Άρθρο 3 Αιτήσεις

  «ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Άρθρο 3

Αιτήσεις

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση διορισμού ως μόνιμοι ή/και αίτηση πρόσληψης ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι με τον τρόπο που ορίζεται στη σχετική προκήρυξη του Α.Σ.Ε.Π.

 

Επιστροφή στην αρχική σελίδα της διαβούλευσης 

Σχόλια  

-69 # Νίκη 24-12-2018 15:21
Θεωρώ πως το πιο δίκαιο, αξιοκρατικό και αυτό που δίνει ίσες ευκαιρίες και ελπίδες για όλους τους υποψηφίους σύστημα, είναι ο γραπτός διαγωνισμός. Εξάλλου προβλέπεται από το σύνταγμα. Γιατί λοιπόν δεν μας δίνετε μία ευκαιρία; Γνωρίζετε καλά πως αυτό το σύστημα καταλήγει να είναι φωτογραφικό και να ευνοεί μόνο τους έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία. Δώστε μας μια ευκαιρία!
+30 # Ελένη 24-12-2018 23:44
Κι εμείς που δώσαμε γραπτό διαγωνισμό και ήμασταν επιτυχόντες τί ευκαιρία μας δόθηκε; Διαβάσαμε, αποδείξαμε ότι κατέχουμε τις προαπαιτούμενες γνώσεις, φτάσαμε μια ανάσα πριν το διορισμό και τώρα δεν προσμετράται καν σαν κριτήριο... Θεωρώ ότι η επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πρέπει να μοριοδοτειται.
+12 # Iωαννης 26-12-2018 10:41
Παραθέτοντας Ελένη:
Κι εμείς που δώσαμε γραπτό διαγωνισμό και ήμασταν επιτυχόντες τί ευκαιρία μας δόθηκε; Διαβάσαμε, αποδείξαμε ότι κατέχουμε τις προαπαιτούμενες γνώσεις, φτάσαμε μια ανάσα πριν το διορισμό και τώρα δεν προσμετράται καν σαν κριτήριο... Θεωρώ ότι η επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πρέπει να μοριοδοτειται.


Συμφωνώ απόλυτα με τη συνάδελφο.Η επιτυχία του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ πρέπει το λιγότερο να μοριοδοτείται..προσπάθειες χρόνων συναδέλφων ( έδωσαν 3- 4 φορές γραπτό διαγωνισμό ήταν επιτυχόντες αλλά όχι διοριστέοι) δεν πρέπει να απαξιώνεται τόσο απλά.
# Μαρθα 26-12-2018 22:58
Συμφωνώ απόλυτα! Πολλοί από μας,αν δεν άλλαζαν οι νόμοι κάθε λίγο και λιγάκι, θα ήμαστε διορισμένοι σήμερα. Αντί γι’αυτο,δίναμε ΑΣΕΠ και πάλι ΑΣΕΠ κι άντε πάλι ΑΣΕΠ,για μια φρούδα τελικά ελπίδα.

Το πρόβλημα με τι διαγωνισμό του ΑΣΕΠ όμως,είναι για μένα και τι εξής: ΔΕΝ είναι αξιοκρατικός,ούτε κατα διάνοια,αφού υπάρχουν ευνοϊκές μοριοδοτήσεις για αρκετές κατηγορίες,όποτε αυτόματα, οι υπόλοιποι; Είμαστε ήδη σε μειονεκτική θέση. ΑΣΕΠ ανα χρόνο λοιπόν,ναι,αλλά καθαρά επι ίσοις όρους,καμία ευνοϊκή μοριοδότηση πουθενά.

Κοινωνικό κριτήριο δεν είναι μόνο η πολυτεκνία. Μακροχρόνια ανεργία,ασθένεια/αναπηρία όχι του ίδιου του εκπαιδευτικού αλλά στην οικογένεια του; Αυτά κι αλλά πολλά,αν το πάμε με ευνοϊκές ρυθμίσεις,δε θα έπρεπε να λαμβάνονται υπ’ όψιν; Κανένα κοινωνικό κριτήριο λοιπόν,δίκαιο για όλους.
+21 # Ευθύμης 25-12-2018 01:45
Επίσης το Σύνταγμα προβλέπει την στήριξη των οικογενειών με τέκνα και ειδικότερα των πολύτεκνων. Σκεφτείτε ποιοι θα διδάσκουν σε λίγο καιρό, όταν ο μαθητικός πληθυσμός μειώνεται. Ποιος θα πληρώσει την περίθαλψη και την υγεία όσων μάχονται την ιδέα της οικογένειας? Τα παιδιά είναι το μέλλον των διδασκόντων και θα έπρεπε να στηρίζεται όποιος δίνει ζωή στον τόπο μας! Στήριξη των πολύτεκνων οικογενειών με ποσοστό συμμετοχής στις προσλήψεις, όπως ισχύει σε κάθε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
+25 # ΓΙΑΝΝΗΣ 24-12-2018 19:04
Ουσιαστικά με τον νέο νόμο θα διορίζονται μόνο οι κάτοχοι διδακτορικού.Οι οποίοι είναι πάρα πολλοί σε όλες τις ειδικότητες.Είναι άτομα που έχουν και μεταπτυχιακό,υψηλό βαθμό πτυχίου,άριστη γνώση ξένης γλώσσας,κτλ......Δεν έχουν επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ,δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια.Όμως αυτά δεν μετράνε.
-75 # Ευα 24-12-2018 19:13
Επιτέλους ένα νομοσχέδιο που δεν αφήνει καμία περίπτωση έξω χωρίς υπερβολές στη μοριοδότηση.
Επιτέλους ένας υπουργός που αφουγκράστηκε όλες τις μερίδες υποψηφίων
Προϋπηρεσία ακαδημαϊκά κοινωνικά και το πιο δίκαιο πάνω από όλα η μοριοδότηση
Mπράβο
Να γίνει σύντομα διαγωνισμός και να κλειδώσουν οι πίνακες για δύο χρόνια
+31 # Ιωάννα 25-12-2018 11:55
Γιατί να κλειδώσουν για δύο χρόνια. Συμφωνώ μαζί σου, αλλά οι αιτήσεις πρέπει να γίνονται κάθε χρόνο. Πολλά μπορεί να αλλάξουν μέσα σε ένα χρόνο (καινούργια πτυχία, μεταπτυχιακά, παιδιά κλπ).
# Κατερίνα Βελώνη 03-01-2019 21:04
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου είμαι αντιδοκρατικο να κλειδώσουν οι πίνακες!! Αιτήσεις κάθε χρόνο όπως ίσχυε μέχρι σήμερα!!
-8 # ΜΙΧΑΛΗΣ 25-12-2018 23:23
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΕ;
-57 # Ευανθία 24-12-2018 19:17
Πάντα υπάρχουν οι ευχαριστημένοι και οι δυσαρεστημένοι.
Δεν γίνεται να είναι ικανοποιημένοι όλοι
Όμως πρέπει να παραδεχτούμε ότι αυτό το νομοσχέδιο είναι ότι πιο δίκαιο έχει βγει
Η μοριοδότηση είναι ότι καλύτερο έχει προταθεί
Ο καθένας με την αξία του και τα μόρια του!!
Καλές γιορτές
+8 # Λενα 26-12-2018 22:20
Και για τα μόρια του ΑΣΕΠ που δεν αναγνωρίζονται τι λέτε; είναι δίκαιο;
-11 # Μάρκος Τ. 25-12-2018 03:13
Το προτεινόμενο Σύστημα Διορισμού είναι αρκετά δίκαιο και προσπαθεί σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες να δώσει κάτι.

Πρέπει όμως να μην εφαρμοστεί το διετές κλείδωμα των Πινάκων. Τι γίνεται με κάποιον που έχει ήδη καταχωρηθεί στον ΟΠΣΥΔ (πχ μπήκε το 2017 πρώτη φορά και παραμένει έκτοτε στον Πίνακα) αλλά το 2019 ή 2020 θα έχει πλέον ολοκληρώσει ένα μεταπτυχιακό ή ετήσιο σεμινάριο και θα θέλει να τα καταθέσει επιπροσθέτως ούτως ώστε να βελτιώσει την θέση του στον Πίνακα; Θα πρέπει να περιμένει 2 χρόνια; Θα είναι τιμωρητικό εαν δεν επιτρέπεται την εισαγωγή νέων προσόντων σε ετήσια βάση όπως συμβαίνει τώρα.

Με λίγα λόγια όταν πρόκειται για Διαγωνισμό Μονίμων εφαρμόστε το αν θέλετε (που και πάλι άδικο είναι), ωστόσο σε καμία περιπτωση όταν πρόκειται για αναπληρωτές (λειτουργικά κενά δηλαδή).

