χρόνια να διατηρείται, αφού δούλευε;
Αν η μοριοδότηση της πραγματικής προϋπηρεσίας ανέβει στους 120 μήνες για τις υπόλοιπες σχ. μονάδες,
θα πρέπει να υπολογιστεί και για τις απομακρυσμένες σχ. μονάδες επί 2
(όπως έχει οριστεί ρητά ως τώρα) από το σχ.έτος 2014-2015 έως και το τρέχον έτος.
# Ρούλα 04-01-2019 23:23
Να μην καταργηθεί η υπ’ αριθμ. 151244/Δ2 Υ.Α. (ΦΕΚ 2617/Β΄/1-10-2014), με την οποία αίρονταν μια αδικία και αποκαθιστούνταν η ισότητα ανάμεσα σε εκπ/κούς που προσλαμβάνονταν στον τόπο τους ή κοντά σε αυτόν και σε εκπ/κούς που προσλαμβάνονταν μακριά από τον τόπο τους.

You have no rights to post comments

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας.)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top