15-07-16 Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που αποκλείονται για το 2016-2017 από τους πίνακες

15 07 16 ekp

 

15-07-16 Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που αποκλείονται για το 2016-2017 από τους πίνακες

Αναρτήθηκαν στο http://e-aitisi.sch.gr/ οι πίνακες με τα ονόματα και τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών που αποκλείονται από τη διαδικασία κατάθεσης αιτήσεων αναπληρωτών καθώς υφίστανται τις συνέπειες της ρύθμισης για τον διετή αποκλεισμό επειδή δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν. Σημειώνουμε ότι αυτή ήταν η τελευταία χρονιά που είναι σε ισχύ η ποινή του διετούς αποκλεισμού και δεν θα ισχύει από το νέο σχολικό έτος (2016-2017) καθώς η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχώρησε με διάταξη στη Βουλή στην κατάργησή της , ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

 

Όσοι λοιπόν αναπληρωτές προσληφθούν το 2016-2017 και δεν αναλάβουν υπηρεσία ή παραιτηθούν απλά δεν θα έχουν το δικαίωμα επαναπρόσληψης το 2016-2017 (διαγραφή από τους πίνακες για το τρέχον έτος). Για το επόμενο σχολικό έτος θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση για εργασία ως αναπληρωτές.

 

Ο συνολικός αριθμός των αναπληρωτών που τιμωρούνται με την ποινή του διετούς αποκλεισμού (σχολικό έτος 2015-2016 και 2016-2017) ανέρχεται σε 656 με την πλειοψηφία αυτών να είναι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ακολουθούν οι σύνδεσμοι:

 

 Εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 9 του Ν.3528/2007


Πίνακες εκπαιδευτικών που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.17 περ α. του Ν.3966/2011 ΦΕΚ118Α

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δέχονται το κοινό καθημερινά από 12:00 έως 14:00

Είσοδος Δικηγόρων 07:00 - 17:00 

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα τελευταία ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας.)                                       

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top