Τέλος ενώ θεωρητικά δίδεται η ευκαιρία και σε άτομα Μηδενικής να διεκδικήσουν μία θέση, στην πράξη όμως όχι. Και 2 πτυχία και άλλους δύο τίτλους ναχεις ακόμα (συν υπολογιστες, γλώσσα κτλπ.), μόνο με τα ακαδημαικά προσόντα είναι από πανδυσκολο εως και ακατόρθωτο να υπερνικήσεις έναν που έχει χρόνια προυπηρεσίας! Ναι αυτο που θα πω τώρα θα στερήσει θέσεις αλλά αν θέλουμε ναμαστε δίκαιοι πρέπει όλοι να έχουν την ιδια ευκαιρία. Να υπάρξει ποσόστωση 50% όπως όριζε και ο Νόμος κάποτε. Οι μισές θέσεις να πάνε στους Μηδενικής. Ή ένα 40% έστω και η διαφορά του 10% ας μπουν εκεί μόνο άτομα με βαση κοινωνικά κριτήρια.

Οι ενεργεία αναπληρωτές ούτως ή αλλως δυστυχώς (και ενώ το αξίζουν καθώς κρατήσαν την Εκπαίδευση όρθια και οργώσανε την Ελλάδα μας) δεν δύναται να διοριστούν όλοι μονομιάς τωρα. Δώστε και στους νέους μία ευκαιρία να συναγωνιστούς μεταξύ του επί ίσοις όροις.
+16 # Mantw 25-12-2018 10:18
Οι αιτήσεις πρέπει να γίνονται Μάιο, Ιούνιο για να μπορούν και οι νέοι απόφοιτοι να κάνουν αιτήσεις.
Μοριοδότηση όσων είναι μέλη τριτεκνης ή πολύτεκνης οικογένειας οπως γίνεται κσι σε άλλες προκηρύξεις του δημοσίου.
-7 # Πεη 25-12-2018 10:28
Πρώτη φορά αποδίδεται δικαιοσύνη. Πραγματικά συγχαρητήρια για την ευαισθησία και τον σεβασμό του Υπουργείου στην Ειδική Αγωγή και στους εκπαιδευτικούς με βαριά αναπηρία. Είναι οι μοναδικές περιπτώσεις στις οποίες αναφέρεται και το άρθρο 26 του Κοινοτικού Χάρτη και η Ελλάδα ήταν η μοναδική χώρα στον κόσμο που προηγούνταν άλλες κατηγορίες στις κοινωνικά ευάλωτες ομάδες . Είναι δίκαιο ως προς την προϋπηρεσία γιατί περίμεναν χρόνια να γίνουν αναπληρωτές έτρεξαν σε όλα τα σημεία της χώρας με τρεις και εξήντα για πάνω από 15 χρόνια, γιατί οι περισσότεροι σπάνια δούλεψαν 9μηνες τον χρόνο. Και φυσικά και τα προσόντα πέραν του πτυχίου δίκαια μοριοδοτηθηκαν. Έγινε πραγματικά σοβαρή δουλειά στο Υπουργείο.(Δεν είμαι εκπαιδευτικός είμαι γονιός νέων εκπαιδευτικών)
+3 # Πέτρος 25-12-2018 14:01
To υπουργείο γνωρίζει και έχει τη δυνατότητα να αναρτήσει τις λίστες με το πόσα μεταπτυχιακά έχουν γίνει δωρεάν και που, πόσα έχουν γίνει εξ αποστάσεως και που, πόσα δεν έχουν την, απαραίτητη πλέον, πρακτική άσκηση,και πόσα έγιναν τα χρόνια της κρίσης,ανά έτος.
Επειδή ακούγεται ότι οι Έλληνες την περίοδο της κρίσης κρατήσανε ανοικτό το Πανεπιστήμιο Κύπρου που πήγαινε για κλείσιμο να δούμε και τις φορολογικές δηλώσεις των άνω των εικοσι χιλιάδων φοιτητών του,τα στατιστικά στοιχεία τους κι όχι ονόματα,ας μετρήσει ως τεκμήριο το ποσό των 6.000 ευρώ που στοίχιζε το μεταπτυχιακό, αναδρομικά παρακαλώ,γιατί δεν είχαν όλοι την οικονομική δυνατότητα να τα δώσουν,και μετά ναι το νομοσχέδιο είναι ότι πιο δίκαιο έχει βγει και ο καθένας με την αξία του και τα μόριά του,να δούμε αν είναι και με τα λεφτά του.
Περιμένω από αριστερή διοίκηση-κυβέρνηση να απαντήσει εκτός και αν θέλει να προστατέψει την οικονομική ολιγαρχία, πανεπιστημιακών, που κέρδισε από την έκρηξη παραγωγής μεταπτυχιακών.
+13 # ΣΤΑΥΡΟΣ ΧΗΤΑΣ 25-12-2018 14:05
Κι εμείς που δώσαμε γραπτό διαγωνισμό και ήμασταν επιτυχόντες τί ευκαιρία μας δόθηκε; Διαβάσαμε, αποδείξαμε ότι κατέχουμε τις προαπαιτούμενες γνώσεις, φτάσαμε μια ανάσα πριν το διορισμό και τώρα δεν προσμετράται καν σαν κριτήριο... Θεωρώ ότι η επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πρέπει να μοριοδοτειται.
+33 # Μιχάηλ Σ 25-12-2018 14:15
Θεωρώ οτι ο διετής αποκλεισμός στερεί το δικαίωμα νεαρών επιστημόνων στην διεκδίκηση μιας θέσης εργασίας, έστω και για τη θέση του αναπληρωτή.
-2 # ΒΑΣΙΛΗΣ 31-12-2018 14:32
Συμφωνώ.Πρέπει να παρέχεται η δυνατότητα με την έναρξη ή την λήξη καθε ακαδημαικου ετους σπουδών να παρέχεται η δυνατότητα να γίνεται η καταχώρηση λήψης οποιοδήποτε πτυχίου ή τίτλου σπουδών (δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, διδακτορικό, σεμινάρια κλπ.)
+6 # Δημητρα 25-12-2018 18:37
Οι αιτήσεις αναπληρωτων να γίνονται κάθε χρονο σύμφωνα με το υφιστάμενο συστημα και να μετράει η ημερομηνία κτήσης πτυχιου . Δεν πρεπει να μετράνε τα ακαδημαϊκά προσόντα γιατί πολλοί εκπαιδευτικοί που έχουν πολύ καιρό που έχουν τελειώσει δεν πρόκειται να δουλέψουν και αχρηστεύονται τα πτυχία .
-7 # Φωτεινη 25-12-2018 20:49
Θεσεις για κοινωνικους λειτουργους προβλεπονται?
+4 # ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ 25-12-2018 20:54
Aν ήταν να ενταχθούν με ενα ποσοστό 15-20 % οι έχοντες μεταπτυχιακά ,διδακτορικά , αγγλικά κ.τ.λ Ο.Κ. Γιατί όμως καταργείτε η τριτεκνία και πολυτεκνία.Καλως δίνεται μοριοδότηση στους έχοντες 1 ή 2 παιδιά.Δεν εξισώνουμε όμως το πτυχιο (7ή 14 μόρια) με τα αγγλικά (4- 8 μόρια)!!!!Καλέ γιορτές σε όλους.
+25 # ΦΑΝΗ 25-12-2018 20:59
Ούτε ηθικό ούτε νόμιμο είναι να κλειδώσουν οι πίνακες για δυο χρόνια!
+20 # Χαρούλα 25-12-2018 21:45
Αναφορικά με τη μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου, δεν είναι δίκαιο ένα άτομο με βαθμό π.χ. 6,5 να παίρνει τα ίδια μόρια με κάποιον με 8,4 κ τα μισά από κάποιον με 8,5. Ας μετράνε τα μόρια όσο ακριβώς είναι και ο βαθμός.
+4 # Αναστασία 26-12-2018 00:35
Το καλύτερο και πιο αξιοκρατικό σύστημα είναι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ γιατί έτσι όλοι θα κριθούν επί ίσης όροις. Εν συνεχεία οι επιτυχόντες να μοριοδοτηθούν με βάση την προϋπηρεσία τους και τα προσόντα τους. Θεωρώ άδικο να μετρούν τα κοινωνικά κριτήρια. Σε καμία άλλη χώρα δεν ισχύει αυτό. Πρέπει να υπάρξει αξιοκρατία, που σημαίνει ο καθένας να έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση με βάση την πραγματική του αξία και την προσπάθεια που έχει καταβάλει για να γίνει καλύτερος και πιο καταρτισμένος μέσα από τη συνεχή του επιμόρφωση και εξέλιξη ακαδημαϊκά είτε μέσα από την προϋπηρεσία συνδυαστικά με την επιμόρφωσή του. Η εκπαίδευση είναι ένας τομέας που αλλάζει συνεχώς, ένας εκπαιδευτικός πρέπει να παρακολουθεί τα πράγματα, να αποκτά γνώσεις και να μη μένει αδρανής. Ένας εκπαιδευτικός δεν πρέπει να θεωρείται δημόσιος υπάλληλος και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται έτσι αλλά και ο ίδιος να μην αντιμετωπίζει τον εαυτό του κατά αυτό τον τρόπο. Πρέπει να είναι ένα εξελισσόμενο άτομο που αγαπά και επενδύει στο επάγγελμά του γιατί το βλέπει ως λειτούργημα, πρέπει να αυτοαξιολογείται για να βελτιώνεται συνεχώς. Ας γίνει η αρχή από την εκπαίδευση και να επανδρωθεί σωστά με ανθρώπους που πραγματικά αξίζουν είτε έχουν προϋπηρεσία είτε όχι, θα πρέπει όμως να ξεκινήσουν από την ίδια αφετηρία που είναι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Είναι κρίμα άνθρωποι που έχουν μοχθήσει να μαζέψουν προϋπηρεσία αλλά και άνθρωποι που δεν έχουν προϋπηρεσία αλλά έχουν μοχθήσει για να καταρτιστούν και έχουν φτάσει να έχουν εξαιρετικά υψηλά προσόντα, να είναι άριστοι επιστήμονες, να μένουν έξω από την εκπαίδευση και να είναι ακόμα και άνεργοι σε μια χώρα που η μόνη της ελπίδα είναι η εκπαίδευση της νέας γενιάς. Ας δοθεί επιτέλους στην εκπαίδευση η αξία που της αρμόζει και ας εκμεταλλευτεί το υπουργείο παιδείας με σωστό και έξυπνο τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει και που το δικό της σύστημα το ανέδειξε.
+24 # Νικόλαος Νασιόπουλος 26-12-2018 07:58
Σε καμία περίπτωση να μη κλειδώσουν οι πίνακες. Τελειώνω το μεταπτυχιακο μου και οριακά θα προλάβω να το καταθέσω. Δηλαδή, αν δε προλάβω να περιμένω δύο χρόνια μου λες #Ευανθία. Ποιο είναι το επιχείρημα να κλείσουν για 2 χρόνια, δεν αντιλαμβάνομαι
+9 # Αικατερίνη Βελώνη 30-12-2018 19:30
Παραθέτοντας Νικόλαος Νασιόπουλος:
Σε καμία περίπτωση να μη κλειδώσουν οι πίνακες. Τελειώνω το μεταπτυχιακο μου και οριακά θα προλάβω να το καταθέσω. Δηλαδή, αν δε προλάβω να περιμένω δύο χρόνια μου λες #Ευανθία. Ποιο είναι το επιχείρημα να κλείσουν για 2 χρόνια, δεν αντιλαμβάνομαι

Συμφωνώ και εγώ απόλυτα και εγώ δεν θα προλάβω να καταθέσω το μεταπτυχικακό μου. Είναι άδικο να κλειδώσουν οι πίνακες και για τα παιδιά που θα τελειώσουν Ιούνιο.
-4 # ΣΤΑΥΡΟΣ ΧΗΤΑΣ 26-12-2018 13:47
Προϋπηρεσία ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ακαδημαϊκά κοινωνικά και το πιο δίκαιο πάνω από όλα η μοριοδότηση.
+10 # koralia 26-12-2018 15:45
Όταν λέτε αίτηση, εννοείτε με βάση τους ισχύοντες Νόμους? Για τα ακόλουθα, όσοι έχετε αντίρρηση να ζητήσετε αναθεώρηση Συντάγματος...Ξεκινώ με παράδειγμα,
5 πολύτεκνοι 4 παιδιών δημιουργούν μια ολόκληρη τάξη 20 παιδιών, που θα δώσει δουλειά για τις 12 σχολικές τάξεις (δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο) σε πολλές δεκάδες καθηγητών. Υπάρχουν άριστοι εκπαιδευτικοί με πτυχία και τέκνα που στηρίζουν την κοινωνία και το πρόβλημα της υπογεννητικότητας, το οποίο σε λίγα χρόνια θα αδειάσει τις σχολικές αίθουσες. Το Άρθρο 21 του Συντάγματος θεωρεί δίκαιο, χωρίς να γίνεται πράξη, την στήριξη της οικογένειας και ειδικότερα της Πολυτεκνικής. Παρανόμως και αντισυνταγματικά δεν υπάρχει ποσόστωση στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, υπέρ πολυτέκνων, τριτέκνων και ΑμεΑ. Άπαιτείται άμεση διόρθωση των άρθρων του νέου νόμου με βάση το άρθρο 25 του Συντάγματος και δημιουργία ξεχωριστών πινάκων με ποσόστωση στις προσλήψεις, όπως σε όλους τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Άμεση εφαρμογή του νόμου 4440/2016, άρθρο 25 και του άρθρου 6, παρ.3 , Ν.3255/2004. Με παλαιότερους νόμους οι αιτήσεις προσληψης είχαν νόημα, τώρα απλά αγνοείτε όσους αιτηθούν με βάση το 36μηνο
-2 # Ευθύμης 2 26-12-2018 16:38
Θα διοριστούν οι 95 με προϋπηρεσία, οι 5 με διδακτορικό και όσοι είναι νέοι (μόλις έχουν πάρει πτυχίο) να περιμένουν... καμία ευκαιρία!
+5 # ΕΑΕ 26-12-2018 18:18
Καμία μεταφορά προϋπηρεσίας! Ούτε από την ειδική στη γενική και κυρίως ούτε από τη γενική στην ειδική. Δύο ξεχωριστοί πίνακες. Δίκαιο! Όποιος ενδιαφέρεται ΑΛΗΘΙΝΑ για την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, μπαίνει και ξεκινάει από την αρχή. Σεβασμός στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!!
-2 # Νίκος 28-12-2018 19:21
Παραθέτοντας ΕΑΕ:
Καμία μεταφορά προϋπηρεσίας! Ούτε από την ειδική στη γενική και κυρίως ούτε από τη γενική στην ειδική. Δύο ξεχωριστοί πίνακες. Δίκαιο! Όποιος ενδιαφέρεται ΑΛΗΘΙΝΑ για την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, μπαίνει και ξεκινάει από την αρχή. Σεβασμός στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!!

Συμφωνώ.
+3 # Όλγα Βάσιου 02-01-2019 16:18
Οι ξεχωριστοί πίνακες σημαίνουν ξεχωριστούς κλάδους. Εδώ μιλάμε για εξειδίκευση. Βασικό αίτημα η προσμέτρηση ολόκληρης της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δημόσιο σχολείο. Βασικό αίτημα ο σεβασμός στις αποφάσεις του ΣΤΕ.
+1 # Ευγενεία Χατζή 02-01-2019 16:01
Η απόφαση του ΣΤΕ περί ΕΝΙΑΙΑΣ εκπαίδευσης προστατεύει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία όλων των συναδέλφων όχι μόνο μιας μερίδας όταν αυτή έχει αποκτηθεί σε δημόσια εκπαιδευτική μονάδα.
+8 # Μαρθα Μερενιδου 26-12-2018 18:54
Έτος κτήσης πτυχίου προϋπόθεση για διορισμό.Συστημα Κύπρου...δοκιμαστική περίοδο 2ετων.Οσοι τακτοποιήθηκαν σε άλλες δουλειές,θα αποχωρήσουν.Να υπάρχουν ποσοστά σε όλες τις κατηγορίες.Απο μηδενικής ,και με προϋπηρεσία.Γιατι να εργάζονται μόνο οι πολύτεκνοι; Επιλογές ζωής είναι.Μαλιστα όσοι έχουν περισσότερα παιδιά, είναι και πιο ευτυχισμένοι.Να μην αποκλείεται κανένας από την εργασία.Ποσοστα σε όλες τις κατηγορίες!!!
+7 # Αναστασία Ρ. 26-12-2018 19:37
Οι θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών ανά κλάδο και ειδικότητα θα πρέπει να είναι γνωστές πριν την πρόσκληση των εκπαιδευτικών για να υποβάλουν αιτήσεις, ώστε να υπάρχει διαφάνεια.
+8 # Fanny 27-12-2018 07:16
Φυσικά και θα πρέπει να θεωρηθεί απαραίτητη η επιτυχία σε γραπτο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, διαφορετικά ακυρώνουν τα τόσα χρόνια διαβάσματος και προσπάθειας και εξόδων για την εξυπηρέτηση άλλων σκοπών.
-13 # Γεωργία 27-12-2018 10:16
Ο Ασεπ μοριοδοτει τα τρκνα πολυτεκνων οικογενειων και δινει και καποιες θεσεις. Εδω γιατιβδεν το αναφερετε καθολου στα κοινωνικά κριτήρια;
+9 # Μαρίνα Χ 27-12-2018 11:29
Θεωρώ αντιδημοκρατικό το κλείσιμο των πινάκων για 2 χρόνια καθώς υπάρχουν πολλοί που τελειώνουν το μεταπτυχιακό τους (και μάλιστα με τα νέα κριτήρια του ΙΕΠ) τους επόμενους μήνες, Θα πρέπει να έχουν την ευκαιρία να το καταθέσουν!! Υποτίθεται οτι ο απώτερος "σκοπός" είναι να έχουμε εκπαιδευτικούς με αυξημένα προσόντα … πως τους αποκλείεις λοιπόν... ή μήπως δεν είναι έτσι?
+21 # Μαρία Κ. 27-12-2018 12:29
Οι αιτήσεις να γινονται στη λήξη του σχολικού έτους,για ποιο λόγο να χάνονται μόρια προϋπηρεσίας της τρέχουσα σχολικής
χρονιάς; Επιπλέον, να μη κλειδώσουν οι πίνακες για δύο χρονια
-3 # ΟΛΥΜΠΙΑ 27-12-2018 15:00
Οτι πιο απαράδεκτο έχει βγει ποτέ. Η προυπηρεσία πρέπει να μετράει ολόκληρη. Είναι δυνατόν το βασικό πτυχίο ειδικής να μοριοδοτείται 20 μόρια όπως και ένα μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως και μονοετούς φοίτησης; Είναι δυνατόν; Πώς είναι δυνατόν η προυπηρεσία της γενικής να μετρήσει στην ειδική; Κάποιος που έχει δουλέψει λίγους μήνες στην ειδική να μετρήσει όλη η προυπηρεσία του και να διοριστεί στην ειδική; Οι δάσκαλοι ειδκής με τόσα χρόνια δουλειάς είναι δυνατόν να μη διοριστούν;
+5 # ΕΛΕΝΗ 27-12-2018 15:20
Είναι πολύ αξιοκρατικό να μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά, διότι αυτά συνεπάγονται και έξτρα εξειδικευμένες γνώσεις σε ένα κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται, άρα και η Παιδαγωγική και οι παιδαγωγικές τάσεις.
Είναι πάρα πολύ δίκαιο να μοριοδοτείται και ο βαθμός του πτυχίου. Θα έπρεπε, όμως, να μοριοδοτείται και ο βαθμός του μεταπτυχιακού.
Αλλά και η συνολική προϋπηρεσία που διαθέτει κάποιος πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, να αναγνωρίζεται και να μοριοδοτείται, είτε αυτή αφορά το δημόσιο σχολείο, είτε ιδιωτικά ή δημοτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα (Δημοτικοί Παιδικοί Σταθμοί), με την προϋπόθεση ότι αυτή η εμπειρία αφορά πραγματικό εκπαιδευτικό έργο, το οποίο συμβάλει αναμφίβολα στη βελτίωση της εκπαιδευτικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών προς όφελος των ίδιων των μαθητών, αλλά και της γενικότερης εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Αναμφίβολα αξιοκρατικό θα ήταν να μοριοδοτείται και η πιστοποιημένη γνώση της γραφής Braille καθώς και της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, εφόσον μάλιστα αυτή έχει κατοχυρωθεί συνταγματικά ως επίσημη γλώσσα των κωφάλαλων, στο πλαίσιο μιας αξιοκρατικής επιλογής των καλύτερων εκπαιδευτικών που θα στελεχώνουν στο εξής τα δημόσια σχολεία. Μ' αυτόν τον τρόπο οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα μεταλαμπαδεύουν στους μαθητές τους τις αξίες της συνεχούς προσπάθειας, της επιμονής και της υπομονής, της δια βίου μάθησης, του σεβασμού στη διαφορετικότητα και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
-13 # Σόλων Τ. 27-12-2018 17:21
Όχι στην προσμέτρηση των μορίων παλαιότερων διαγωνισμών ΑΣΕΠ. Η ΑΣΕΠ με μοριοδότηση όπως προβλέπεται ή νέος γραπτός διαγωνισμός. Τα μόρια από διαγωνισμό πριν 10 χρόνια αδικούν όσους δεν έχουν δώσει ποτέ.
+9 # Ανθη 27-12-2018 19:11
Γραπτός διαγωνισμός για τους νέους με προσμέτρηση των ακαδημαικών τους τίτλων. Προσμέτρηση μοριών επιτυχιών ΑΣΕΠ. Πλαφόν στην προυπηρεσία. Αναγνώριση μόνο δημόσιας προυπηρεσίας.
# Βερα 28-12-2018 09:48
Στην ειδική αγωγή το δίκαιο ποιο είναι να πριτασονται τα μεταπτυχιακά με μηδενική προϋπηρεσία κ να έπονται άτομα με 100 μήνες προϋπηρεσία; δηλ να τους μηδενίζει την προϋπηρεσία γιατί δεν έκαναν ένα πληρωμένο εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό;
+3 # Αλέξανδρος 28-12-2018 11:50
Μέσα σε όλες τις αδικίες που φέρνει το παρόν σχέδιο νόμου και οι οποίες αξιολογούνται από τον καθένα κατά το δοκούν, όλοι έχουμε κάνει έναν προγραμματισμό στις σπουδές μας. Το να κλειδώνουν οι πίνακες χωρίς να έχουμε ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι την υλοποίηση και τη διαβούλευση, οδηγεί πολλούς από εμάς που ολοκληρώνουμε σπουδές τον Ιούνιο να μένουμε εκτός του παρόντος σχεδίου. Από το να αλλάξει κάτι προς λάθος κατεύθυνση, καλύτερα να παραμείνει ως έχει. Οι αλλαγές είναι ανατρεπτικές για τον τρόπο που έχουμε οργανώσει τη ζωή μας ως τώρα. Ο φόβος το ανακάτεμα των πινάκων και η ανασφάλεια στον εκπαιδευτικό κόσμο δε συνάδει με ένα δημοκρατικό σύστημα που σέβεται και αναγνωρίζει τον εξέχοντα ρόλο που κατέχει ο εκπαιδευτικός, ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός, στην εκπαιδευτική πράξη. Είναι αναγκαίος πιο ουσιαστικός διάλογος.
-6 # Μαρίνα Χ 28-12-2018 17:26
Σωστό και δίκαιο το νομοσχέδιο! Επιτέλους δίνουν μόρια και σε όσους εχουν ακόμα και ένα παιδί αφού και αυτοί συνεισφέρουν στο να γεμίσουν τα σχολεία και όχι μόνο σε 3τεκνους κ 4τεκνους που παντού προηγούνταν. (Πριν την κρίση, εκπαιδευτικούς με 4 παιδιά τους διόριζαν ακόμα και μέσα στην Αθήνα και αν δεν είχε κενή θέση τους είχαν απλώς να κάθονται και ο μισθός έπεφτε). Αναγνωρίζει όσους έχουν κοπιάσει να αποκτήσουν αυξημένα εφόδια και γνώσεις όχι γιατι το είδαν σα βόλεμα αγοράζοντας πτυχίο ε.α. απο Ιταλία και Βουλγαρία αλλά όσους διψούσαν να μάθουν και γι αυτό έχουν περισσότερα από ένα μεταπτυχιακά!! Όσο για τους επιτυχόντες στο ΑΣΕΠ, ένα έχω να πω μετά τη κατάργηση του διαγωνισμού (που πολλοί δεν είχαμε καν την ευκαιρία να δώσουμε) ένα έχω να πω... έκλεισε ο Μπόνιας (και για όσους δεν ξέρουν... φροντιστήριο για μαθήματα προετοιμασίας και 'αγοράς' μιας θέσης στο δημόσιο...κάτι σα τα μεταπτυχιακά της Ιταλίας....που εξασφάλιζαν να προτάσσονται στον πίνακα ε.α.)! - Το μόνο άδικο στο νομοσχέδιο είναι οτι θέλουν να κλείνουν οι πίνακες για 2 χρόνια κάτι που δεν είναι σωστό καθώς πολλοί σε αυτό το διάστημα θα έχουν αλλαγές όπως απόκτηση ενός πτυχίου. Ίσως μια μεταβατική περίοδος 1 έτους θα ήταν πιο δίκαιη και κατόπιν ας κλειδώνει.
-12 # Φάνης 28-12-2018 18:20
Tο σύστημα διορισμού με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Τα μόρια από επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ μετατράπηκαν σε προυπηρεσία. Έτσι έχουν ελπίδα διορισμού και αναπληρωσης όσοι τόσα χρόνια δούλεψαν σαν συμβασιούχοι ανά την επικράτεια ενώ θα μπορούσαν να κάνουν άλλες επιλογές στον τόπο τους! Επίσης μοριοδοτούνται και ακαδημαικά κριτήρια και έτσι πριμοδοτούνται όσοι φρόντισαν να επενδύσουν σε επιμορφώσεις γύρω από την εκπαίδευση.Τέλος τα κοινωνικά είναι στη σωστή βάση χωρίς να προτάσσονται πλέον οι ειδικές κατηγορίες. Μπράβο στον Υπουργό!
-13 # ΣΩΤΗΡΗΣ 28-12-2018 23:53
Οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να υποβάλουν αίτηση διορισμού ως μόνιμοι ή/και αίτηση πρόσληψης ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι με τον τρόπο που ορίζεται στη σχετική προκήρυξη του Α.Σ.Ε.Π. Παράλληλα να προβλέπεται ειδική διαδικασία για όλες τις ειδικές κατηγορίες. Για όλους τους πολύτεκνους να προβλέπεται ειδική πρόσκληση μόνιμου διορισμού σε ετήσια βάση.
+11 # Αγγελική 29-12-2018 03:20
Είναι αντιδημοκρατικό να κλειδωθουν οι πίνακες για δύο χρόνια. Έχουμε δικαίωμα να μπορουμε να καταθέτουμε τα επιπρόσθετα πτυχια μας καθε χρόνο! Είναι ο κόπος μας!
# Αικατερίνη Βελώνη 30-12-2018 19:32
Συμφωνώ απόλυτα είναι άδικο!!!
+2 # Basilis 29-12-2018 03:21
Οχι μονο να μοριοδοτειται κανονικα επρεπε να περνει τα πιο πολλα μορια γιατι στο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ δωσαμε ολοι και αυτοι με διδακτορικα και μεταπτυχιακα και πολλοι απο αυτους ουτε βαση δεν γραψανε για αυτο τα μορια του ΑΣΕΠ γι οσους γνωριζουν πραγματικα ειναι πολυ πιο ανωτερα , διστιχος ομως οπως γινετε παντα στην Ελλαδα τους Ανθρωπους που αξιζουν πραγματικα τους απαξιωνουμε λειπαμε πολλη δεν το περιμενα αποια αριστερη κυβερνηση να σκεπυεται τοσο ριχα
-3 # Δημήτρης 29-12-2018 14:13
Το σύστημα διορισμού είναι ο, τι πιο δίκαιο και αξιοκρατικο έχει γίνει σ' αυτή τη χώρα. Αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των Αναπληρωτών όλα αυτά τα χρόνια, και ταυτόχρονα μοριοδοτουνται όλα τα μεταπτυχιακά; κα, σεμινάρια, επιμορφώσεις ανθρώπων που χρόνια τώρα επενδύουν στην εκπαίδευση τους.
-4 # Θωμας 29-12-2018 14:39
Καμία μεταφορά προϋπηρεσίας από γενική στην ειδική αγωγή. Είναι παράλογο να μετράει η προϋπηρεσία από γενική σε ειδική αφού δεν εργάζεται το ΕΕΠ με την ίδια ειδικότητα και δεν έχει τις ίδιες αρμοδιότητες.
+10 # sot 29-12-2018 15:41
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΕΤΡΑ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ
+5 # Ευθύμιος Μ. 03-01-2019 10:22
Παραθέτοντας sot:
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΕΤΡΑ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ

Πολύ σωστό και δίκαιο για όλους
-2 # νικος 29-12-2018 19:19
Το υπουργειο παιδειας έχει χρηματοδοτήσει προγράμματα Δια Βίου Μάθησης ΑΕΙ επικαιροποίησης γνώσεων αποφοιτων ΑΕΙ είτε σε ΤΕΙ είτε σε ΑΕΙ. Δεν υπήρχαν δίδακτρα και ήταν διάρκειας ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου, δια ζώσης ,με εργασίες και τελικές γραπτές εξετάσεις. Πρέπει να μοριοδοτηθούν κι αυτά με 4 μόρια όπως τα σεμινάρια των 300 ωρων τα οποία δεν είχαν τελικές εξετάσεις και δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ ΔΩΡΕΑΝ.
-10 # ΠΑΠΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ 30-12-2018 00:56
Γράφουν κάποιοι εδώ μέσα ότι: Πρέπει να μετρηθούν τα μόρια οποιουδήποτε ΑΣΕΠ και το Κράτος Δικαίου θα πρέπει ν' αναγνωρίσει το δίκαιο και των συναδέλφων που δεν έκαμαν προσφυγή! ή να μετρηθούν τα μόρια από επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ!
Για ποιο ΑΣΕΠ σχολιάζουν; και για ποιο γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ; Όσοι ήταν επιτυχόντες με το ΑΣΕΠ με όσους διαγωνισμούς έκανε, έχουν διορισθεί όλοι μηδενός εξαιρουμένου. Εδώ και αρκετά χρόνια μάλιστα, κατά διαστήματα διορίζει από τους πίνακες του ΑΣΕΠ (παρόλο του ότι έχουν λήξη) και όσους είχαν περάσει απλώς την βάση στους τότε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ…!
-10 # Ελισάβετ Τζιναρά 30-12-2018 11:56
Κατά τη γνώμη θα έπρεπε ακομα και για τους αναπληρωτές, να παίρνουν κάποιον αριθμό καθηγητών με μηδεν προϋπηρεσία και κάποιον μεγαλύτερο αριθμό - αν θέλετε- με προϋπηρεσία! Εσείς τι λέτε;
-1 # Γιαννης 30-12-2018 22:36
Οι αιτήσεις πρέπει να γίνουν στη λήξη του σχολικού έτους, όχι νωρίτερα!! Επιπλέον, απαράδεκτο να κλειδώσουν οι πίνακες για 2 χρόνια!!
+4 # ΚΑΤΕΡΙΝΑ 30-12-2018 23:42
Τα κριτήρια κινούνται στην σωστή κατεύθυνση. Πρέπει στα σχολεία μας να επιλέγονται άτομα με αυξημένα προσόντα Διδακτορικά, Μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, κτλ. Το βασικό αρνητικό που θεωρώ ότι το υπουργείο θα το αλλάξει, αντιλαμβάνοντας την σημαντικότητα του, είναι η παράληψη μοριοδότησης της παιδαγωγικής επάρκειας. Η ΑΣΠΑΙΤΕ παρέχει την κατάρτιση εκείνη που είναι απαραίτητη για τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς. Οι γνώσεις της παιδαγωγικής επάρκειας θεωρώ ότι αποτελούν αναγκαία συνθήκη για κάποιον ο οποίος επιθυμεί να διδάξει με επάρκεια σε ένα σχολείο. Το βασικό πτυχίο ή Μεταπτυχιακοί και Διδακτορικοί τίτλοι σπουδών σου δίνουν τα απαραίτητα εφόδια της επιστημονικής σου περιοχής. Η παιδαγωγική επάρκεια δίνει την δυνατότητα με αποδεδειγμένες επιστημονικές μεθόδους να μεταφέρεις τις γνώσεις αυτές στα παιδιά. Για το λόγο αυτό θεωρώ ότι οι κάτοχοι παιδαγωγικής επάρκειας θα πρέπει να προηγούνται στις υπό διαμόρφωση κατατάξεις και κυρίως σε σχολές εκτός παιδαγωγικών και κοινωνικών επιστημών.
+2 # Σεβη 31-12-2018 10:22
Οι αιτήσεις να γίνουν στο τέλος της χρονιάς, όχι νωρίτερα!!! Απαράδεκτο να κλειδώσουν οι πίνακες για 2 χρόνια!
+2 # Βασίλης 31-12-2018 12:11
Οι πίνακες είναι προτιμότερο να μην κλειδώνουν. Δεν θα προλαβαίνουμε να ανανεώσουμε τα προσόντα μας. Προτείνω να συμβαίνει κάτι ανάλογο, όπως συμβαίνει σήμερα με το σύστημα του opsyd, κάθε Μάιο να ανοίγει το σύστημα για τροποποίηση.
+2 # Εμμυ 31-12-2018 14:07
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Θεωρώ τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από γενική σε ειδική αλλά και το ανάποδο (από ειδική και γενική) τελείως άδικη. Όλοι μας σαν εκπαιδευτικοι θα έπρεπε να γνωρίζουμε τι θέλουμε να προσφέρουμε και σε τι είμαστε καλύτεροι. Άνθρωποι που πέρασαν χρόνια δουλεύοντας σε δομές ΕΑΕ δεν έχουν την ίδια εμπειρία και γνώσεις με ανθρώπους που δούλεψαν χρόνια σε δομές γενικής εκπαίδευσης! Ουσα εκπαιδευτικος ειδικής αγωγής 6 χρόνια τώρα, μπορώ να πω με βεβαιότητα πως δε θα ήμουν το μισό καλή από ότι μια εκπαιδευτικος που δουλεύει σε μια τάξη γενικής τα ίδια χρονιά. Όπως και το αντίθετο. Μια δασκάλα γενικής με τα ίδια χρονιά υπηρεσίας με μένα σε μια τάξη γενικής, δε θα μπορέσει να διαχειριστεί εξίσου μια τάξη ειδικής! Πανω από όλα είμαστε εκπαιδευτικοι και θα επρεπε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό που αγαπάμε και στο οποίο μπορούμε να προσφέρουμε περισσότερο. Η λογική "κάνω αιτήσεις και όπου κατσει" νιώθω πως δε θα μας πάει μπροστά!
-2 # Παύλος 31-12-2018 15:50
Κατά τη γνώμη μου πρέπει να δίνονται περισσότερα μόρια στην προϋπηρεσία. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να μην κλειδώνουν οι πίνακες για 2 χρόνια ,καθώς μπορεί να προκύψουν καινούργια δεδομένα π.χ. πτυχία, μεταπτυχιακά ,σεμινάρια ή ακόμη και η γέννηση ενός παιδιού. Επιπλέον, τα μόρια που δίνονται για τους υπολογιστές πρέπει να δίνονται και για αυτούς που έχουν ECDL. Τέλος ,πρέπει να δίνονται μόρια και για αυτούς που έχουν σεμινάρια λιγότερο από 300 ωρών τα οποία είναι συνήθως δωρεάν.
+8 # ΓΙΑΝΝΗΣ 31-12-2018 18:35
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση διορισμού ως μόνιμοι ή/και αίτηση πρόσληψης ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι μόνο εφόσον διαθέτουν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια.
-2 # Ελευθερία 31-12-2018 23:14
Επειδή πολλοί συνάδελφοι επικαλούνται τη "δικαιοσύνη¨ και τις ίσες ευκαιρίες προτείνω τα ακόλουθα:
1. Χρόνος κτήσης πτυχίου
2. Τα μεταπτυχιακά διετούς διάρκειας σπουδών να μοριοδοτούνται με 50% προσαύξηση μορίων έναντι των μονοετών
3. Αναγνώριση διδακτικής προϋπηρεσίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (αφορά αποφοίτους καθηγητικών σχολών)

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
+6 # ΓΙΑΝΝΗΣ 01-01-2019 13:12
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση διορισμού ως μόνιμοι ή/και αίτηση πρόσληψης ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι μόνο αν διαθέτουν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια.
-2 # Μαρία Κ. 01-01-2019 23:17
Αίτημα για θεσμοθέτηση ειδικών ακαδημαϊκών κριτηρίων για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε ΔΥΕΠ-ΖΕΠ
+2 # M.Γ. 02-01-2019 02:24
Θα πρέπει να οριστεί ένα μεταβατικό στάδιο κατά το οποίο θα υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν νέα στοιχεία και αποκτηθέντα προσόντα στους πίνακες κατάταξης. Το κλείδωμα των πινάκων αποκλείει εντελώς άδικα πολλές περιπτώσεις συναδέλφων που για λίγο δεν προλαβαίνουν να προσθέσουν τυχόν πτυχία που αποκτούν και έτσι μένουν εκτός για δύο χρόνια. Είναι πιο δίκαιο τουλάχιστον για αιτήσεις αναπληρωτών να ανανεώνονται τα στοιχεία των πινάκων κάθε χρόνο. Ειδάλλως οδηγούνται στην ανεργία όλοι όσο αποκτούν σημαντικά προσόντα μετά το πέρας της δημιουργίας των πινάκων, καθώς δεν υπήρχε έγκαιρη σχετική ενημέρωση για την ριζική αλλαγή του συστήματος.
# Ειρήνη 02-01-2019 11:34
Το μοναδικό αξιοκρατικό σύστημα είναι να γίνει γραπτός διαγωνισμός, όπως έχει διενεργηθεί και για τους προηγούμενους διορισμούς εκπαιδευτικών. Το γεγονός ότι γεννηθηκαμε αργότερα από τη γενιά των δασκάλων που πήγαιναν αναπληρωτές αμέσως μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους, δεν μας κάνει λιγοτερο ικανούς να διοριστουμε, ούτε έχουμε "μικροτερο" δικαίωμα στον διορισμό. Επειδή καταλαμβανετε τόσα χρόνια οι ίδιοι και οι ίδιοι τις θέσεις αναπληρωτών δεν έχουμε τη δυνατότητα να πάμε εμείς!! Και επιτέλους ας σταματήσουν τα λόγια περί "οργώματος" της Ελλάδας τόσα χρόνια. Θέλετε και πηγαίνετε, δεν σας αναγκάζει κανένας! Κατά τη γνώμη μου η καλύτερη λυση θα ήταν γραπτός αξιοκρατικά διαγωνισμος. Διαφορετικά, να υπάρξουν ποσοστά σε κάθε κατηγορία. π.χ. 50% των διοριστεων να είναι από τους αναπληρωτές με προϋπηρεσία και 50% από τους αναπληρωτές δίχως προϋπηρεσία.
-1 # Γεώργιος Ρουσόπουλος 02-01-2019 11:39
Επειδή:
1. Το σύστημα διορισμών είναι επιτακτική ανάγκη να στηρίζεται στο κριτήριο το οποίο αναδεικνύει τον ικανότερο και καταλληλότερο εκπαιδευτικό ώστε να προσφέρεται η μέγιστη ποιότητα στην Δημόσια Εκπαίδευση.
2. Η προϋπηρεσία (σύμφωνα με την υπ’ αρ. 527/2015 Απόφαση Ολομέλειας του ΣτΕ, παρ. 13) «δεν έχει υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής και δεν προκύπτει ότι έχει γίνει με αξιοκρατικές εγγυήσεις» και επομένως ΔΕΝ αποτελεί αξιόπιστο κριτήριο διορισμού.
3. Η θέσπιση των ακαδημαϊκών προσόντων ως κριτήριο διορισμού θα αποτελέσει το εφαλτήριο ανάπτυξης συνθηκών αγοροπωλησίας ακαδημαϊκών τίτλων όπου η ελεύθερη αγορά θα ευνοεί τον οικονομικά ισχυρότερο και όχι τον οικονομικά ασθενέστερο και επομένως ΔΕΝ μπορεί να αποτελέσει κριτήριο ανάδειξης του ικανότερου και καταλληλότερου εκπαιδευτικού.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ, συνδυαστικά με τις τρεις προηγούμενες σκέψεις, το προτεινόμενο σύστημα διορισμών ΔΕΝ μπορεί να αποτελέσει επαρκές σύστημα ανάδειξης του ικανότερου και καταλληλότερου εκπαιδευτικού σύμφωνα με τις αρχές της Αξιοκρατίας, της Ισότητας και της Διαφάνειας που επιβάλλει το Ελληνικό Σύνταγμα και για αυτό αντιπροτείνεται η θέσπιση διεξαγωγής ΝΕΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ο οποίος αποτελεί εγγύηση Αξιοκρατίας, Ισότητας και Διαφάνειας.
+2 # ΑΘΑΝΑΣΙΑ 02-01-2019 12:43
Σύμφωνα με τον ΑΣΕΠ θα πρέπει να γίνεται γραπτός διαγωνισμός και να μετράει ακριβώς ο αριθμός πτυχίου ο οποίος να έχει τον αντίστοιχο συντελεστή βαρύτητας όπως ορίζει ο ΑΣΕΠ τόσα χρόνια.
# ΑΘΑΝΑΣΙΑ 02-01-2019 12:46
Oι πίνακες δεν πρέπει να κλειδώσουν και η προϋπηρεσία να προσμετράται κανονικά. Επίσης θα πρέπει να προσμετρηθούν όλα τα χρόνια σε δυσπρόσιτα μέρη και να διπλασιαστούν αντίστοιχα τα μόρια των εκπαιδευτικών τα χρόνια που είχαν κλειδώσει οι πίνακες στην ειδική αγωγή για τους ΠΕ71.
+1 # ΑΘΑΝΑΣΙΑ 02-01-2019 13:47
Θα αναφερθώ για τους πίνακες ΕΑΕ στην πρωτοβάθμια

1. Οι ΠΕ71 θα πρέπει να προτάσσονται μιας και έχουν εξειδικευτεί 4 χρόνια στην ειδική αγωγή και αποτελούν τους πλέον εξειδικευμένους τους ελληνικού κράτους αφού έχουν αποφοιτήσει από τμήματα τα οποία για αυτό το λόγο δημιούργησε το ελληνικό κράτος. Δεν θα πρέπει ένα μεταπτυχιακό( και πόσο μάλλον παλαιότερα που ήταν για 1 χρόνο και χωρίς πρακτική άσκηση) να είναι ισάξιο με 4 χρόνια εξειδικευμένης γνώσης και 2 χρόνια πρακτικής άσκησης( για τους αποφοίτους του ΠΤΕΑ Βόλου)

2. Για τους πίνακες των ΕΑΕ δεν μπορεί η προϋπηρεσία στην γενική αγωγή να προσμετράται στην ειδική αγωγή αφού δεν μπορεί να αποτελούν τον ίδιο κλάδο με την ίδια εμπειρία και αντίστοιχα προσόντα. Είναι σαν οι εκπαιδευτικοί μουσικής αγωγής να μπορούν να εργαστούν σε θέσεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Επιτελούς το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ας στελεχωθεί από εξειδικευμένο προσωπικό που θα αναβαθμίσει την εκπαίδευση και δεν θα δημιουργήσει πάλι ένα σύστημα που θα καταρρεύσει και ένα μαθητικό δυναμικό που θα το καταστρέψει. ( Οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής ποτέ δεν ζήτησαν να πάρουν τη θέση των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σεβόμενοι την εξειδίκευση το κάθε επιστήμονα).

3. Η προϋπηρεσία αρκεί να είναι 84 μήνες όπως όριζε για χρόνια ο ΑΣΕΠ και όχι παραπάνω. Ενώ για τους πίνακες ειδικής αγωγής θα πρέπει η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα να μετρήσει και να διπλασιαστεί το διάστημα που οι πίνακες είχαν κλείσει( π.χ. 2013 οι πίνακες της ειδικής αγωγής δεν μετρούσαν τα δυσπρόσιτα και ο διπλασιασμός των μορίων δεν προσμετρήθηκε για τους αναπληρωτές που με κόπο και πολλές δυσκολίες στελέχωναν τα ελληνικά σχολεία στα ακριτικά μέρη της Ελλάδας)

συνέχεια σε άλλο σχόλιο με 4. 5. 6.
+3 # ΑΘΑΝΑΣΙΑ 02-01-2019 13:51
Θα αναφερθώ για τους πίνακες ΕΑΕ στην πρωτοβάθμια

συνέχεια από 1.2.3.

4. Ο βαθμός πτυχίου θα πρέπει να προσμετράται ακριβώς και όχι με βάση το χαρακτηρισμό. Δεν μπορεί να 9,5( Άριστα) που με κόπο κάποιος έβγαλε να μοριοδοτείται το ίδιο με το 8,5(Άριστα). Ο κάθε βαθμός θα πρέπει να μετράται αντίστοιχα. Οι πιθανοί τρόποι είναι : α) να δίνονται αντίστοιχα μόρια με το βαθμό 7,2 βαθμός πτυχίου, 7,2 μόρια, 9,4 βαθμός πτυχίου 9,4 μόρια να παίρνει και β) να έχει αντίστοιχο πολλαπλασιαστή όπως ΠΑΝΤΑ όριζε ο ΑΣΕΠ βαθμός πτυχίου επί 110 (π.χ. 8,4 Χ 110).

5. Οι πίνακες δεν πρέπει να κλειδώνουν διότι τα αντίστοιχα προσόντα που θα αποκτώνται και αντίστοιχη προϋπηρεσία θα υλοποιείται από τους εκπαιδευτικούς θα πρέπει να προσμετράται καθώς αξιόλογοι προσοντούχοι εκπαιδευτικοί θα αποκλείονται από το διαγωνισμό και τη στελέχωση των σχολείων με αξιόλογο προσοντούχο εκπαιδευτικό προσωπικό που θα αναβαθμίσει το ελληνικό εκπαιδευτικό μας σύστημα.

6. Το μεταπτυχιακό για του ΠΕ 70 που τους έκανε ΠΕ70.50 θα πρέπει να προσμετράται με 20 μονάδες αλλά και πρώτο μεταπτυχιακό για τους ΠΕ71 θα πρέπει εξίσου να προσμετράται με 20 μονάδες.

Συγκεκριμένα θα πρέπει να ισχύει το εξής:

Για τους ΠΕ 70.50 απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό είναι το μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή
το οποίο να μοριοδοτείται με 20 μονάδες και το δεύτερο μεταπτυχιακό με 7 (δηλαδή όπως είναι ήδη γραμμένο στο νομοσχέδιο)

ΑΛΛΑ

Για τους ΠΕ 71 πρέπει το πρώτο τους μεταπτυχιακό να μετράει 20 μονάδες και το δεύτερο με 7 ( ενώ τώρα αναφέρεται ότι το πρώτο μεταπτυχιακό μετράει με 7 μονάδες αφού το πτυχίο μοριοδοτείται σαν μεταπτυχιακό!!! χωρίς να εκμεταλεύονται σωστά το προσωπικό που έχει ούτε 1( 20 μον.) και 2 μεταπτυχιακά(7 μον.) στον κλάδο τον ΠΕ71
+2 # ΑΘΑΝΑΣΙΑ 02-01-2019 14:01
Θα αναφερθώ για τους πίνακες ΕΑΕ στην πρωτοβάθμια

1. Οι ΠΕ71 θα πρέπει να προτάσσονται μιας και έχουν εξειδικευτεί 4 χρόνια στην ειδική αγωγή και αποτελούν τους πλέον εξειδικευμένους τους ελληνικού κράτους αφού έχουν αποφοιτήσει από τμήματα τα οποία για αυτό το λόγο δημιούργησε το ελληνικό κράτος. Δεν θα πρέπει ένα μεταπτυχιακό( και πόσο μάλλον παλαιότερα που ήταν για 1 χρόνο και χωρίς πρακτική άσκηση) να είναι ισάξιο με 4 χρόνια εξειδικευμένης γνώσης και 2 χρόνια πρακτικής άσκησης( για τους αποφοίτους του ΠΤΕΑ Βόλου)

2. Για τους πίνακες των ΕΑΕ δεν μπορεί η προϋπηρεσία στην γενική αγωγή να προσμετράται στην ειδική αγωγή αφού δεν μπορεί να αποτελούν τον ίδιο κλάδο με την ίδια εμπειρία και αντίστοιχα προσόντα. Είναι σαν οι εκπαιδευτικοί μουσικής αγωγής να μπορούν να εργαστούν σε θέσεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Επιτελούς το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ας στελεχωθεί από εξειδικευμένο προσωπικό που θα αναβαθμίσει την εκπαίδευση και δεν θα δημιουργήσει πάλι ένα σύστημα που θα καταρρεύσει και ένα μαθητικό δυναμικό που θα το καταστρέψει. ( Οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής ποτέ δεν ζήτησαν να πάρουν τη θέση των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σεβόμενοι την εξειδίκευση το κάθε επιστήμονα).

3. Η προϋπηρεσία αρκεί να είναι 84 μήνες όπως όριζε για χρόνια ο ΑΣΕΠ και όχι παραπάνω. Ενώ για τους πίνακες ειδικής αγωγής θα πρέπει η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα να μετρήσει και να διπλασιαστεί το διάστημα που οι πίνακες είχαν κλείσει( π.χ. 2013 οι πίνακες της ειδικής αγωγής δεν μετρούσαν τα δυσπρόσιτα και ο διπλασιασμός των μορίων δεν προσμετρήθηκε για τους αναπληρωτές που με κόπο και πολλές δυσκολίες στελέχωναν τα ελληνικά σχολεία στα ακριτικά μέρη της Ελλάδας)
Ακολουθεί το 4. 5. 6.
-2 # Βασίιλεία Καλογήρου 02-01-2019 15:16
Υποχρεωτική μέριμνα για προσμέτρηση βεβαίωσης ολοκλήρωσης σπουδών η οποία ισούται με πτυχίο/μεταπτυχιακό.
+1 # Matoula 02-01-2019 20:45
Οι πίνακες πρέπει να ανανεώνονται κάθε χρόνο και να υπάρχει ένα μεταβατικό στάδιο κατά το οποίο θα μπορούν όλοι να δηλώσουν τα αποκτηθέντα τους πτυχία και όχι να περιμένουν δύο χρόνια! Όπως δίνεται η δυνατότητα για μετέπειτα απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας, το ίδιο να ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα ακαδημαϊκά προσόντα ή να δηλώνονται τουλάχιστον κάθε χρόνο. Είναι σημαντικό να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όσους αποκτούν πτυχία, μεταπτυχιακά κ.ο.κ. να μπορούν να έχουν ένα χρονικό περιθώριο (για παράδειγμα μέχρι Ιούλιο ή Αύγουστο) και να μην αποκλειστούν τελείως από τη διαδικασία διορισμών και την πρόσληψη αναπληρωτών, όπως προβλέπεται με το πάγωμα το πινάκων για 2 έτη!!!!! Δεν υπήρχε ενημέρωση για το νέο σύστημα, τουλάχιστον ας υπάρξει μέριμνα για να μην δημιουργηθούν τέτοιες αδικίες, για περιπτώσεις που κάποιοι που αποκτούν πτυχίο τον Ιούνιο να μένουν άνεργοι για δύο χρόνια!
+6 # ΕΙΡΗΝΗ ΣΕΡΕΤΗ 03-01-2019 12:32
Όχι στον γραπτό διαγωνισμό του Ασεπ, έχουμε ήδη αποδείξει τις γνώσεις μας μέσω του πτυχίου μας.
+6 # ΡΕΝΑ ΣΕΡΕΤΗ 03-01-2019 12:33
Οχι στον γραπτο διαγωνισμο του ασεπ, εχουμε ηηδη αποδειξει τις γνωσεις μας μεσω του πτυχιου μας.
+6 # βασιλειος Μπαλας 03-01-2019 12:34
Οχι στον γραπτο διαγωνισμο του ασεπ, εχουμε ηδη αποδειξει τις γνωσεις μας μεσω του πτυχιου μας.
+6 # Κωστας Μπ 03-01-2019 12:35
Οχι στον γραπτο διαγωνισμο του ασεπ, εχουμε ηηδη αποδειξει τις γνωσεις μας μεσω του πτυχιου μας.
+1 # Χαρίκλεια Κοντού 03-01-2019 16:45
Οι αποφύσεις του ΣΤΕ πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη στο σχέδιο νόμου για να μη καταφύγουν οι υποψήφιοι σε προσφυγές. Ορθώς λαμβάνεται υπόψη η προυπηρεσία ως ΕΝΙΑΙΑ καθότι οι εκπαιδευτικοί γενικής κλήθηκαν να διδάξουν σε όλους τους μαθητές φυσικά και στους εαε που αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της τάξης τους. Η ένστασή μου είναι ότι η προϋπηρεσία πρέπει να ληφθεί υπόψη ΧΩΡΙΣ ΤΑΒΑΝΙ!!!
# ΓΙΑΝΝΗΣ 03-01-2019 18:27
θα πρέπει να θεωρηθεί απαραίτητη η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
+1 # ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 03-01-2019 18:28
Παράνομη και αντισυνταγματική η μη προσμέτρηση των μορίων του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008 τη στιγμή που το ΣΤΕ ήδη έκρινε ομόφωνα με ψήφους 29-0 την δικαίωση 10 επιτυχόντων του συγκεκριμένου διαγωνισμού.

Γιατί λοιπόν εσείς κύριοι δείχνετε τόση εμπάθεια σε ανθρώπους που αγωνίστηκαν, πέτυχαν με πλήρως αξιοκρατικό και διαφανή τρόπο και τελικώς δικαιώθηκαν από το Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο;

Απαιτούμε την προσμέτρηση των μορίων του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008, με αυξημένη βαρύτητα, όχι μόνο γιατί είναι απολύτως νόμιμο αλλά και δίκαιο.
+1 # ΜΑΡΙΑ 03-01-2019 21:59
Θεωρώ πως είναι αντισυνταγματικό να μην προσμετράται η επιτυχία στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ του 2008 και του 2006 .
Επίσης θεωρώ πολύ άδικο να δίνονται μόνο έξι μόρια στους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς τη στιγμή που δίνονται 16 μόρια στο δεύτερο πτυχίο.
+2 # ΕΛΕΝΗ ΣΤΕΦΑΝΗ 03-01-2019 23:05
Το ΣΤΕ όπως γνωρίζουμε είναι το Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο το δικαστήριο του κράτους, το δικαστήριο δηλαδή που χειρίζεται υποθέσεις μεταξύ του κράτους και των πολιτών. Τώρα βλέπουμε ένα σχέδιο νόμου το οποίο δεν κάνει λόγο για τις αποφάσεις του ΣΤΕ.
Ενώ η επιτυχία στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα έπρεπε να αποτελεί απαραίτητο βασικό προσόν μόνιμου διορισμού, βλέπουμε ένα σχέδιο νόμου που τον αγνοεί τελείως.
Απαιτούμε η επιτυχία στον ΑΣΕΠ να αποτελεί απαραίτητο βασικό προσόν μόνιμου διορισμού.
# Μάιρα 03-01-2019 23:27
Να προκηρύσονται οι ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ (ΠΙΝΑΚΕΣ) ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.
Έτσι και το Υπουργείο θα έχει καλύτερο έλεγχο των αναγκών του και οι υποψήφιοι περισσότερες ευκαιρίες δουλειάς.
Η ζωη είναι μικρή για να σπαταλιέται στην αναμονή !!
-3 # alex 03-01-2019 23:45
Για τις ξένες γλώσσες θα πρέπει να μοριοδοτείται ο ανώτερος τίτλος όλων των διαφορετικών ξένων γλωσσών που κατέχει ο υποψήφιος και όχι μόνο μίας γλώσσας
-1 # ΘΟΔΩΡΗΣ 04-01-2019 02:07
επειδη οι πινακαεσ θα κλειδωσουν για 2 χρόνια πρεπει να υπάρξει μεριμνα ωστε ο ΑΣΕΠ να δεχτει βεβαιώσεισ περαίωσης σπουδών για αυτούσ που τελειώνουν τα μεταπτυχιακά τουσ στην εξεταστική του Ιανουαρίου
-1 # mk 04-01-2019 08:48
Ο ασεπ για ποιο λόγο να μετράει όταν έχει να γίνει 10 χρόνια.
Περισσότερη μοριοδότηση στην προυπηρεσία.
Ο βαθμός πτυχίου θα πρέπει να προσμετράται ακριβώς και όχι με βάση το χαρακτηρισμό.
μόρια και για τρίτεκνους και πολύτεκνους (είτε έχουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί 3, 4 παιδιά είτε είναι τέκνα αυτών των οικογενειών).
-6 # ΕΦΗ 04-01-2019 10:24
Πολύ σωστά δεν θα γίνει γραπτός διαγωνισμός μετά από τόσα χρόνια. Όπως και στο υπόλοιπο δημόσια έτσι και οι εκπαιδευτικοί πρέπει επιτέλους να διορίζονται με προσόντα. Φυσικά όπως και στους υπόλοιπους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ πρέπει να υπάρχει ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ!!!!!!
-1 # Ρεΐση Φλώρα 04-01-2019 13:07
Πρώτη φορά προτείνεται ένα σχέδιο που δίνει τη δυνατότητα σε όλους να διεκδικήσουν κατά τρόπο ισορροπημένο και λιγότερο άνισο ή άδικο κάποια θέση στο δημόσιο σχολείο: σε αυτούς που έχουν μακροχρόνια προϋπηρεσία 12 – 15 έτη και που πράγματι έχουν να συνεισφέρουν με την εμπειρία τους στο σχολείο αλλά και στους νεώτερους με ακαδημαϊκά κριτήρια, που και αυτοί έχουν να κομίσουν εκτός από τις γνώσεις τους και ένα κλίμα ανανέωσης μια και είναι κοντύτερα στον τρόπο σκέψης, στις ανησυχίες και την νοοτροπία των μαθητών τους ΄ ένα σχέδιο που αναγνωρίζει το οικονομικό βάρος στην οικογένεια όχι μόνο για τα 4 ή 3 αλλά και για τα δύο ή το ένα παιδί - το εναλλακτικό σενάριο θα ήταν καμιά μοριοδότηση για κανένα παιδί, αφού η τεκνοποίηση δε συνιστά προσόν, αλλά γενναιόδωρο επίδομα με προσαύξηση για κάθε επιπλέον παιδί - κι αυτό θα ήταν λογικό και δίκαιο ΄ ένα σχέδιο που δίνει κίνητρα για απόκτηση δεξιοτήτων, όπως η γλωσσομάθεια και οι ψηφιακές δεξιότητες, τις οποίες όλες οι προκηρύξεις του δημοσίου αναγνωρίζουν και μοριοδοτούν και τις οποίες και εμείς απαιτούμε ως γνώση από τους μαθητές μας ΄ ένα σχέδιο που σέβεται την αναπηρία και τη μοριοδοτεί με 20 μόρια, περισσότερο δηλαδή από οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό κριτήριο ΄ ένα σχέδιο που αναγνωρίζει ισότιμα την προϋπηρεσία στην Ειδική όσο και στη Γενική Αγωγή και που, χωρίς να αγνοεί τα σεμινάρια, προτάσσει την εξειδίκευση των μεταπτυχιακών έναντι των σεμιναρίων στην Ειδική Αγωγή, όπως φαίνεται λογικό και δίκαιο.
+2 # Πιπίνα Κιρμανίδου 04-01-2019 13:54
Με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας αναιρεί δικές του δηλώσεις καθώς στο παρόν σχέδιο νόμου θα μεριμνούσε για όλες τις ειδικότητες του εκπαιδευτικού κλάδου, ενώ στην πράξη τουλάχιστον δεν ισχύει αυτό για τους ΤΕ. 16. 00. Σύμφωνα με το παρόν σχέδιο νόμου διαπιστώνουμε ότι απουσιάζει στο Άρθρο 4 στον Πίνακα Γ και Δ3 ο κλάδος ΤΕ.16.00, που χαρακτηρίζει τους πτυχιούχους και διπλωματούχους μουσικούς των ωδείων, οι οποίοι στηρίζουν τον θεσμό των Μουσικών Γυμνασίων από την ίδρυση τους, και καλύπτουν, για πολλά χρόνια, πάγιες και λειτουργικές ανάγκες τους. Τα κριτήρια που αναφέρονται στο Άρθρο 5 και αφορούν τα ακαδημαϊκά προσόντα των εκπαιδευτικών δεν συνάδουν με τον κλάδο των ΤΕ.16.00 λόγω του μη δικαιώματος απόκτησης μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου και της πιστοποιημένης επιμόρφωσης Α. Ε. Ι. διάρκειας τουλάχιστον (300 ωρών). Κρίνοντας το παρόν νομοσχέδιο ελλιπές, ασαφές και αναξιοκρατικό ζητούμε περισσότερες διευκρινήσεις για το κλάδο ΤΕ. 16. 00. Ο κλάδος αυτός έχει εκπαιδευτική και επαγγελματική κατάρτιση με πτυχία και διπλώματα αναγνωρισμένα από το Υπουργείο Πολιτισμού και Υπουργείου Παιδείας και ζητά ισότιμο δικαίωμα διορισμού και προσλήψεις στα Μουσικά Γυμνάσια της χώρας. Κρίνουμε επιπλέον αντιδεοντολογικό και απαράδεκτο το χρονικό περιθώριο διαβούλευσης, υποδηλώνοντας έμμεσα σκοπιμότητες, για την ουσιαστική κριτική του με σκοπό την βελτίωση του.
+2 # Νάντια Πιτσιλκα 04-01-2019 14:13
Προσμέτρηση των διαγωνισμών ΑΣΕΠ για επιτυχόντες εκπαιδευτικούς παρελθόντων διαγωνισμών μέσω συστήματος δικαιοσύνης και συμψηφισμού προϋπηρεσίας και επιπρόσθετων τυπικών προσόντων.
+1 # ΒΑΣΙΛΙΚΗ 04-01-2019 15:41
Οχι στην κατά προτεραιότητα κάλυψη των θέσεων μόνιμων ή αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης από άτομα με αναπηρία 67% ή τέκνα ...Ήδη η μοριοδότησή τους που έχει προβλεφθεί στο προς ψήφιση νομοσχέδιο του υπουργείου είναι Πολύ μεγάλη
-4 # ΙΩΑΝΝΑ ΚΕΚΡ. 04-01-2019 23:32
Nα καταρτιστεί επιπλέον πίνακας με τυπικά προσόντα το ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με σκοπό καλυφθούν τα τμήματα ΖΕΠ και ΔΥΕΠ με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς.

You have no rights to post comments

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας.)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top